Napraattopic Deel 93
zondag 5 november 2017 om 19:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 12 november 2017 om 21:25
Ik kan me geen kerst zonder herinneren.vrouwjagersma schreef: ↑12-11-2017 21:24Musketkransjes tot in februari. Niemand vindt ze echt lekker, maar ik koop ze elk jaar, Vroeger at de hond ze uit de kerstboom, maar die werd er ziek van.
zondag 12 november 2017 om 21:27
Zonder zieke hond?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
zondag 12 november 2017 om 21:31

zondag 12 november 2017 om 21:32
Ik weet ook zeker dat ik ze dit jaar weer koop. De kinderen moeten een Musketkerst, dat hoort zo.

zondag 12 november 2017 om 21:33
Was het echt geen rollade? Hier was het altijd rollade (of stamppot, in de mindere tijden). In een pan met een heel bakje braadboter, want anders werd het niet lekker.Lady*Voldemort schreef: ↑12-11-2017 21:23Ik kan me dus echt niet meer herinneren wat wij aten met kerst in onze rijke periode, toen mijn ouders nog niet gescheiden waren. Er staat me iets bij van fondue, in zo'n oranje pannetje met bruine bloemen op een spiritusbrandertje. Maar we zullen toch ook wel eens iets anders gegeten hebben en ik zou begot niet meer weten wat.

zondag 12 november 2017 om 21:33
Helemaal eens. Rode, groene en witte. Op een mooie schaal.vrouwjagersma schreef: ↑12-11-2017 21:32Ik weet ook zeker dat ik ze dit jaar weer koop. De kinderen moeten een Musketkerst, dat hoort zo.
zondag 12 november 2017 om 21:37
zondag 12 november 2017 om 21:40
Goed marineren en lang stoven, zal wel taai zijn.meikebikker schreef: ↑12-11-2017 21:37Ik heb vanaf 84 overschotten vieanetta in de vriezer in allerlei smaken. Ik probeer het ieder jaar te recyclen in de ragout en stoofpeertjes maar dan nog blijft er ieder jaar weer over. Wat te doen dit jaar met de laatste restanten van mijn overleden tante??
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

zondag 12 november 2017 om 22:27
Ja maar nee zeggen is zo moeilijk he?friezinnetje2014 schreef: ↑12-11-2017 22:18mss wel een goeie tip om geen familie meer op visite te krijgen met kerst
Geen bijzonderheden
zondag 12 november 2017 om 22:32
zondag 12 november 2017 om 22:54
Waarom kom ik toch steeds bij leesmeertoonook en weet ik wat meer terecht? Why
Het wordt je hier echt onmogelijk gemaakt. De Lidl is geen liedel, je moet met tui naar dat ordinaire eiland Aruba (nog niet misschien) slow seks, enge auto’s, marktplaats, telefoons, hypotheken, chocopasta, en nog zoveel treurnis meer.
Steeds het militaire topic waar je terecht komt. Ik zit de godganse dag tussen militairen. Niet ook in mijn vrije tijd, please!

Het wordt je hier echt onmogelijk gemaakt. De Lidl is geen liedel, je moet met tui naar dat ordinaire eiland Aruba (nog niet misschien) slow seks, enge auto’s, marktplaats, telefoons, hypotheken, chocopasta, en nog zoveel treurnis meer.
Steeds het militaire topic waar je terecht komt. Ik zit de godganse dag tussen militairen. Niet ook in mijn vrije tijd, please!

Geen bijzonderheden

maandag 13 november 2017 om 00:57
Lukt het je ook niet als je naar de betreffende pijler gaat en dan op het tekstballonnetje van het topic aan de rechterkant klikt? Zo kwam ik toch in het topic dat ik wilde uit toen ik gevangen zat tussen de militairen voordat ik de cookies verwijderde. Wel intens omslachtig en heel vermoeiend, maar goed...
maandag 13 november 2017 om 01:07

maandag 13 november 2017 om 11:57
Ik wil niet eens een discussie, ik wil gewoon 1 steekhoudend argument, maar dat hebben ze niet. Ik weet niet wie de TO was, maar ik open wel een topic.