Napraattopic Deel 92

26-09-2017 12:43 3047 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Wilhetnietweten schreef:
24-10-2017 21:47
Ik moet eerlijk toegeven dat je eigenlijk wel gelijk hebt. Beetje ondoordacht inderdaad. (ja, ik heb me ook schuldig gemaakt)
:)

Sommige onderwerpen, of ze waar zijn of niet voor de to, moet je gewoon wegblijven met lolligheid in mijn ogen. Dit soort dingen gebeurt namelijk aan de lopende band... zo onwaarschijnlijk is het verhaal niet.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Wilhetnietweten schreef:
24-10-2017 21:46
Vanwege die reclames? Als ik met iPhone zit, dan moet ik vaak even een paar keer opnieuw laden en dan is het (een tijdje) weg.
Niet alleen de reclames. Idd vaak laden en dan zijn ze even weg. Heel even 😡
Ik zie ook geen nieuwe of actieve topics. Nietssss zie ik.
S-Meds schreef:
24-10-2017 09:53
Gelukkig dan kan je weer zeggen dat sylvana een racist is
Wat een ontstellende domme dingen worden daar weer gepost.
:sherlock:
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zazamaenade schreef:
24-10-2017 21:49
Misschien heb je gelijk, ik schaam me nu wel.
Maar zo'n meiske moet dan toch ook door de moderators beschermd worden, lijkt me, of werkt het niet zo, hier ?
Uiteraard, het is niet de schuld van de forummers maar van de mods. :facepalm:
Ik heb het overigens gelijk gestaft, maar dat was al gebeurd.
Ik vind jouw afkeuring ook wel ver gaan, hoor. Ik heb aanvankelijk niet lollig gereageerd, zelfs gewaarschuwd dat het topic weggehaald zou worden. Dat is ook akelig, mocht het echt zijn.
En dat er wat melige of lollige reacties komen, mijn hemel, heb je wel eens op al die forums voor jongere mensen gekeken ?
Ik denk dat die lolligheid voor niet-jongeren schokkender is dan voor jongeren en kinderen.
Maar goed, ook hierin kan ik het mis hebben
nounou
zazamaenade schreef:
24-10-2017 21:49
Misschien heb je gelijk, ik schaam me nu wel.
Maar zo'n meiske moet dan toch ook door de moderators beschermd worden, lijkt me, of werkt het niet zo, hier ?
Welke moderators precies? De stagiaires van Sanoma die hier worden ingezet? Die te jong zijn om zaken in te schatten? Niets van de mores hier weten?

Oh ja, die dus 😂
-Kia-Ora- schreef:
24-10-2017 21:51

Sommige onderwerpen, of ze waar zijn of niet voor de to, moet je gewoon wegblijven met lolligheid in mijn ogen. Dit soort dingen gebeurt namelijk aan de lopende band... zo onwaarschijnlijk is het verhaal niet.
Ja, dat weet ik, al te goed zelfs :(
Soms word ik alleen heel boos wanneer ik zelf, of anderen, veel energie ergens in steken, en dat blijkt dan een lul-verhaal te zijn.
Dus het is eigenlijk mijn frustratie daarover die ik dan spui, en dat is niet zo gepast.
nounou
-Kia-Ora- schreef:
24-10-2017 21:54
Uiteraard, het is niet de schuld van de forummers maar van de mods. :facepalm:
Duh.
Alsof hier volwassen consequente moderatie bestaat! :rofl:

Voorbeelden te over.
Hoe het niet moet.
-Kia-Ora- schreef:
24-10-2017 21:51

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-10-2017 10:22
Reden: ivm provoceren
7.86% gewijzigd
zazamaenade schreef:
24-10-2017 22:00
Ja, dat weet ik, al te goed zelfs :(
Soms word ik alleen heel boos wanneer ik zelf, of anderen, veel energie ergens in steken, en dat blijkt dan een lul-verhaal te zijn.
Dus het is eigenlijk mijn frustratie daarover die ik dan spui, en dat is niet zo gepast.
Er zullen altijd mensen mee lezen die wel wat aan de serieuze reacties hebben maar zelf niet durven te posten. Dus ik vind het zelf vrijwel nooit verspilde moeite.

Voor spuien is nu net dit topic bedoelt. Juist om dergelijke topics niet te hoeven verpesten.
[...]

Van hetzelfde yas, van hetzelfde.

En ik schrijf nooit iets over dit soort topics, dus waar je dat stokpaardje vandaan haalt is me een raadsel.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-10-2017 10:22
Reden: ivm provoceren
28.06% gewijzigd
Lekker sfeertje :) .
Yasmijn, iedere stagiaire ouder dan 15 kan toch bedenken dat ze hier iets mee moeten ?
Maar misschien is er wel niemand, vanavond.
Ben benieuwd of de boel ook weer gaat vollopen met spam :sigh:
Nu is het topic weg.
nounou
-Kia-Ora- schreef:
24-10-2017 22:06
Van hetzelfde yas, van hetzelfde.

En ik schrijf nooit iets over dit soort topics, dus waar je dat stokpaardje vandaan haalt is me een raadsel.
Nee, jouw stokpaard is dat jij de enige bent, werkelijk echt de enige die een goed woord over heeft voor de overduidelijke falende moderatie. Wat een blinde ezel nog kan zien. Er wordt gefaald op alle vlakken. Jij schiet altijd in de verdediging als daar wat over gezegd wordt en zelfs als er niet eens wat over gezegd wordt.

I rest my case.
.
anoniem_320683 wijzigde dit bericht op 25-10-2017 14:17
99.39% gewijzigd
blijfgewoonbianca schreef:
24-10-2017 21:53
Wat een ontstellende domme dingen worden daar weer gepost.
:sherlock:
en volop gedubbelnickt. En iedereen met een zinnig argument krijgt de volgende teksten naar het hoofd:
wat doe je agressief
waar komt je haat vandaan
je speelt op de man

en ondertussen zegt men zelf:
ik ben ook tegen racisme daarom
mag sylvana er niks van zeggn wat ze discrimineert ons blanken
of sylvana is verrot van binnen
ze heeft lelijke dikke lippen
etc.

Het Groepje is de enige die inhoudelijk tegengas geeft. Wordt ze beschuldigd van agressie en verkeerde discussietechniek

zieke lui.
S-Meds schreef:
25-10-2017 09:43
en volop gedubbelnickt. En iedereen met een zinnig argument krijgt de volgende teksten naar het hoofd:
wat doe je agressief
waar komt je haat vandaan
je speelt op de man

en ondertussen zegt men zelf:
ik ben ook tegen racisme daarom
mag sylvana er niks van zeggn wat ze discrimineert ons blanken
of sylvana is verrot van binnen
ze heeft lelijke dikke lippen
etc.

Het Groepje is de enige die inhoudelijk tegengas geeft. Wordt ze beschuldigd van agressie en verkeerde discussietechniek

zieke lui.
Ja, het is werkelijk gruwelijk daar. Ik vind het heel goed dat je zoveel tegengas geeft, ook al ben ik het niet altijd met je eens, zoals over de politieke standpunten van Sylvana Simons.
Ik word zo misselijk van de sfeer daar dat ik er liever niet meer lees.
nounou
ik heb helemaal geen mening over haar standpunten. Ik zei alleen maar dat het een knappe standvastige vrouw is. Nou toen kwamen de slangen alweer sissend uit hun holen.
S-Meds schreef:
25-10-2017 09:52
ik heb helemaal geen mening over haar standpunten. Ik zei alleen maar dat het een knappe standvastige vrouw is. Nou toen kwamen de slangen alweer sissend uit hun holen.
Daarom zeg ik daar helemaal niks.
S-Meds schreef:
25-10-2017 09:52
O, dan heb ik je verkeerd gelezen. Ik vind het ook een prachtige vrouw, maar soms denk ik dan ook : wat doet dat er eigenlijk toe ?
En die haat-reacties vind ik werkelijk te gek voor woorden.
Maar als ze niet zo aantrekkelijk zou zijn zou dat ook weer reden zijn voor allerlei commentaar. ("wat een lelijk wijf")
Of als ze op een minder traditioneel vrouwelijke manier mooi zou zijn, zoals Romana Vrede.
nounou
Klopt. het maakt niet uit, ze is mikpunt van spot en hoon dus je mag het niet voor haar opnemen. nooit. Dan sissen de slangen tegen jou
Sissende slangen allitereert wel lekker.
yasmijn schreef:
25-10-2017 10:36
Sissende slangen allitereert wel lekker.

Daar stikt het hier van. Teringjantje wat een treurigheid hier. En dan weet jij waar ik het over heb.
Over het bericht dat op de vorige pagina gewist is?
Bruise schreef:
25-10-2017 10:41

Correct.
Bruise schreef:
25-10-2017 10:41

Correct.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven