Napraattopic Deel 92
dinsdag 26 september 2017 om 12:43
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 29 oktober 2017 om 20:50
Oh ja.... ze hebben er wel een studie van gemaakt.Lady*Voldemort schreef: ↑29-10-2017 20:49Je vergeet Zwemles en Traktaties en Het Bedroevende Niveau van het Onderwijs.
Lekker divers.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 29 oktober 2017 om 20:57
Die laatste maak ik compleet af. Ik ben mordicus tegen mandarijntjes met Sint Maarten.vrouwjagersma schreef: ↑29-10-2017 20:52Morgen iets met borstvoeding, bewust thuismoederschap of iemand die alleen mandarijntjes wil trakteren met Sint Maarten.
zondag 29 oktober 2017 om 20:57
Lady*Voldemort schreef: ↑29-10-2017 20:54Ik weet echt bijna zeker dat dit forum wordt volgeschreven door een paar jaargangen Mediaredactiemedewerker van Aventus.
Geen bijzonderheden
zondag 29 oktober 2017 om 21:01
Maar jij studeert dan ook niet voor mediaredactiemedewerker.vrouwjagersma schreef: ↑29-10-2017 20:56Ik heb een warm hart voor het onderwijs, dus mij hoor je niet.
zondag 29 oktober 2017 om 21:03
Ik heb ze er wel altijd bij, op de schaal, uiteraard tussen allerhand suiker- en kleurstofhoudende wansmaak. Ik heb namelijk zelf een kind dat daadwerkelijk af en toe de mandarijn kiest. Serieus, het is dat ik aanwezig was bij de bevalling, maar ze is me soms echt een raadsel.Lady*Voldemort schreef: ↑29-10-2017 20:57Die laatste maak ik compleet af. Ik ben mordicus tegen mandarijntjes met Sint Maarten.
zondag 29 oktober 2017 om 21:05
Het is de overweging waard. Ik heb nog journalistiek gedaan als bijvak. Mijn beoordelingen waren niet denderend, maar dat hoeft hier geen bezwaar te zijn.Lady*Voldemort schreef: ↑29-10-2017 21:01Maar jij studeert dan ook niet voor mediaredactiemedewerker.
zondag 29 oktober 2017 om 21:06
Lady*Voldemort schreef: ↑29-10-2017 20:57Die laatste maak ik compleet af. Ik ben mordicus tegen mandarijntjes met Sint Maarten.
Nou ja.. dat dus..
zondag 29 oktober 2017 om 21:07
Zulke kinderen heb je ja. Toen mijn dochter zeven werd had ik heel zorgzaam 23 snoepspiezen gemaakt, met spekkies en dropsleutels en zo, en die had ik voor de leuk in een halve appel geprikt. Gingen er toch echt twee gezonderiken in die klas ruzie zitten maken om die ene halve geperforeerde (en bruin uitgeslagen) appelvrouwjagersma schreef: ↑29-10-2017 21:03Ik heb ze er wel altijd bij, op de schaal, uiteraard tussen allerhand suiker- en kleurstofhoudende wansmaak. Ik heb namelijk zelf een kind dat daadwerkelijk af en toe de mandarijn kiest. Serieus, het is dat ik aanwezig was bij de bevalling, maar ze is me soms echt een raadsel.
zondag 29 oktober 2017 om 21:17
Weet iemand trouwens of er nog ergens een lopend topic is waar je kunt posten wat je hebt gegeten/eet/gaat eten zonder dat je je meteen in een kletstopic moet begeven? Vroeger deden we dat gewoon hier, maar de anticampagne van Noes is succesvol geweest dus nou durf ik niet meer en ik voel een dringende behoefte om te vertellen wat ik vanavond heb gegeten.
zondag 29 oktober 2017 om 21:22
eten/wat-eten-we-vandaag-telegramstijl- ... ges/193460Lady*Voldemort schreef: ↑29-10-2017 21:17Weet iemand trouwens of er nog ergens een lopend topic is waar je kunt posten wat je hebt gegeten/eet/gaat eten zonder dat je je meteen in een kletstopic moet begeven? Vroeger deden we dat gewoon hier, maar de anticampagne van Noes is succesvol geweest dus nou durf ik niet meer en ik voel een dringende behoefte om te vertellen wat ik vanavond heb gegeten.
zondag 29 oktober 2017 om 21:31
zondag 29 oktober 2017 om 21:48
Nou je wordt op je wenken bediend het traktatietopic is er al , te toevallig dit heLady*Voldemort schreef: ↑29-10-2017 20:49Je vergeet Zwemles en Traktaties en Het Bedroevende Niveau van het Onderwijs.
zondag 29 oktober 2017 om 21:56
Van mij wel hoor. Ik kan alleen niet meepraten want ik kijk geen tv.vrouwjagersma schreef: ↑29-10-2017 21:23Ik mag zeker ook niet zeggen dat ik Maestro kijk en dat dat een heel vreeeeemd programma is?
zondag 29 oktober 2017 om 21:57
Ik zweer dat ik niet dubbelnick. Maar het is wel fijn dat ik het mandarijnenevangelie kan verspreiden.Lady*Voldemort schreef: ↑29-10-2017 21:55Ja. En ook precies een dochter die zeven wordt. Rara politiepet.