Napraattopic Deel 92
dinsdag 26 september 2017 om 12:43
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 24 oktober 2017 om 21:51
Wilhetnietweten schreef: ↑24-10-2017 21:47Ik moet eerlijk toegeven dat je eigenlijk wel gelijk hebt. Beetje ondoordacht inderdaad. (ja, ik heb me ook schuldig gemaakt)
Sommige onderwerpen, of ze waar zijn of niet voor de to, moet je gewoon wegblijven met lolligheid in mijn ogen. Dit soort dingen gebeurt namelijk aan de lopende band... zo onwaarschijnlijk is het verhaal niet.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
dinsdag 24 oktober 2017 om 21:53
Niet alleen de reclames. Idd vaak laden en dan zijn ze even weg. Heel evenWilhetnietweten schreef: ↑24-10-2017 21:46Vanwege die reclames? Als ik met iPhone zit, dan moet ik vaak even een paar keer opnieuw laden en dan is het (een tijdje) weg.
Ik zie ook geen nieuwe of actieve topics. Nietssss zie ik.
dinsdag 24 oktober 2017 om 21:54
Uiteraard, het is niet de schuld van de forummers maar van de mods.zazamaenade schreef: ↑24-10-2017 21:49Misschien heb je gelijk, ik schaam me nu wel.
Maar zo'n meiske moet dan toch ook door de moderators beschermd worden, lijkt me, of werkt het niet zo, hier ?
dinsdag 24 oktober 2017 om 21:57
Ik heb het overigens gelijk gestaft, maar dat was al gebeurd.
Ik vind jouw afkeuring ook wel ver gaan, hoor. Ik heb aanvankelijk niet lollig gereageerd, zelfs gewaarschuwd dat het topic weggehaald zou worden. Dat is ook akelig, mocht het echt zijn.
En dat er wat melige of lollige reacties komen, mijn hemel, heb je wel eens op al die forums voor jongere mensen gekeken ?
Ik denk dat die lolligheid voor niet-jongeren schokkender is dan voor jongeren en kinderen.
Maar goed, ook hierin kan ik het mis hebben
Ik vind jouw afkeuring ook wel ver gaan, hoor. Ik heb aanvankelijk niet lollig gereageerd, zelfs gewaarschuwd dat het topic weggehaald zou worden. Dat is ook akelig, mocht het echt zijn.
En dat er wat melige of lollige reacties komen, mijn hemel, heb je wel eens op al die forums voor jongere mensen gekeken ?
Ik denk dat die lolligheid voor niet-jongeren schokkender is dan voor jongeren en kinderen.
Maar goed, ook hierin kan ik het mis hebben
nounou
dinsdag 24 oktober 2017 om 21:58
Welke moderators precies? De stagiaires van Sanoma die hier worden ingezet? Die te jong zijn om zaken in te schatten? Niets van de mores hier weten?zazamaenade schreef: ↑24-10-2017 21:49Misschien heb je gelijk, ik schaam me nu wel.
Maar zo'n meiske moet dan toch ook door de moderators beschermd worden, lijkt me, of werkt het niet zo, hier ?
Oh ja, die dus
dinsdag 24 oktober 2017 om 22:00
Ja, dat weet ik, al te goed zelfs
Soms word ik alleen heel boos wanneer ik zelf, of anderen, veel energie ergens in steken, en dat blijkt dan een lul-verhaal te zijn.
Dus het is eigenlijk mijn frustratie daarover die ik dan spui, en dat is niet zo gepast.
nounou
dinsdag 24 oktober 2017 om 22:03
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-10-2017 10:22
Reden: ivm provoceren
Reden: ivm provoceren
7.86% gewijzigd
dinsdag 24 oktober 2017 om 22:04
Er zullen altijd mensen mee lezen die wel wat aan de serieuze reacties hebben maar zelf niet durven te posten. Dus ik vind het zelf vrijwel nooit verspilde moeite.zazamaenade schreef: ↑24-10-2017 22:00Ja, dat weet ik, al te goed zelfs![]()
Soms word ik alleen heel boos wanneer ik zelf, of anderen, veel energie ergens in steken, en dat blijkt dan een lul-verhaal te zijn.
Dus het is eigenlijk mijn frustratie daarover die ik dan spui, en dat is niet zo gepast.
Voor spuien is nu net dit topic bedoelt. Juist om dergelijke topics niet te hoeven verpesten.
dinsdag 24 oktober 2017 om 22:06
woensdag 25 oktober 2017 om 07:21
Nee, jouw stokpaard is dat jij de enige bent, werkelijk echt de enige die een goed woord over heeft voor de overduidelijke falende moderatie. Wat een blinde ezel nog kan zien. Er wordt gefaald op alle vlakken. Jij schiet altijd in de verdediging als daar wat over gezegd wordt en zelfs als er niet eens wat over gezegd wordt.
I rest my case.
woensdag 25 oktober 2017 om 09:43
en volop gedubbelnickt. En iedereen met een zinnig argument krijgt de volgende teksten naar het hoofd:blijfgewoonbianca schreef: ↑24-10-2017 21:53Wat een ontstellende domme dingen worden daar weer gepost.
![]()
wat doe je agressief
waar komt je haat vandaan
je speelt op de man
en ondertussen zegt men zelf:
ik ben ook tegen racisme daarom
mag sylvana er niks van zeggn wat ze discrimineert ons blanken
of sylvana is verrot van binnen
ze heeft lelijke dikke lippen
etc.
Het Groepje is de enige die inhoudelijk tegengas geeft. Wordt ze beschuldigd van agressie en verkeerde discussietechniek
zieke lui.
woensdag 25 oktober 2017 om 09:49
Ja, het is werkelijk gruwelijk daar. Ik vind het heel goed dat je zoveel tegengas geeft, ook al ben ik het niet altijd met je eens, zoals over de politieke standpunten van Sylvana Simons.S-Meds schreef: ↑25-10-2017 09:43en volop gedubbelnickt. En iedereen met een zinnig argument krijgt de volgende teksten naar het hoofd:
wat doe je agressief
waar komt je haat vandaan
je speelt op de man
en ondertussen zegt men zelf:
ik ben ook tegen racisme daarom
mag sylvana er niks van zeggn wat ze discrimineert ons blanken
of sylvana is verrot van binnen
ze heeft lelijke dikke lippen
etc.
Het Groepje is de enige die inhoudelijk tegengas geeft. Wordt ze beschuldigd van agressie en verkeerde discussietechniek
zieke lui.
Ik word zo misselijk van de sfeer daar dat ik er liever niet meer lees.
nounou
woensdag 25 oktober 2017 om 10:14
O, dan heb ik je verkeerd gelezen. Ik vind het ook een prachtige vrouw, maar soms denk ik dan ook : wat doet dat er eigenlijk toe ?
En die haat-reacties vind ik werkelijk te gek voor woorden.
Maar als ze niet zo aantrekkelijk zou zijn zou dat ook weer reden zijn voor allerlei commentaar. ("wat een lelijk wijf")
Of als ze op een minder traditioneel vrouwelijke manier mooi zou zijn, zoals Romana Vrede.
nounou