Napraattopic Deel 94

23-12-2017 20:48 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ha Ana_Isabella2! Herontdekt! Waarschijnlijk ben ik wat (zeer) trááág maar goed. Leuk je te lezen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
30-12-2017 21:26
Ha Ana! Herontdekt! Waarschijnlijk ben ik wat (zeer) trááág maar goed. Leuk je te lezen.
Hoi!!! Ben er nog maar net hoor ;-)
Thanks!
Ana_Isabel2 schreef:
30-12-2017 21:28
Thanks!
Ow.... heb niet gekeken. :biggrin:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ana_Isabel2 schreef:
30-12-2017 21:24
Prachtige zin! ( moest hem wel 3x lezen)
Ik ook maar ik ben dom niet zo slim.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ana_Isabel2 schreef:
Thanks!
Ik wilde nog ballonnen voor je oplaten en een lekkere mortier afsteken om je terugkomst te vieren, maar dat laat ik dan maar :D
Lucifermiauww schreef:
30-12-2017 21:24
De beste aanval is anderen betichten van dingen die jezelf doet. Dat zie je wel vaker bij dames die hier zulke dingen roepen. Konijnen enzo.
vliegende vrouwelijke romijnse konijnen welteverstaan die bovenal best aardig zijn...op zich...
anoniem_361106 wijzigde dit bericht op 30-12-2017 21:33
6.94% gewijzigd
Lady*Voldemort schreef:
30-12-2017 21:30
Ik wilde nog ballonnen voor je oplaten en een lekkere mortier afsteken om je terugkomst te vieren, maar dat laat ik dan maar :D
:rofl: Jij mag dat
charlottew88 schreef:
30-12-2017 21:29
Ik ook maar ik ben dom niet zo slim.
Wellus :hug:
Ana_Isabel2 schreef:
Thanks!
Ah, besef zinkt net in, welkom terug!! las je graag!!
normandina schreef:
30-12-2017 21:36
Ah, besef zinkt net in, welkom terug!! las je graag!!
Wat lief!
Heette je altijd al zo of heb je een nieuwe nick? ( sorry, ik herken je niet :-$ )
Ana_Isabel2 schreef:
30-12-2017 21:38
Wat lief!
Heette je altijd al zo of heb je een nieuwe nick? ( sorry, ik herken je niet :-$ )
Is niet gek hoor, ik herken haar ook niet al heb ik wel een soort van vermoeden.
Ana_Isabel2 schreef:
30-12-2017 21:33
Wellus :hug:
Wat lief :lips:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Lady*Voldemort schreef:
30-12-2017 21:39
Is niet gek hoor, ik herken haar ook niet al heb ik wel een soort van vermoeden.
Ik ben daar zoooo slecht in... Ik herkende alleen altijd die drugsgebruikers weduwnaar met prostituee als vriendin.
charlottew88 schreef:
Wat lief :lips:
Wat je zegt ben je zelf ;-)
Op welke pijler stond dat loterijtopic?
:flirting:
Ana_Isabel2 schreef:
30-12-2017 21:42
Wat je zegt ben je zelf ;-)
:flirting:
Lady*Voldemort schreef:
Ik begon hier ooit met een topic over het herplaatsen van mijn raskat. Pek, veren en intriges vielen mij ten deel. En dat herhaalde zich een aantal keren, uiteraard met andere onderwerpen. Nu weet (bijna) niemand meer van de herplaatsing (hoop ik!) en snoes is er nog steeds.
redbulletje schreef:
30-12-2017 21:48
Op welke pijler stond dat loterijtopic?
Psyche
Moiren’ schreef:
30-12-2017 22:00
Psyche
Hahaha, daar had ik m niet verwacht ;-D
redbulletje schreef:
30-12-2017 22:01
Hahaha, daar had ik m niet verwacht ;-D
Ik wilde het nog voor de grap roepen :proud:

(ik ken dat hele topic niet)
normandina schreef:
30-12-2017 21:54
Ik begon hier ooit met een topic over het herplaatsen van mijn raskat. Pek, veren en intriges vielen mij ten deel. En dat herhaalde zich een aantal keren, uiteraard met andere onderwerpen. Nu weet (bijna) niemand meer van de herplaatsing (hoop ik!) en snoes is er nog steeds.
Ooohhhh, was jij dat! Ja dat weet ik nog wel ja :proud:

Fijn dat je de poes gehouden hebt.
Lady*Voldemort schreef:
30-12-2017 22:03
Ik wilde het nog voor de grap roepen :proud:

(ik ken dat hele topic niet)
Volgens mij was 't ook 'n grapje, want ik kan 'm daar ook niet vinden :mrgreen:
normandina schreef:
30-12-2017 21:54
Oei.. kattentoppics zijn vaak tricky. Lopen snel uit de hand.
Fijn dat het zo goed gaat met je kat!
blijfgewoonbianca schreef:
30-12-2017 20:48
Onzin. Als dat van die drank onder een andere nick was geschreven zou ik nooit die link geplakt hebben. Hoe prive is prive als het op een openbaar forum staat en het voor iedere jan doedel te loepen valt ?
Ik had het ook niet specifiek over die link, maar wat ze onder haar vorige nicks geschreven heeft. Ik schreef toen nog niet mee, maar weet wel een paar dingen doordat het telkens opnieuw vermeld werd.
Life is short. Eat dessert first.
Anyhow, als ik de verguizing niet meer aan kan wissel ik van nick. Ik heb dan een hond en 1 dochter ofzo. Vrij nutteloos om als een tulp terug te komen onder de vermelding dat je eerst een narcis was met 4 hoogbegaafde kinderen etc.
Ik denk dat als er forummers zijn die me herkennen dat vooral LV, Moiren, Meds en BB zijn. Yas is duidelijk dementerende dus die vernoem ik niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven