Napraattopic Deel 93

05-11-2017 19:08 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrouwjagersma schreef:
12-11-2017 21:24
Musketkransjes tot in februari. Niemand vindt ze echt lekker, maar ik koop ze elk jaar, Vroeger at de hond ze uit de kerstboom, maar die werd er ziek van.
Ik kan me geen kerst zonder herinneren.
MoirenPhae schreef:
12-11-2017 21:25
Zonder zieke hond?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
"Stopweek te lang wil het met iemand delen"

Dus jij drie daagjes en dan ik vier. Oké, deal!

(Kan het topic met verkeerd begrepen topictitels niet meer vinden)
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
MoirenPhae schreef:
12-11-2017 21:25
Ik weet ook zeker dat ik ze dit jaar weer koop. De kinderen moeten een Musketkerst, dat hoort zo.
Dana schreef:
12-11-2017 21:27
Zonder zieke hond?
Ja
Lady*Voldemort schreef:
12-11-2017 21:23
Ik kan me dus echt niet meer herinneren wat wij aten met kerst in onze rijke periode, toen mijn ouders nog niet gescheiden waren. Er staat me iets bij van fondue, in zo'n oranje pannetje met bruine bloemen op een spiritusbrandertje. Maar we zullen toch ook wel eens iets anders gegeten hebben en ik zou begot niet meer weten wat.
Was het echt geen rollade? Hier was het altijd rollade (of stamppot, in de mindere tijden). In een pan met een heel bakje braadboter, want anders werd het niet lekker.
vrouwjagersma schreef:
12-11-2017 21:32
Ik weet ook zeker dat ik ze dit jaar weer koop. De kinderen moeten een Musketkerst, dat hoort zo.
Helemaal eens. Rode, groene en witte. Op een mooie schaal.
Ik heb vanaf 84 overschotten vieanetta in de vriezer in allerlei smaken. Ik probeer het ieder jaar te recyclen in de ragout en stoofpeertjes maar dan nog blijft er ieder jaar weer over. Wat te doen dit jaar met de laatste restanten van mijn overleden tante??
meikebikker schreef:
12-11-2017 21:37
Ik heb vanaf 84 overschotten vieanetta in de vriezer in allerlei smaken. Ik probeer het ieder jaar te recyclen in de ragout en stoofpeertjes maar dan nog blijft er ieder jaar weer over. Wat te doen dit jaar met de laatste restanten van mijn overleden tante??
Goed marineren en lang stoven, zal wel taai zijn.
:rofl:
Dana schreef:
12-11-2017 21:40
Goed marineren en lang stoven, zal wel taai zijn.
mss wel een goeie tip om geen familie meer op visite te krijgen met kerst
friezinnetje2014 schreef:
12-11-2017 22:18
mss wel een goeie tip om geen familie meer op visite te krijgen met kerst
Ja maar nee zeggen is zo moeilijk he?
Geen bijzonderheden
Wij aten ons eigen konijn...
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
12-11-2017 22:29
Wij aten ons eigen konijn...
Flappie.
Geen bijzonderheden
https://www.youtube.com/watch?v=RqLt1C7lbB8

:cry:
Het was tweede kerstdag 1961 moeder weet dat nog zo goed, vaders bed was leeg..en ik zei dat zij niet in de schuur mocht komen en als ze lief ging spelen dat zij wat lekkers kreeg
Want ik had t hok toch goed dichtgedaan
Zoals ik dat elke avond deed
Ik was de vorige avond zelfs nog teruggegaan
Ik weet ook niet waarom ik dat deed
Ik had heel lang voor 't hok gestaan alsof ik wist wat ik nu weet
Geen bijzonderheden
Waarom kom ik toch steeds bij leesmeertoonook en weet ik wat meer terecht? Why O_O
Het wordt je hier echt onmogelijk gemaakt. De Lidl is geen liedel, je moet met tui naar dat ordinaire eiland Aruba (nog niet misschien) slow seks, enge auto’s, marktplaats, telefoons, hypotheken, chocopasta, en nog zoveel treurnis meer.

Steeds het militaire topic waar je terecht komt. Ik zit de godganse dag tussen militairen. Niet ook in mijn vrije tijd, please! :@@:
Geen bijzonderheden
Ik wil wat roepen op het cm topic maar weer kom ik op de kazerne terecht. :facepalm:
Geen bijzonderheden
Wat ik ook aanklik, kom alleen bij de krijgsmacht. Dit is het enige topic waar ik wel kom.

Wilde ook wat zeggen in het topic van Meds. Noppes, weer binnen de poort van de kazerne :@
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
12-11-2017 23:02
Wat ik ook aanklik, kom alleen bij de krijgsmacht. Dit is het enige topic waar ik wel kom.

Wilde ook wat zeggen in het topic van Meds. Noppes, weer binnen de poort van de kazerne :@
Lukt het je ook niet als je naar de betreffende pijler gaat en dan op het tekstballonnetje van het topic aan de rechterkant klikt? Zo kwam ik toch in het topic dat ik wilde uit toen ik gevangen zat tussen de militairen voordat ik de cookies verwijderde. Wel intens omslachtig en heel vermoeiend, maar goed...
yasmijn schreef:
12-11-2017 23:02

ruilen met kind van mijn minnaar??
En LeesMee gaat gewoon alle forumproblemen ondermijnen |-)

Want die heeft nergens last van. Misschien toch niet zo'n meelezer.
KyloRen schreef:
13-11-2017 11:56
''Beste MoirenPhae,

Wij gaan niet in discussie over ons beleid.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum''

Nee, ze gaan niet in discussie omdat ze weten dat ze fout zitten. Dooddoener dit.
Ik wil niet eens een discussie, ik wil gewoon 1 steekhoudend argument, maar dat hebben ze niet. Ik weet niet wie de TO was, maar ik open wel een topic.
psyche/als-de-behandeling-pas-over-een- ... ges/395219

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven