Napraattopic deel 96
zaterdag 3 februari 2018 om 21:46
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 18 maart 2018 om 15:57
vrouwjagersma schreef: ↑18-03-2018 15:47Alle autisten deugen niet als ouder. Allemaal niet. ALLLEMAAL, JA!
Dat ernstige zwart-wit denken, dat komt me bekend voor. Het schijnt bij een bepaald type spectrumstoornissen te horen![]()
Was ook het eerste wat ik dacht.

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

zondag 18 maart 2018 om 15:58

zondag 18 maart 2018 om 16:03
Oh, dat heb ik gemist. Als mijn lieve opa ooit dood gaat (en dat zal niet gebeuren, maar misschien ooit wel), dan zou ik daar heel verdrietig om zijn. Zal best dat oude mensen dood gaan, maar als iemand dierbaar is, is dat toch altijd erg verdrietig?
Gebrek aan inlevingsvermogen van hier tot Pakistan en dan ben ik de autist?

zondag 18 maart 2018 om 16:04
Is niet respectvolvrouwjagersma schreef: ↑18-03-2018 16:03Oh, dat heb ik gemist. Als mijn lieve opa ooit dood gaat (en dat zal niet gebeuren, maar misschien ooit wel), dan zou ik daar heel verdrietig om zijn. Zal best dat oude mensen dood gaan, maar als iemand dierbaar is, is dat toch altijd erg verdrietig?

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

zondag 18 maart 2018 om 16:06

zondag 18 maart 2018 om 16:07
Rd
Niemand bepaalt mijn verdriet .
Mijn moeder is de 90 gepasseerd maar reken maar dat ik vreselijk verdrietig zal zijn als er ooit iets gebeurd, ongeacht dat een ander vindt dat het een mooie leeftijd is en te verwachten .vrouwjagersma schreef: ↑18-03-2018 16:03Oh, dat heb ik gemist. Als mijn lieve opa ooit dood gaat (en dat zal niet gebeuren, maar misschien ooit wel), dan zou ik daar heel verdrietig om zijn. Zal best dat oude mensen dood gaan, maar als iemand dierbaar is, is dat toch altijd erg verdrietig?
Niemand bepaalt mijn verdriet .
zondag 18 maart 2018 om 16:08
entertainment/overleden-in-showbizzland ... #p28201363vrouwjagersma schreef: ↑18-03-2018 16:05Whut? Voor jonge mensen die dood gaan ofzo? Dit is een kronkel die ik niet begrijp.

zondag 18 maart 2018 om 16:13
Oh ja, toen zat ik lekker op een warm eiland, vandaar dat ik het gemist heb.
Tsja, wat kan je er ook verder van zeggen. Onze lieve Heer heeft vreemde kostgangers.

zondag 18 maart 2018 om 16:13
Mijn bek valt letterlijk open.

zondag 18 maart 2018 om 16:32
De pruim valt uit de oven. Ik herhaal: de pruim valt uit de oven.vrouwjagersma schreef: ↑18-03-2018 16:31Jongens, kan iemand mij even de nieuwe code sturen?
De adelaar is in de druiventuin. Ik herhaal: de adelaar is in de druiventuin.
(Zie Centraal Moderatortopic)

zondag 18 maart 2018 om 16:37
vrouwjagersma schreef: ↑18-03-2018 16:31Jongens, kan iemand mij even de nieuwe code sturen?
De adelaar is in de druiventuin. Ik herhaal: de adelaar is in de druiventuin.
(Zie Centraal Moderatortopic)

zondag 18 maart 2018 om 16:39