Napraattopic Deel 93
zondag 5 november 2017 om 19:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 21 november 2017 om 20:47
Meen je? Wat vreselijk irritant is dat zeg.
dinsdag 21 november 2017 om 21:03
Door de bugs ben ik hier al weinig. Er valt hier niks te beleven.MoirenPhae schreef: ↑21-11-2017 20:50Yep, maar dat is het hele forum inmiddels.
Het voordeel is dat zelfs irritante forummers minder irritant lijken.
dinsdag 21 november 2017 om 23:06
Wat mij betreft is de cm de grootste bug die het forum ooit gehad heeft.
Werkt niet en is herhaaldelijk van zeer negatieve invloed op het plezierig forummen.
Dat maakt van de leesmeer en toonmeer geen bugs, maar een soort buggenpoepjes. Irritante bijverschijnselen van de grootste bug.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 22 november 2017 om 00:33
+100, wat een schijnvertoning is het inmiddels.feow schreef: ↑21-11-2017 23:06Wat mij betreft is de cm de grootste bug die het forum ooit gehad heeft.
Werkt niet en is herhaaldelijk van zeer negatieve invloed op het plezierig forummen.
Dat maakt van de leesmeer en toonmeer geen bugs, maar een soort buggenpoepjes. Irritante bijverschijnselen van de grootste bug.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
woensdag 22 november 2017 om 07:41
woensdag 22 november 2017 om 08:31
+1000feow schreef: ↑21-11-2017 23:06Wat mij betreft is de cm de grootste bug die het forum ooit gehad heeft.
woensdag 22 november 2017 om 12:39
feow schreef: ↑21-11-2017 23:06Wat mij betreft is de cm de grootste bug die het forum ooit gehad heeft.
En dan te bedenken dat CM gewoon een betaalde baan is.
woensdag 22 november 2017 om 12:47
Misschien is hij bang van verbleekte kleuren en kan hij alleen tegen vfel.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
woensdag 22 november 2017 om 12:50
woensdag 22 november 2017 om 12:55
Soms hebben mensen, ondanks een normale intelligentie en een normale taalvaardigheid 1 woord altijd verkeerd leren schrijven of uitspreken.viva-amber schreef: ↑22-11-2017 12:47Misschien is hij bang van verbleekte kleuren en kan hij alleen tegen vfel.
Ze zijn dan ook meestal blind voor die fout en lezen of luisteren er telkens overheen, totdat het uitdrukkelijk wordt verbeterd.
Ik heb dat zelf gehad met een geschreven woord/naam in een stripverhaal en pas na jaren kwam ik er achter dat ik het al van het begin af aan verkeerd gelezen had en het gewoon zo was gaan zien daarna.
Was een hele rare gewaarwording, maar het kan dus.
woensdag 22 november 2017 om 13:21
Als ik mijn werk zo slecht zou doen was ik allang ontslagen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 22 november 2017 om 14:32
Ja hoor, dat kan. Na 48 jaar weet ik nog steeds niet of het nou minutie is of munitie. Terwijl ik voor de rest toch best wel goed ben met taal.shisha schreef: ↑22-11-2017 12:55Soms hebben mensen, ondanks een normale intelligentie en een normale taalvaardigheid 1 woord altijd verkeerd leren schrijven of uitspreken.
Ze zijn dan ook meestal blind voor die fout en lezen of luisteren er telkens overheen, totdat het uitdrukkelijk wordt verbeterd.
Ik heb dat zelf gehad met een geschreven woord/naam in een stripverhaal en pas na jaren kwam ik er achter dat ik het al van het begin af aan verkeerd gelezen had en het gewoon zo was gaan zien daarna.
Was een hele rare gewaarwording, maar het kan dus.
woensdag 22 november 2017 om 14:49
Dat check je toch even voordat je het gebruikt? Ik wel iig.Lady*Voldemort schreef: ↑22-11-2017 14:32Ja hoor, dat kan. Na 48 jaar weet ik nog steeds niet of het nou minutie is of munitie. Terwijl ik voor de rest toch best wel goed ben met taal.
woensdag 22 november 2017 om 15:08
Grappig, ik heb hetzelfde en ik ben nog wel de dochter van een militair.Lady*Voldemort schreef: ↑22-11-2017 14:32Ja hoor, dat kan. Na 48 jaar weet ik nog steeds niet of het nou minutie is of munitie. Terwijl ik voor de rest toch best wel goed ben met taal.
There is always something happening, and it's usually right now
woensdag 22 november 2017 om 15:18
Ja natuurlijk. Maar dat dat nodig is is toch wel droevig.