Napraattopic Deel 92
dinsdag 26 september 2017 om 12:43
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 24 oktober 2017 om 00:36
Dito!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 24 oktober 2017 om 00:55
Ni tsai tsua mung
http://img13.laughinggif.com/pic/HTTP2l ... 4uZ2lm.gif
http://img13.laughinggif.com/pic/HTTP2l ... 4uZ2lm.gif
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 24 oktober 2017 om 01:07
dinsdag 24 oktober 2017 om 07:52
Wat heb ik nu weer gedaan?meikebikker schreef: ↑23-10-2017 23:08Alixane maandag 23 oktober 2017 22:37
Beste moderator, mag ik vragen waarom dit spamtopic blijft staan?
viewtopic.php?f=1&t=393499&start=#p27698352
Het is herhaaldelijk gestaft maar jullie zien dit schijnbaar niet als spam, mag ik vragen waarom?
In de OP wordt namelijk een verzekeraar gepromoot, ik snap dit dus niet zo goed.
Alvast dank voor het antwoord.
Wilhetnietweten maandag 23 oktober 2017 22:38
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-10-2017 22:49
Reden: spam
98.00% gewijzigd
![]()
![]()
In de post waarbij staat dat het verwijderd is vanwege spam, stond
dinsdag 24 oktober 2017 om 10:59
meikebikker schreef: ↑23-10-2017 23:08Alixane maandag 23 oktober 2017 22:37
Beste moderator, mag ik vragen waarom dit spamtopic blijft staan?
viewtopic.php?f=1&t=393499&start=#p27698352
Het is herhaaldelijk gestaft maar jullie zien dit schijnbaar niet als spam, mag ik vragen waarom?
In de OP wordt namelijk een verzekeraar gepromoot, ik snap dit dus niet zo goed.
Alvast dank voor het antwoord.
Wilhetnietweten maandag 23 oktober 2017 22:38
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-10-2017 22:49
Reden: spam
98.00% gewijzigd
![]()
![]()
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 24 oktober 2017 om 11:36
Dat is een stromanredenering. Waar heb ik dat in hemelsnaam gezegd?
Het is echt jammer dat je dat soort dingen steeds doet in een discussie, anders zouden we een prima discussie kunnen hebben.
En nogmaals, ik heb niks tegen Sylvana, integendeel. Maar ik sta gewoon niet achter de manier waarop ze racisme aankaart.
dinsdag 24 oktober 2017 om 13:40
Dat dacht ik laatst over een zwart schaap tussen allemaal witte schapen.
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 24 oktober 2017 om 16:01
Sommige trollen / leugenaars houden het lang vol:
kinderen/zou-het-nu-kunnen-achternaam-k ... ges/393637
dinsdag 24 oktober 2017 om 20:29
Ze heeft haar oude op's gewist, vandaag uiteraard. Triest. Lang leve Google cache.Star² schreef: ↑24-10-2017 16:01Sommige trollen / leugenaars houden het lang vol:
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
dinsdag 24 oktober 2017 om 21:31
dinsdag 24 oktober 2017 om 21:40
Ik ga er echt vanuit dat het een Fok!-lolbroek is, maar dan nog. Voor dit soort dingen moet er gewoon altijd een moderator standby zijn.zazamaenade schreef: ↑24-10-2017 21:31Ik snap echt niet dat dat 13-38-topic zo lang blijft staan. Al drie kwartier.
Moet daar dan eerst over vergaderd worden ? Wat het dan ook is, van een Fok-lolbroek, of wat dan ook.
Als het echt serieus zou zijn moet het er toch ook vanaf, en dat meisje via de mail hulp aangeboden ?
Een reden temeer om aan te nemen dat het forum niet echt serieus meer wordt genomen.
dinsdag 24 oktober 2017 om 21:42
Dat jullie bij topics komen. Ik zie helemaal niets! Alleen mijn laatst gereageerd, hier, modtopic en bugtopic. Verder kom ik alleen ergens als hier een linkje wordt geplakt. iPhone en iPad.
Nog niet misschien dat ik de 2007 laptop uit de kelder haal anno bijna 2018
Dat kan toch nooit de bedoeling zijn
Nog niet misschien dat ik de 2007 laptop uit de kelder haal anno bijna 2018
Dat kan toch nooit de bedoeling zijn
dinsdag 24 oktober 2017 om 21:44
En och wat ben je (en niet alleen jij) toch enorm lollig in dat topic. Stel dat dit wel waar is, dan ga je met je enorme "lolligheid" dat kind nog verder in de armen duwen van een pedofiel, jeweetwel, zo'n gast die minderjarige meisjes/jongens verkracht... Maar ach, als we maar leuke grapjes hebben kunnen maken. Staf het, geef gewoon normaal advies of blijf weg uit zo'n topic.zazamaenade schreef: ↑24-10-2017 21:31Ik snap echt niet dat dat 13-38-topic zo lang blijft staan. Al drie kwartier.
Moet daar dan eerst over vergaderd worden ? Wat het dan ook is, van een Fok-lolbroek, of wat dan ook.
Als het echt serieus zou zijn moet het er toch ook vanaf, en dat meisje via de mail hulp aangeboden ?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
dinsdag 24 oktober 2017 om 21:46
Vanwege die reclames? Als ik met iPhone zit, dan moet ik vaak even een paar keer opnieuw laden en dan is het (een tijdje) weg.yasmijn schreef: ↑24-10-2017 21:42Dat jullie bij topics komen. Ik zie helemaal niets! Alleen mijn laatst gereageerd, hier, modtopic en bugtopic. Verder kom ik alleen ergens als hier een linkje wordt geplakt. iPhone en iPad.
Nog niet misschien dat ik de 2007 laptop uit de kelder haal anno bijna 2018![]()
![]()
Dat kan toch nooit de bedoeling zijn![]()
dinsdag 24 oktober 2017 om 21:47
Ik moet eerlijk toegeven dat je eigenlijk wel gelijk hebt. Beetje ondoordacht inderdaad. (ja, ik heb me ook schuldig gemaakt)-Kia-Ora- schreef: ↑24-10-2017 21:44En och wat ben je (en niet alleen jij) toch enorm lollig in dat topic. Stel dat dit wel waar is, dan ga je met je enorme "lolligheid" dat kind nog verder in de armen duwen van een pedofiel, jeweetwel, zo'n gast die minderjarige meisjes/jongens verkracht... Maar ach, als we maar leuke grapjes hebben kunnen maken. Staf het, geef gewoon normaal advies of blijf weg uit zo'n topic.
dinsdag 24 oktober 2017 om 21:49
Misschien heb je gelijk, ik schaam me nu wel.-Kia-Ora- schreef: ↑24-10-2017 21:44En och wat ben je (en niet alleen jij) toch enorm lollig in dat topic. Stel dat dit wel waar is, dan ga je met je enorme "lolligheid" dat kind nog verder in de armen duwen van een pedofiel, jeweetwel, zo'n gast die minderjarige meisjes/jongens verkracht... Maar ach, als we maar leuke grapjes hebben kunnen maken. Staf het, geef gewoon normaal advies of blijf weg uit zo'n topic.
Maar zo'n meiske moet dan toch ook door de moderators beschermd worden, lijkt me, of werkt het niet zo, hier ?
nounou
)