Napraattopic Deel 92
dinsdag 26 september 2017 om 12:43
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 11 oktober 2017 om 18:21
Ik heb elke letter in het alfabet opgestuurd, dan kun je even vooruit.
Nu heb ik honger gekregen
woensdag 11 oktober 2017 om 18:28
Ik eet chocolade nu. Dat krijg je ervan.Hommeltjes schreef: ↑11-10-2017 18:21Ik heb elke letter in het alfabet opgestuurd, dan kun je even vooruit.![]()
Nu heb ik honger gekregen![]()
![]()
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 11 oktober 2017 om 18:44
Lekker he?
woensdag 11 oktober 2017 om 18:50
Ik gebruik FB alleen om te chatten en vlug even berichtjes naar mijn moeder te sturen.
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 11 oktober 2017 om 19:09
Roosje, FB heeft een grote storing.
woensdag 11 oktober 2017 om 21:59
Lady*Voldemort schreef: ↑11-10-2017 19:04Ik gebruik FB voor spelletjes en om nog een beetje in contact te blijven met de lieve mensen van mijn eerste (inmiddels overleden) forum.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 12 oktober 2017 om 13:19
Ja, maak je niet druk joh. Je begrijpt wat ze bedoelen toch? Nou dan!Wilhetnietweten schreef: ↑12-10-2017 13:16Ik erger me weer enorm aan de werkwoordspelling van veel forummers. Het is momenteel weer heel erg. Ben ik hierin nu echt zo’n uitzondering? Soms is het echt tenenkrommend en moet ik met mijn volle gewicht op mijn handen gaan zitten.![]()
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 12 oktober 2017 om 13:22
Met je volle gewicht? Dan hoop ik niet dat je over de 100 kg weegt.Wilhetnietweten schreef: ↑12-10-2017 13:16Ik erger me weer enorm aan de werkwoordspelling van veel forummers. Het is momenteel weer heel erg. Ben ik hierin nu echt zo’n uitzondering? Soms is het echt tenenkrommend en moet ik met mijn volle gewicht op mijn handen gaan zitten.![]()
donderdag 12 oktober 2017 om 14:14
Ergeren is een keuze en die keuze maakt iedereen wel eens. Dus nee, je bent geen uitzondering.Wilhetnietweten schreef: ↑12-10-2017 13:16Ik erger me weer enorm aan de werkwoordspelling van veel forummers. Het is momenteel weer heel erg. Ben ik hierin nu echt zo’n uitzondering? Soms is het echt tenenkrommend en moet ik met mijn volle gewicht op mijn handen gaan zitten.![]()
donderdag 12 oktober 2017 om 14:25
donderdag 12 oktober 2017 om 15:04
donderdag 12 oktober 2017 om 15:06
Ik heb een paar dagen terug een waarschuwing gekregen bij een van haar topics, de reden waarom weet ik nog steeds niet, maar ze zal vast ook wel de reacties staffen .
donderdag 12 oktober 2017 om 15:31
Hommeltjes schreef: ↑12-10-2017 15:04Als ik zie dat zij de to is klik ik het topic gelijk weer weg. Of trol of echt, mijn smaak is het niet.
Precies, ik ook. En dan zie ik later ineens toch 6 pagina's of zo, onbegrijpelijk