Napraattopic deel 95
maandag 8 januari 2018 om 19:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 30 januari 2018 om 18:10
schattigmeisje schreef: ↑30-01-2018 17:30![]()
dat ik daar zelf niet aan dacht zeg! Mocht ik weer een keer een nickwissel doen, dan ga ik maar naar Zweed85!

dinsdag 30 januari 2018 om 18:16

dinsdag 30 januari 2018 om 18:20

dinsdag 30 januari 2018 om 18:20

dinsdag 30 januari 2018 om 18:31
Ik heb er ooit wel eens een wrs voor gehad.
Wat dan wel weer mag is Matt Matt noemen.

dinsdag 30 januari 2018 om 19:15
Echt schandalig en van de zotten. Ik kon de OP opnieuw staffen, dus ze hebben jouw stafjes er af gehaald. Er heeft zelfs een mod een post gewist, dus ze lezen mee. Ik heb er maar een hele uitleg aan gewaagd in mijn staf. Maar weinig feducie in opvolging.Moiren’ schreef: ↑30-01-2018 19:00Al 2x gestaft.
psyche/ayahuasca-wie-ervaring/list_messages/390671

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 30 januari 2018 om 19:20
Belachelijk

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 30 januari 2018 om 19:31
In mijn naaste omgeving kwam een vrouw in de ban van een 'boomknuffelende sjamaan'. Hoogopgeleide wereldverbetaar die werkte voor een gerenomeerde organisatie in Brazilie. Lang verhaal kort: Voor haar was dit een wondermiddel om dichter bij zichzelf te komen, de sjamaan was de man van haar leven en het vreemdgaan hoorde bij de innerlijke ontdekkingstocht. Resultaat: 2 kinderen zonder moeder want overleden einde aan haar leven gemaakt in een zweethut onder invloed van dit middel en een vader die vrolijk verder sjamaant.
dinsdag 30 januari 2018 om 19:33
Wat een naar verhaal.Oudblond schreef: ↑30-01-2018 19:31In mijn naaste omgeving kwam een vrouw in de ban van een 'boomknuffelende sjamaan'. Hoogopgeleide wereldverbetaar die werkte voor een gerenomeerde organisatie in Brazilie. Lang verhaal kort: Voor haar was dit een wondermiddel om dichter bij zichzelf te komen, de sjamaan was de man van haar leven en het vreemdgaan hoorde bij de innerlijke ontdekkingstocht. Resultaat: 2 kinderen zonder moeder want overleden einde aan haar leven gemaakt in een zweethut onder invloed van dit middel en een vader die vrolijk verder sjamaant.

dinsdag 30 januari 2018 om 19:51
dinsdag 30 januari 2018 om 19:57
Dat is onze TaalNaschi.Scratte schreef: ↑30-01-2018 19:51Zou dit een forummer zijn?
https://www.facebook.com/diwmotz/posts/925728990885657
dinsdag 30 januari 2018 om 20:08
Vreselijk. En de NL grootouders lopen tegen muren op en kunnen alleen maar lijdzaam toezien hoe de kinderen tal van 'zogezegde moeders' moeten accepteren, geen scholing krijgen en als 3- en 5-jarige geacht worden om geestelijke verdieping te kennen en zo niet worden ze gestraft. Lees: Pa heeft seks met zowat de hele vrouwelijke gemeenschap, de kinderen 'leren dat pa dat moet doen voor de innerlijke verrijking van die vrouwen, kijkt niet om naar zijn kinderen (en heeft er nog tal van met andere vrouwen). Het spaargeld van hun moeder (Tja, grootverdiener bij een Europese zogezegd 'non profit' organisatie) stelt pa in de gelegenheid om helemaal los te gaan.
dinsdag 30 januari 2018 om 21:03
VreselijkOudblond schreef: ↑30-01-2018 19:31In mijn naaste omgeving kwam een vrouw in de ban van een 'boomknuffelende sjamaan'. Hoogopgeleide wereldverbetaar die werkte voor een gerenomeerde organisatie in Brazilie. Lang verhaal kort: Voor haar was dit een wondermiddel om dichter bij zichzelf te komen, de sjamaan was de man van haar leven en het vreemdgaan hoorde bij de innerlijke ontdekkingstocht. Resultaat: 2 kinderen zonder moeder want overleden einde aan haar leven gemaakt in een zweethut onder invloed van dit middel en een vader die vrolijk verder sjamaant.

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

dinsdag 30 januari 2018 om 21:11
De OP kan weer gestaft worden.
dinsdag 30 januari 2018 om 21:19
VreselijkOudblond schreef: ↑30-01-2018 19:31In mijn naaste omgeving kwam een vrouw in de ban van een 'boomknuffelende sjamaan'. Hoogopgeleide wereldverbetaar die werkte voor een gerenomeerde organisatie in Brazilie. Lang verhaal kort: Voor haar was dit een wondermiddel om dichter bij zichzelf te komen, de sjamaan was de man van haar leven en het vreemdgaan hoorde bij de innerlijke ontdekkingstocht. Resultaat: 2 kinderen zonder moeder want overleden einde aan haar leven gemaakt in een zweethut onder invloed van dit middel en een vader die vrolijk verder sjamaant.

dinsdag 30 januari 2018 om 21:26
Ja joh dat wordt gedoogd net als racistische uitspraken. Wat een beleid