Napraattopic Deel 93
zondag 5 november 2017 om 19:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 22 november 2017 om 15:22
Volgens mij heeft iedereen dat wel met een paar woorden. Ik heb er iig wel een paaar waar ik elke keer weer enorm ga twijfelen.
woensdag 22 november 2017 om 15:30
Zeker. Ik haalde net 3 x het woord sociëtiet uit een door mij geschreven verslag.MoirenPhae schreef: ↑22-11-2017 15:22Volgens mij heeft iedereen dat wel met een paar woorden. Ik heb er iig wel een paaar waar ik elke keer weer enorm ga twijfelen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 22 november 2017 om 15:33
Dat ligt er aan wat de instructie is die Sanoma aan de CM heeft gegeven. Als meer klikken gelijk is aan meer reclame-inkomsten en als dat de belangrijkste taak is van de CM doet die persoon het goed. Kon zelfs nog wel eens kerstbonusje aan zitten.charlottew88 schreef: ↑22-11-2017 13:21Als ik mijn werk zo slecht zou doen was ik allang ontslagen.
woensdag 22 november 2017 om 15:39
O, dan is het slechts een kwestie van tijd dat dat ontslag wegens wanprestatie komt.
Want ik heb begrepen dat je inmiddels net zo dom als iemand die neukt zonder condoom bent als je geen adblocker hebt.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 22 november 2017 om 15:41
Ik doe het wel zonder condoom. En ik heb ook geen adblocker. Maar niet zo heel erg dom.
Verwarrend.
woensdag 22 november 2017 om 15:49
Ik doe het zonder condoom en zonder adblocker. Dat laatste omdat mijn iPad te oud is en dat eerste omdat mijn man al een za adblocker heeft.
Maar geen verwarring hier: ik ben gewoon dom.
Wat ik best wel slim van mezelf vind trouwens.
*trekt hoge hakken aan*
Als dom het nieuwe slim is is slecht misschien ook het nieuwe goed? Dus is onze communitymanager geweldig en fantastisch? En is de omschrijving 'zet het belang van de forummers altijd voorop' (ik heb echt een keer zoiets gelezen in de communitymanagervacature) inmiddels synoniem voor 'negeert forummers overal waar maar kan'
*verstuikt enkels*
Maar geen verwarring hier: ik ben gewoon dom.
Wat ik best wel slim van mezelf vind trouwens.
*trekt hoge hakken aan*
Als dom het nieuwe slim is is slecht misschien ook het nieuwe goed? Dus is onze communitymanager geweldig en fantastisch? En is de omschrijving 'zet het belang van de forummers altijd voorop' (ik heb echt een keer zoiets gelezen in de communitymanagervacature) inmiddels synoniem voor 'negeert forummers overal waar maar kan'
*verstuikt enkels*
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 22 november 2017 om 15:56
Condoom om je beeldscherm doen.
woensdag 22 november 2017 om 16:00
Deze fantastische site was voor mij (en niet alleen voor mij) zelfs de directe aanleiding om een adblocker te installeren. Ik heb heus niks tegen op een beetje advertenties en ik snap ook dat het forum ermee gefinancierd wordt maar dit is overdreven. Ik snap ook werkelijk niet dat ze zelf niet inzien dat hun agressieve manier van adverteren er alleen maar averechts werkt.
woensdag 22 november 2017 om 16:19
Precies. Nog niet misschien dat ik ook maar 1 van die producten in mijn beeld nog wil hebben. Ik raad ze iedereen af ook nog eens.Lady*Voldemort schreef: ↑22-11-2017 16:00Deze fantastische site was voor mij (en niet alleen voor mij) zelfs de directe aanleiding om een adblocker te installeren. Ik heb heus niks tegen op een beetje advertenties en ik snap ook dat het forum ermee gefinancierd wordt maar dit is overdreven. Ik snap ook werkelijk niet dat ze zelf niet inzien dat hun agressieve manier van adverteren er alleen maar averechts werkt.
Agressief gedoe. Nieuwlichterij.
woensdag 22 november 2017 om 17:37
Áls ik ooit in een niet te stoppen KIA kom te rijden ga ik in rap tempo op het team af...
Dus tuf ik in mijn Mercedes naar Randstad.

Zouden Randstad en Mercedes achter die reclames zitten?
Mammanman, ik duw mijn zesdehands lelijke eend wel richting euh... vrijwilligerszonderwinstbelang.
Dus tuf ik in mijn Mercedes naar Randstad.
Zouden Randstad en Mercedes achter die reclames zitten?
Mammanman, ik duw mijn zesdehands lelijke eend wel richting euh... vrijwilligerszonderwinstbelang.
woensdag 22 november 2017 om 23:09
De lange tenen brigade heeft deze post van mij gewist
Dames de toon meer knop verdwijnt niet want die werkt. En daar zijn ze maar wat trots op. Zo trots dat ze een feestje aan het vieren zijn en daarom niet toekomen aan het oplossen van de andere bugs.
Dames de toon meer knop verdwijnt niet want die werkt. En daar zijn ze maar wat trots op. Zo trots dat ze een feestje aan het vieren zijn en daarom niet toekomen aan het oplossen van de andere bugs.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 22 november 2017 om 23:11
Was te verwachten.charlottew88 schreef: ↑22-11-2017 23:09De lange tenen brigade heeft deze post van mij gewist![]()
donderdag 23 november 2017 om 08:51
Ik wel. Dat hebben ze gedaan zodat je op mobiel sneller de clickbait (het "Lees ook"-blok met Viva-artikelen) ziet. Anders zou je die pas zien als je helemaal naar beneden scrollt. De toegevoegde waarde is voor Viva, niet voor ons.
donderdag 23 november 2017 om 08:55