Napraattopic deel 96
zaterdag 3 februari 2018 om 21:46
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 4 februari 2018 om 00:52

zondag 4 februari 2018 om 00:57
Dank u

Ik vroeg me met al die enorme lijsten buitenschoolse activiteiten gewoon af wanneer er dan nog tijd over is voor kerkbezoek. Maar dat is dan iets wat weggehoond mag worden en als een belachelijk tijdverdrijf wordt gelabeld. En dat deugt niet..

zondag 4 februari 2018 om 00:59
Dat gebeurt helemaal niet.
Waarom zou je vragen wanneer TO tijd heeft om naar de kerk te gaan terwijl ze nergens aangeeft dat te willen.
Daarbij lees je niet wat er geschreven wordt, waardoor je reacties vrij bizar zijn.
zondag 4 februari 2018 om 01:01
Nou veel plezier straks in de kerk dan maar

zondag 4 februari 2018 om 01:04
Waar lees ik overheen dan? Ik vroeg alleen wanneer er tijd zou zijn voor een kerk. En dan wordt dat ‘belachelijk’ genoemd. Daar reageer ik op. Gewoon zeggen ‘wij gaan niet naar de kerk’ is toch voldoende als TO dat niet doet? Hoeft toch geen oordeel aan vast gemaakt te worden richting degenen die dat wel doen? Of mis ik nu iets..

zondag 4 februari 2018 om 01:06
Waar staat belachelijk dan? En wtf maak jij je druk over wanneer en of TO naar de kerk gaat.Labalade schreef: ↑04-02-2018 01:04Waar lees ik overheen dan? Ik vroeg alleen wanneer er tijd zou zijn voor een kerk. En dan wordt dat ‘belachelijk’ genoemd. Daar reageer ik op. Gewoon zeggen ‘wij gaan niet naar de kerk’ is toch voldoende als TO dat niet doet? Hoeft toch geen oordeel aan vast gemaakt te worden richting degenen die dat wel doen? Of mis ik nu iets..

zondag 4 februari 2018 om 01:10
Is niet nodig, ik citeer je gewoon!ElizabethThatcher schreef: ↑04-02-2018 01:09Ah, gezellig. We gaan hier gewoon verder.
Dit is tenminste wel het goede topic ervoor.![]()
Top trouwens, hoe je het woorden in iemands mond leggen tot kunst hebt verheven. Dat kunnen niet veel mensen zeggen.

zondag 4 februari 2018 om 01:11
Eh, dat zei jij zelf hoor. Ik was het alleen roerend met je eens. Het waren jouw woorden uiteindelijk.

anoniem_361432 wijzigde dit bericht op 04-02-2018 01:11
0.16% gewijzigd

zondag 4 februari 2018 om 01:14
Dat ligt echt helemaal aan jou. De enige die daar beledigingen uit ben jij.
Excuses van jouw kant zijn meer op zijn plaats.

zondag 4 februari 2018 om 01:14
ElizabethThatcher schreef: ↑04-02-2018 01:11Eh, dat zei jij zelf hoor. Ik was het alleen roerend met je eens. Het waren jouw woorden uiteindelijk.![]()