Napraattopic Deel 93

05-11-2017 19:08 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
MoirenPhae schreef:
10-11-2017 18:35
Ik weet echt zeker dat ik in een topic de eerste reactie had. Paar minuten later ben ik de tweede.
Ja zoiets had ik laatst ook. Stonden er opeens een aantal reacties tussen.
Afbeelding
Is dit nu de plek waar je mag klagen over de nieuwe bugs en reclames?
In het mod topic is ineens alles gewist omdat het blijkbaar off topic is.?. Ruikt naar censuur vind ik. (als ze zo consequent zouden zijn op de actueelpijler..)
anoniem_63bd847a5120d wijzigde dit bericht op 11-11-2017 00:13
Reden: Nog niet klaar
55.93% gewijzigd
Volgens mij mag je overal klagen, behalve in het modtopic :proud:
Wat is het hier stil. :)
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
:O bizar verhaal
Echo-o-o-o-o...
Wat is het hier stil zeg.. Zou je niet verwachten, aangezien er weer wat bijzondere topics verschenen zijn (dat topic over Tinder bijvoorbeeld O_o).
'Cause the sweetest kiss I ever got is the one I've never tasted.
het is gewoon onmogelijk om te reageren, voor deze post ben ik al een kwartier bezig
Bij mij gaat het vanaf een uur of 7 opeens een stuk beter met reageren, maar dat is misschien gewoon toeval
'Cause the sweetest kiss I ever got is the one I've never tasted.
Ik heb nergens last van. Behalve dan van die 'lees ook' kolom rechts.
ThunderassMan schreef:
11-11-2017 19:37
pcies ik ook
MoirenPhae schreef:
10-11-2017 18:34
Mijn tekstballonnen doen het niet ;-D
Mijne ook niet. En ik kon de hele dag niet voorbij banners. Vreemd he, dat het stil is op het forum. Hmmmm nu moet ik even zoeken hoe ik dit kan versturen... Ah roze knop in de oranje reclame gevonden. Ik hou hhet voor bezien
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Die lees ook kolom kan ik inmiddels wegklikken, even froemelen dan zie je onder de pijl naar beneden een pijl naar rechts, klik die aan. Ik heb hier wel adblocker en werk met pc.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

kopjekoffie70 schreef:
11-11-2017 21:41
Die lees ook kolom kan ik inmiddels wegklikken, even froemelen dan zie je onder de pijl naar beneden een pijl naar rechts, klik die aan. Ik heb hier wel adblocker en werk met pc.
Als je de pagina vernieuwt of een bericht plaatst, moet je 'm weer opnieuw wegklikken. Ik heb die hele kolom geblokkeerd. :jump:
Life is short. Eat dessert first.
kopjekoffie70 schreef:
11-11-2017 21:41
Ik word zo klikziek van dat elke pagina opnieuw doen dat ik me maar heb neergelegd bij een half forum.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik hoef het niet steeds opnieuw te doen. Oh nu staat ie er weer...
Wordt misschien onderhand toch tijd om afscheid te nemen van het viva forum of om het in ieder geval incidenteel te bezoeken. Ergens wel jammer.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

feow schreef:
11-11-2017 23:15
Ik word zo klikziek van dat elke pagina opnieuw doen dat ik me maar heb neergelegd bij een half forum.
Ik klik gewoon niet meer zoveel. Ik heb Netflix bijna uit inmiddels :proud:
ThunderassMan schreef:
11-11-2017 19:37
Nou en de irritante reclame overal.
Vandaag Scoupy en Tempo team.
Nou, de mods vragen je te anonimiseren mag ook al niet meer, wordt gewist wegens off topic. :facepalm:
Hommeltjes schreef:
12-11-2017 11:08
Nou, de mods vragen je te anonimiseren mag ook al niet meer, wordt gewist wegens off topic. :facepalm:
Ze hebben gewoon na het lezen van mijn eerste zin gewist. Prutsers. Maar laat maar, ook anoniem ben je te loopen dus dat schiet ook niet op.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Goffer. :furious:

Wil ik net een kwantummechanicadiploma van Harvard bestellen, inclusief rijbewijs en dan moet ik nu chinees gaan forummen.

Belachelijk.
dolfje schreef:
12-11-2017 10:44
Nou en de irritante reclame overal.
Vandaag Scoupy en Tempo team.
Die reclames heb ik ge-addblockt.
Help mij eens even

Is die SigmundFreud een oude bekende?

Wat een vermoeiend type
Frankly my dear, I don"t give a damn
Oke dit gaat mij benieuwen, dochter 7 gekozen voor selectie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven