Napraattopic deel 96

03-02-2018 21:46 3042 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Labalade schreef:
04-02-2018 00:50
Ik vind het nogal kwetsend om kerkbezoek als belachelijk weg te zetten, en te beschouwen als een minderwaardige activiteit om in je vrije tijd te doen. Los van wat je zelf wel/niet gelooft.
Jij begon er toch over?
Sloeg nergens op eigenlijk.
OMG, wat heb je gebruikt? Je reageert echt bizar.
Jonari schreef:
04-02-2018 00:52
Jij begon er toch over?
Sloeg nergens op eigenlijk.
Dank u :worship:

Ik vroeg me met al die enorme lijsten buitenschoolse activiteiten gewoon af wanneer er dan nog tijd over is voor kerkbezoek. Maar dat is dan iets wat weggehoond mag worden en als een belachelijk tijdverdrijf wordt gelabeld. En dat deugt niet..
Moiren’ schreef:
04-02-2018 00:56
OMG, wat heb je gebruikt? Je reageert echt bizar.
Vijf wodka. Hoezo?
Labalade schreef:
04-02-2018 00:57

Ik vroeg me met al die enorme lijsten buitenschoolse activiteiten gewoon af wanneer er dan nog tijd over is voor kerkbezoek. Maar dat is dan iets wat weggehoond mag worden en als een belachelijk tijdverdrijf wordt gelabeld. En dat deugt niet..
Dat gebeurt helemaal niet.
Waarom zou je vragen wanneer TO tijd heeft om naar de kerk te gaan terwijl ze nergens aangeeft dat te willen.
Daarbij lees je niet wat er geschreven wordt, waardoor je reacties vrij bizar zijn.
Labalade schreef:
04-02-2018 00:57

Nou veel plezier straks in de kerk dan maar :sarcastic:
Moiren’ schreef:
04-02-2018 00:59
Dat gebeurt helemaal niet.
Waarom zou je vragen wanneer TO tijd heeft om naar de kerk te gaan terwijl ze nergens aangeeft dat te willen.
Daarbij lees je niet wat er geschreven wordt, waardoor je reacties vrij bizar zijn.
Waar lees ik overheen dan? Ik vroeg alleen wanneer er tijd zou zijn voor een kerk. En dan wordt dat ‘belachelijk’ genoemd. Daar reageer ik op. Gewoon zeggen ‘wij gaan niet naar de kerk’ is toch voldoende als TO dat niet doet? Hoeft toch geen oordeel aan vast gemaakt te worden richting degenen die dat wel doen? Of mis ik nu iets..
Labalade schreef:
04-02-2018 01:04
Waar lees ik overheen dan? Ik vroeg alleen wanneer er tijd zou zijn voor een kerk. En dan wordt dat ‘belachelijk’ genoemd. Daar reageer ik op. Gewoon zeggen ‘wij gaan niet naar de kerk’ is toch voldoende als TO dat niet doet? Hoeft toch geen oordeel aan vast gemaakt te worden richting degenen die dat wel doen? Of mis ik nu iets..
Waar staat belachelijk dan? En wtf maak jij je druk over wanneer en of TO naar de kerk gaat.
Of wilde je gewoon even lekker een relletje starten?
Moiren’ schreef:
04-02-2018 01:06
Waar staat belachelijk dan? En wtf maak jij je druk over wanneer en of TO naar de kerk gaat.
Dat staat in de quote die ik heb genoemd.
En je hebt gelijk hoor, het interesseert me idd geen f*ck
Ah, gezellig. We gaan hier gewoon verder.

Dit is tenminste wel het goede topic ervoor. :yes:

Top trouwens, hoe je het woorden in iemands mond leggen tot kunst hebt verheven. Dat kunnen niet veel mensen zeggen.
Moiren’ schreef:
04-02-2018 01:08
Of wilde je gewoon even lekker een relletje starten?
Oorspronkelijk wel ja. Haha. Tot er werd gezegd dat kerkbezoek een belachelijk tijdsverdrijf is... dat gaat me dan toch te ver
ElizabethThatcher schreef:
04-02-2018 01:09
Ah, gezellig. We gaan hier gewoon verder.

Dit is tenminste wel het goede topic ervoor. :yes:

Top trouwens, hoe je het woorden in iemands mond leggen tot kunst hebt verheven. Dat kunnen niet veel mensen zeggen.
Is niet nodig, ik citeer je gewoon!
Labalade schreef:
04-02-2018 01:10
Oorspronkelijk wel ja. Haha. Tot er werd gezegd dat kerkbezoek een belachelijk tijdsverdrijf is... dat gaat me dan toch te ver
Eh, dat zei jij zelf hoor. Ik was het alleen roerend met je eens. Het waren jouw woorden uiteindelijk. :D
anoniem_361432 wijzigde dit bericht op 04-02-2018 01:11
0.16% gewijzigd
Labalade schreef:
04-02-2018 01:10
Dat wordt helemaal niet gezegd, echt nergens.
Neem nog een borrel en ga slapen ofzo.
01:11
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Labalade schreef:
04-02-2018 01:08
Dat staat in de quote die ik heb genoemd.
En je hebt gelijk hoor, het interesseert me idd geen f*ck
Geef eens een tijd dan, want ik zie het nergens.
feow schreef:
04-02-2018 01:11
01:11
:worship:
En je mag prima vinden dat je gelijk hebt, jouw mening dus soit. Maar als een ander aangeeft dat je opmerkingen als beledigend worden ervaren, dan is m.i. Een sorry op zn plaats. Of je het dan lange tenen vindt of niet...
Labalade schreef:
04-02-2018 01:12
En je mag prima vinden dat je gelijk hebt, jouw mening dus soit. Maar als een ander aangeeft dat je opmerkingen als beledigend worden ervaren, dan is m.i. Een sorry op zn plaats. Of je het dan lange tenen vindt of niet...
Dat ligt echt helemaal aan jou. De enige die daar beledigingen uit ben jij.
Excuses van jouw kant zijn meer op zijn plaats.
ElizabethThatcher schreef:
04-02-2018 01:11
Eh, dat zei jij zelf hoor. Ik was het alleen roerend met je eens. Het waren jouw woorden uiteindelijk. :D
:hamer: ik vind jou stom
Moiren’ schreef:
04-02-2018 01:14
Dat ligt echt helemaal aan jou. De enige die daar beledigingen uit ben jij.
Excuses van jouw kant zijn meer op zijn plaats.
Waar beledig ik dan?
Labalade schreef:
04-02-2018 00:58
Vijf wodka. Hoezo?
Dat is er dan duidelijk één, wellicht twee, te veel.
What have we done....
Ah ja. Zoiets als dat iemand vindt dat zwarte piet beledigend is en dat je dat misschien wel niet snapt maar dat je dan tòch je excuus moet maken.
anoniem_291093 wijzigde dit bericht op 04-02-2018 01:21
15.59% gewijzigd
Mens, ga slapen.
Je schaamt je morgen rot als je jezelf herleest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven