Napraattopic Deel 94
zaterdag 23 december 2017 om 20:48
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 25 december 2017 om 11:40
Ik had graag de visuele invulling van Enn gezien qua glitterluier, maar dat is helaas niet meer mogelijk.FiddlyDiddlyDoo schreef: ↑25-12-2017 11:24Misschien ligt het wel aan mij. Ik heb zo'n kerstig tafereel voor me met vliegende elfjes en vallende sneeuwvlokjes. En die elfjes hebben dan als een soort van cupido een laken achtig iets aan wat lijkt op een luier. Omdat het kerst is zou die dan glitteren. Maar anders laten we het gewoon bij prettige feestdagen.![]()
In ieder geval wil ik bij deze van de gelegenheid gebruik maken om Enn te bedanken voor haar jarenlange inzet. Bedankt, Enn.

Prettige kerstdagen.

maandag 25 december 2017 om 11:43
De combi lijkt me het minst aantrekkelijk
maandag 25 december 2017 om 11:47
Hier sluit ik bij volledig bij aan.ThunderassMan schreef: ↑25-12-2017 11:40Ik had graag de visuele invulling van Enn gezien qua glitterluier, maar dat is helaas niet meer mogelijk.
In ieder geval wil ik bij deze van de gelegenheid gebruik maken om Enn te bedanken voor haar jarenlange inzet. Bedankt, Enn.![]()
Prettige kerstdagen.
Don't waste your time or time will waste you.

maandag 25 december 2017 om 11:49
Ik ook
maandag 25 december 2017 om 12:24
Wat gaan jullie doen met de kerst?
Ik ben op dit moment roet van bakstenen aan het schrapen. De vorige bewoners van dit huis hadden verzuimd een pijp op de kachel aan te sluiten door het schoorsteenkanaal. Het schijnt dat stucwerk op roet niet pakt, dus dat moet er eerst af
Vanavond naar schoonouders, morgen mijn eigen ouders. En overdag dus bezig met dat kloteroet.
Ik ben op dit moment roet van bakstenen aan het schrapen. De vorige bewoners van dit huis hadden verzuimd een pijp op de kachel aan te sluiten door het schoorsteenkanaal. Het schijnt dat stucwerk op roet niet pakt, dus dat moet er eerst af

Vanavond naar schoonouders, morgen mijn eigen ouders. En overdag dus bezig met dat kloteroet.
Don't waste your time or time will waste you.

maandag 25 december 2017 om 12:26
Dat is geen fijne klus, succesFiddlyDiddlyDoo schreef: ↑25-12-2017 12:24Wat gaan jullie doen met de kerst?
Ik ben op dit moment roet van bakstenen aan het schrapen. De vorige bewoners van dit huis hadden verzuimd een pijp op de kachel aan te sluiten door het schoorsteenkanaal. Het schijnt dat stucwerk op roet niet pakt, dus dat moet er eerst af![]()

maandag 25 december 2017 om 12:56
blackbird123 schreef: ↑25-12-2017 02:34Ik weet dat bepaalde users een extra account hebben om te gebruiken tijdens een bannetje.
Dat is natuurlijk al tijden bekend.
Maar dat users dubbelnicken?
Bekende users?
Tja, dat weet niet iedereen.
En wie het zegt wordt voor gek verklaard.
Maar het tegenbewijs kun je alleen leveren door ze te ontmoeten.
Met die bans doelde ik niet op RB en EN.
Wat ik me nou de hele tijd afvraag: Waarom is dit zo ontzettend belangrijk voor je? Ik kom hier al jaren, dit is mijn derde nick. Ik ben niet zo heel actief maar lees wel veel mee. Maar het zal me een worst wezen op wat voor manier andere mensen forummen. Echt, interesseert me totaal niet. Jij lijkt er een dagvullende bezigheid van gemaakt te hebben alsof het 1 of andere complottheorie is.
Waarom? Wat vind je er zo belangrijk aan?

maandag 25 december 2017 om 13:50
O god ja, nu valt het kwartje als je die Posts leest.Knuffelheks schreef: ↑25-12-2017 13:15Ah, ze heeft een ban.
Ik dacht al dat het ons aller konijn was.
Geen bijzonderheden

maandag 25 december 2017 om 13:51
Konijn zou ook niet zeggen dat ik authentiek ben, vanwege die reactie dacht ik aan iemand anders maar die had geen perma voor zover ik weet