Napraattopic deel 95

08-01-2018 19:19 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
doornroosje9 schreef:
03-02-2018 14:22
Ink en ik zitten in een groepje. Therapiegroep voor gemiste letters. :proud:
:HA:
Nouschi schreef:
03-02-2018 13:08
Niemand gelooft het maar sommige letters doen het weer eens niet goed. Zitten kruimels tussen.
Ik geloof het.
Nalezen voor plaatsen. :biggrin:
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
doornroosje9 schreef:
03-02-2018 14:22
Ink en ik zitten in een groepje. Therapiegroep voor gemiste letters. :proud:
Ik zit bij de therapiegroep voor te dikke vingers.

David Dunning
Solomio schreef:
03-02-2018 14:43
Ik zit bij de therapiegroep voor te dikke vingers.
Ook heel heftig. :there:
Life is short. Eat dessert first.
Solomio schreef:
03-02-2018 14:42
Ik geloof het.
Nalezen voor plaatsen. :biggrin:
Klopt. Toch maar weer wat secuurder doen. Als ik iets heb gepost moet ik weer helemaal naar beneden scrollen om het te lezen, irritant. Is niet altijd zo trouwens, ook zo raar.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
doornroosje9 schreef:
03-02-2018 13:29
Ik geloof je. En Ink ook. Bij ons is het het toetsenbord. Geen kruimels, maar jeetje, wat een ellendig ding! :@
Precies wij geloven dat dus wel Nouchi. :smooch:
Elfje112 schreef:
03-02-2018 13:57
Eng dit. Hoe weet jij dat nou?
Salie, Roos brandt salie en dan krijgt ze die dingen door.
PorIceKleinEstifAten

En wanstaltig schreeuwende plastic bordjes van de action. Om mijn geweldige karma wat af te remmen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Lees ik net in het bantopic dat N00R een 48-uursban achter de rug heeft. Waarom heb ik daar hier niets over gelezen? De ban is al achter de rug.

David Dunning
Solomio schreef:
03-02-2018 18:09
Lees ik net in het bantopic dat N00R een 48-uursban achter de rug heeft. Waarom heb ik daar hier niets over gelezen? De ban is al achter de rug.
Posten in het bantopic als het per ongeluk openstaat. Mis je niets meer.
Life is short. Eat dessert first.
Heb je mij op de negeer Rik?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
03-02-2018 20:03
Heb je mij op de negeer Rik?

Heb je het nu tegen mij? Was even koffie zetten. :koffie:
RikM schreef:
03-02-2018 20:10
Heb je het nu tegen mij? Was even koffie zetten. :koffie:
Ja tegen jou. Je beantwoordde mijn vragen niet op het modtopic. Koffie is een goed excuus :mrgreen:
Nouschi schreef:
03-02-2018 20:22
Ja tegen jou. Je beantwoordde mijn vragen niet op het modtopic. Koffie is een goed excuus :mrgreen:

Inmiddels wel beantwoord. :) Alleen jammer dat het straks weer allemaal gewist is.
Ik kreeg net een heel boos telefoontje van mijn man, vanuit de Appie. Wat citroengras nou weer was, en of ik nou nooit eens normale gerechten kon verzinnen.
Lady*Voldemort schreef:
03-02-2018 20:25
Ik kreeg net een heel boos telefoontje van mijn man, vanuit de Appie. Wat citroengras nou weer was, en of ik nou nooit eens normale gerechten kon verzinnen.
:rofl:
Wat ga je maken dan?
Goede zin op het modtopic LV

" Dus of je je vermoorde onschuld even uit wilt zetten, dank u. "

:mrgreen:
:proud:
Toch is het wel een soort kwaliteit, dat je je zo langs de grens kunt bewegen.
vrouwjagersma schreef:
03-02-2018 20:38
:proud:
Toch is het wel een soort kwaliteit, dat je je zo langs de grens kunt bewegen.
Dat zijn de ergsten. Maar het is wel knap ja, je moet het maar kunnen. Ik zou het niet kunnen maar ik zit hier dan ook niet om mensen doelbewust het leven zuur te willen maken.
Nouschi schreef:
03-02-2018 20:28
Wat ga je maken dan?
Gewoon, soto ajam. Kippensoep dus.
Lady*Voldemort schreef:
03-02-2018 20:47
Dat zijn de ergsten. Maar het is wel knap ja, je moet het maar kunnen. Ik zou het niet kunnen maar ik zit hier dan ook niet om mensen doelbewust het leven zuur te willen maken.
Dat is waar. Ik vind het ook best zorgwekkend dat je zo ver kunt gaan.
vrouwjagersma schreef:
03-02-2018 20:50
Dat is waar. Ik vind het ook best zorgwekkend dat je zo ver kunt gaan.
En dat de mods het maar niet willen zien vind ik ook wel zorgwekkend. Ik ben inzake deze forummer zelfs meerdere malen tot de CM gegaan, maar ze komen niet verder dan dat ik moet staffen. Ja dat had ik zelf ook al bedacht, duhuh.
Er bestaat een kans dat hij/zij het echt niet snapt, dat die vermoorde onschuld iets anders is, maar eigenlijk maakt me dat geen ene reet meer uit. Als je heeeeel slecht bent in ongeschreven forum- en fatsoensregels, en moeite hebt met wat 9 van de 10 mensen normaal gedrag vinden, dan moet je het maar laten, dat forummen. Dan ga je maar lekker breien, of zoiets. .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Oh ja. En het is dat deze forummer mij onder de negeer heeft staan, maar anders zou mijn post best nog wel eens geciteerd kunnen worden op 16 oktober.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven