Napraattopic Deel 93

05-11-2017 19:08 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lady*Voldemort schreef:
22-11-2017 15:18
Ja natuurlijk. Maar dat dat nodig is is toch wel droevig.
Volgens mij heeft iedereen dat wel met een paar woorden. Ik heb er iig wel een paaar waar ik elke keer weer enorm ga twijfelen.
Ik heb dat met 'chagrijnig'. Die moet ik altijd even checken, al heb ik het honderd keer gezien.
MoirenPhae schreef:
22-11-2017 15:22
Volgens mij heeft iedereen dat wel met een paar woorden. Ik heb er iig wel een paaar waar ik elke keer weer enorm ga twijfelen.
Zeker. Ik haalde net 3 x het woord sociëtiet uit een door mij geschreven verslag. :-? Ik weet dat het sociëteit is, maar ik tik het steeds verkeerd.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
charlottew88 schreef:
22-11-2017 13:21
Als ik mijn werk zo slecht zou doen was ik allang ontslagen.
Dat ligt er aan wat de instructie is die Sanoma aan de CM heeft gegeven. Als meer klikken gelijk is aan meer reclame-inkomsten en als dat de belangrijkste taak is van de CM doet die persoon het goed. Kon zelfs nog wel eens kerstbonusje aan zitten.
RikM schreef:
22-11-2017 15:30
Ik heb dat met 'chagrijnig'. Die moet ik altijd even checken, al heb ik het honderd keer gezien.
Ik ook.

Oud :rofl:
Hugh-Jazz schreef:
22-11-2017 15:33
Dat ligt er aan wat de instructie is die Sanoma aan de CM heeft gegeven. Als meer klikken gelijk is aan meer reclame-inkomsten en als dat de belangrijkste taak is van de CM doet die persoon het goed. Kon zelfs nog wel eens kerstbonusje aan zitten.
O, dan is het slechts een kwestie van tijd dat dat ontslag wegens wanprestatie komt.
Want ik heb begrepen dat je inmiddels net zo dom als iemand die neukt zonder condoom bent als je geen adblocker hebt.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
22-11-2017 15:39
O, dan is het slechts een kwestie van tijd dat dat ontslag wegens wanprestatie komt.
Want ik heb begrepen dat je inmiddels net zo dom als iemand die neukt zonder condoom bent als je geen adblocker hebt.
Ik doe het wel zonder condoom. En ik heb ook geen adblocker. Maar niet zo heel erg dom.
Verwarrend.
Ik doe het zonder condoom en zonder adblocker. Dat laatste omdat mijn iPad te oud is en dat eerste omdat mijn man al een za adblocker heeft.

Maar geen verwarring hier: ik ben gewoon dom.
Wat ik best wel slim van mezelf vind trouwens.

*trekt hoge hakken aan*

Als dom het nieuwe slim is is slecht misschien ook het nieuwe goed? Dus is onze communitymanager geweldig en fantastisch? En is de omschrijving 'zet het belang van de forummers altijd voorop' (ik heb echt een keer zoiets gelezen in de communitymanagervacature) inmiddels synoniem voor 'negeert forummers overal waar maar kan'

*verstuikt enkels*
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik forum altijd met condoom. Neem mooi geen risico! :wtf:
Soort ja=nee en nee=ja.
En is de omschrijving 'zet het belang van de forummers altijd voorop' (ik heb echt een keer zoiets gelezen in de communitymanagervacature)
*cola tegen beeldscherm aan*

:-o
redbulletje schreef:
22-11-2017 15:53
*cola tegen beeldscherm aan*

:-o
Condoom om je beeldscherm doen.
feow schreef:
😂
feow schreef:
Deze fantastische site was voor mij (en niet alleen voor mij) zelfs de directe aanleiding om een adblocker te installeren. Ik heb heus niks tegen op een beetje advertenties en ik snap ook dat het forum ermee gefinancierd wordt maar dit is overdreven. Ik snap ook werkelijk niet dat ze zelf niet inzien dat hun agressieve manier van adverteren er alleen maar averechts werkt.
feow schreef:
22-11-2017 15:49
Ik doe het zonder condoom en zonder adblocker. Dat laatste omdat mijn iPad te oud is en dat eerste omdat mijn man al een za adblocker heeft.
:rofl: :rofl: :rofl:
Lady*Voldemort schreef:
22-11-2017 16:00
Deze fantastische site was voor mij (en niet alleen voor mij) zelfs de directe aanleiding om een adblocker te installeren. Ik heb heus niks tegen op een beetje advertenties en ik snap ook dat het forum ermee gefinancierd wordt maar dit is overdreven. Ik snap ook werkelijk niet dat ze zelf niet inzien dat hun agressieve manier van adverteren er alleen maar averechts werkt.
Precies. Nog niet misschien dat ik ook maar 1 van die producten in mijn beeld nog wil hebben. Ik raad ze iedereen af ook nog eens.
Agressief gedoe. Nieuwlichterij.
Áls ik ooit in een niet te stoppen KIA kom te rijden ga ik in rap tempo op het team af...

Dus tuf ik in mijn Mercedes naar Randstad.

(O) (O)
Zouden Randstad en Mercedes achter die reclames zitten?

Mammanman, ik duw mijn zesdehands lelijke eend wel richting euh... vrijwilligerszonderwinstbelang.
De lange tenen brigade heeft deze post van mij gewist :facepalm:

Dames de toon meer knop verdwijnt niet want die werkt. En daar zijn ze maar wat trots op. Zo trots dat ze een feestje aan het vieren zijn en daarom niet toekomen aan het oplossen van de andere bugs.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
22-11-2017 23:09
De lange tenen brigade heeft deze post van mij gewist :facepalm:

Dames de toon meer knop verdwijnt niet want die werkt. En daar zijn ze maar wat trots op. Zo trots dat ze een feestje aan het vieren zijn en daarom niet toekomen aan het oplossen van de andere bugs.
Was te verwachten.
Ik snap nog steeds niet wat de toegevoegde waarde van die " lees meer" knop is.
Is ook niet voor de gebruikers.
Roanoke* schreef:
22-11-2017 23:14
Ergernis en haat zaaien voor alles wat met sanoma te maken heeft in t kader, negatieve publiciteit is ook publiciteit.
Roanoke* schreef:
22-11-2017 23:14
Ik wel. Dat hebben ze gedaan zodat je op mobiel sneller de clickbait (het "Lees ook"-blok met Viva-artikelen) ziet. Anders zou je die pas zien als je helemaal naar beneden scrollt. De toegevoegde waarde is voor Viva, niet voor ons.
Ze kunnen die 'lees meer' onderwerpen ook gewoon op het forum laten plaatsen door anonieme medewerkers. Dan worden ze niet alleen gelezen door 't vaste publiek, maar krijgen ze er vast nog reacties op ook. Win-win lijkt me.

Ga dit ook ff als suggestie posten in het mod topic trouwens.
relaties/vriend-kan-niet-klussen-kokker ... 9p27817079

Tuurlijk :whistle:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven