Napraattopic Deel 93
zondag 5 november 2017 om 19:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 10 november 2017 om 18:40
Ja zoiets had ik laatst ook. Stonden er opeens een aantal reacties tussen.MoirenPhae schreef: ↑10-11-2017 18:35Ik weet echt zeker dat ik in een topic de eerste reactie had. Paar minuten later ben ik de tweede.

zaterdag 11 november 2017 om 00:11
Is dit nu de plek waar je mag klagen over de nieuwe bugs en reclames?
In het mod topic is ineens alles gewist omdat het blijkbaar off topic is.?. Ruikt naar censuur vind ik. (als ze zo consequent zouden zijn op de actueelpijler..)
In het mod topic is ineens alles gewist omdat het blijkbaar off topic is.?. Ruikt naar censuur vind ik. (als ze zo consequent zouden zijn op de actueelpijler..)
anoniem_63bd847a5120d wijzigde dit bericht op 11-11-2017 00:13
Reden: Nog niet klaar
Reden: Nog niet klaar
55.93% gewijzigd

zaterdag 11 november 2017 om 19:40
pcies ik ookThunderassMan schreef: ↑11-11-2017 19:37Ik heb nergens last van. Behalve dan van die 'lees ook' kolom rechts.
zaterdag 11 november 2017 om 20:20
Mijne ook niet. En ik kon de hele dag niet voorbij banners. Vreemd he, dat het stil is op het forum. Hmmmm nu moet ik even zoeken hoe ik dit kan versturen... Ah roze knop in de oranje reclame gevonden. Ik hou hhet voor bezien
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 11 november 2017 om 21:41
zaterdag 11 november 2017 om 23:09
Als je de pagina vernieuwt of een bericht plaatst, moet je 'm weer opnieuw wegklikken. Ik heb die hele kolom geblokkeerd.kopjekoffie70 schreef: ↑11-11-2017 21:41Die lees ook kolom kan ik inmiddels wegklikken, even froemelen dan zie je onder de pijl naar beneden een pijl naar rechts, klik die aan. Ik heb hier wel adblocker en werk met pc.

Life is short. Eat dessert first.
zaterdag 11 november 2017 om 23:15
Ik word zo klikziek van dat elke pagina opnieuw doen dat ik me maar heb neergelegd bij een half forum.kopjekoffie70 schreef: ↑11-11-2017 21:41Die lees ook kolom kan ik inmiddels wegklikken, even froemelen dan zie je onder de pijl naar beneden een pijl naar rechts, klik die aan. Ik heb hier wel adblocker en werk met pc.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 11 november 2017 om 23:22
Ik hoef het niet steeds opnieuw te doen. Oh nu staat ie er weer...
Wordt misschien onderhand toch tijd om afscheid te nemen van het viva forum of om het in ieder geval incidenteel te bezoeken. Ergens wel jammer.
Wordt misschien onderhand toch tijd om afscheid te nemen van het viva forum of om het in ieder geval incidenteel te bezoeken. Ergens wel jammer.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

zondag 12 november 2017 om 10:44
Nou en de irritante reclame overal.ThunderassMan schreef: ↑11-11-2017 19:37Ik heb nergens last van. Behalve dan van die 'lees ook' kolom rechts.
Vandaag Scoupy en Tempo team.

zondag 12 november 2017 om 11:11
Ze hebben gewoon na het lezen van mijn eerste zin gewist. Prutsers. Maar laat maar, ook anoniem ben je te loopen dus dat schiet ook niet op.Hommeltjes schreef: ↑12-11-2017 11:08Nou, de mods vragen je te anonimiseren mag ook al niet meer, wordt gewist wegens off topic.![]()
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras