Napraattopic deel 95

08-01-2018 19:19 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
blijfgewoonbianca schreef:
03-02-2018 20:56
Er bestaat een kans dat hij/zij het echt niet snapt, dat die vermoorde onschuld iets anders is, maar eigenlijk maakt me dat geen ene reet meer uit. Als je heeeeel slecht bent in ongeschreven forum- en fatsoensregels, en moeite hebt met wat 9 van de 10 mensen normaal gedrag vinden, dan moet je het maar laten, dat forummen. Dan ga je maar lekker breien, of zoiets. .
ik heb zo mijn ideeën over dat 'iets anders', maar ik weet ook dat een aantal forummers hier met datzelfde 'iets anders' behept zijn en die weten zich wel te gedragen. Dus het kan wel.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
03-02-2018 20:53
En dat de mods het maar niet willen zien vind ik ook wel zorgwekkend. Ik ben inzake deze forummer zelfs meerdere malen tot de CM gegaan, maar ze komen niet verder dan dat ik moet staffen. Ja dat had ik zelf ook al bedacht, duhuh.
Als je een bepaalde gedachtengang danwel kronkel hebt dan kun je ook zeggen dat schelden mag, want de woorden " jij, bent, een, enorm , naar, mens " zijn niet verboden. En op die manier gaat het nu : er staat netgens dat je geen oude quotes op mag duiken. Er staat nergens dat je geen dertig keer achter elkaar op Jantje mag reageren. Er staat nergens dat je posts dmv selectief quoten niet uit elkaar mag trekken en bij elkaar mag zetten tot 1 gemanipuleerde kutposting.
En als zowel de mods als die forummer op die manier de regels volgen, of er langs glibberen, dan zijn we klaar.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
03-02-2018 20:56
Er bestaat een kans dat hij/zij het echt niet snapt, dat die vermoorde onschuld iets anders is, maar eigenlijk maakt me dat geen ene reet meer uit. Als je heeeeel slecht bent in ongeschreven forum- en fatsoensregels, en moeite hebt met wat 9 van de 10 mensen normaal gedrag vinden, dan moet je het maar laten, dat forummen. Dan ga je maar lekker breien, of zoiets. .
Mwah. Ik heb wel een diagnose in mijn hoofd, maar ik heb een vergelijkbare en ik vind dat geen excuus voor dit gedrag. Dan zijn je leuke eigenaardigheidjes gegund (zoals dat je alle winnaars van het Eurovisiesongfestival kent of dat je alle kentekenplaten uit de buurt uit je hoofd kent)
Alle reacties Link kopieren
vrouwjagersma schreef:
03-02-2018 20:57
Oh ja. En het is dat deze forummer mij onder de negeer heeft staan, maar anders zou mijn post best nog wel eens geciteerd kunnen worden op 16 oktober.
Daar geloof ik niks van. Van dat negeren dan, he.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
03-02-2018 21:02
Daar geloof ik niks van. Van dat negeren dan, he.
Er wordt echt niet meer op mij gereageerd. Dat wilde ik, maar nu het zo is, is het dan toch weer lastig voor mijn ego. Mensen zijn rare wezens.
Alle reacties Link kopieren
Alle !! winnaars van het SV ? Wauw, I'm impressed.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrouwjagersma schreef:
03-02-2018 20:38
:proud:
Toch is het wel een soort kwaliteit, dat je je zo langs de grens kunt bewegen.
Slijmen bij de oudgedienden? Ik had je hoger ingeschat ;-)
Alle reacties Link kopieren
Iemand had nog een kuipje sneerkaas over.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
:popcorn:
vrouwjagersma schreef:
03-02-2018 21:01
Mwah. Ik heb wel een diagnose in mijn hoofd, maar ik heb een vergelijkbare en ik vind dat geen excuus voor dit gedrag. Dan zijn je leuke eigenaardigheidjes gegund (zoals dat je alle winnaars van het Eurovisiesongfestival kent of dat je alle kentekenplaten uit de buurt uit je hoofd kent)
Ja dat dus eigenlijk. Een diagnose is één ding, maar een kutpersoonlijkheid is weer een ander ding.
Amant schreef:
03-02-2018 21:09
Slijmen bij de oudgedienden? Ik had je hoger ingeschat ;-)
Toetje, ik heb minstens zo veel status als een oudgediende en deze forummer heeft mij maandenlang gestalkt. Slijmen is niet mijn ding, gecultiveerde ergernis wel.
blijfgewoonbianca schreef:
03-02-2018 21:09
Alle !! winnaars van het SV ? Wauw, I'm impressed.
Ja, al moet ik wel zeggen dat ik er nog wel eens een jaar naast zit. Vooral bij die onduidelijke liedjes uit de jaren tachtig. Maar het ESF is wel echt mijn ding.
vrouwjagersma schreef:
03-02-2018 21:26
Toetje, ik heb minstens zo veel status als een oudgediende en deze forummer heeft mij maandenlang gestalkt. Slijmen is niet mijn ding, gecultiveerde ergernis wel.
Een hoge status zelfs, wat mij betreft. En voor wat betreft dat andere: Zennnnnnnnnnnnnnnnn
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
03-02-2018 21:24
Ja dat dus eigenlijk. Een diagnose is één ding, maar een kutpersoonlijkheid is weer een ander ding.
Hoewel ze samen voor kunnen komen in één persoon.
Ik zie dat missie_m een 24-uursban heeft.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
vrouwjagersma schreef:
03-02-2018 21:27
Ja, al moet ik wel zeggen dat ik er nog wel eens een jaar naast zit. Vooral bij die onduidelijke liedjes uit de jaren tachtig. Maar het ESF is wel echt mijn ding.
O, ja...met een f. :whistle:
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Amant schreef:
03-02-2018 21:27
Een hoge status zelfs, wat mij betreft. En voor wat betreft dat andere: Zennnnnnnnnnnnnnnnn
Poeh! Je was toch niet vergeten dat ik godsdienstwaanzinnig ben?
Ik doe niet aan zen. Ik kan dat niet. Dat is de nare kant van mijn diagnose.

Maar, omdat ik van goede zin ben: ik heb een Creedence Clearwater Revival-Revival. Wat is dat fijn, bitterzoet geluk. Ruikt als shag, Chinese boontjes uit blik en sjoelbak.
vrouwjagersma schreef:
03-02-2018 21:29
Poeh! Je was toch niet vergeten dat ik godsdienstwaanzinnig ben?
Wijs mij de vrije mens aan die als volwassene de heere heeft gevonden.
Oudblond, geef even aan als je er bent. Dan leg ik uit wat ik bedoel.
Alle reacties Link kopieren
Deel 96: overig/napraattopic-deel-96/list_messages/401605
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven