Napraattopic deel 96
zaterdag 3 februari 2018 om 21:46
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 3 februari 2018 om 22:24
Niet eens. Als dit je werk is, dus zorgen dat je medium goed gaat, En dat je lol in je werk blijft hebben omdat je het goed doet. En als goed doen je onmogelijk gemaakt wordt, dan ga je. En dat gebeurt hier.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

zaterdag 3 februari 2018 om 22:34

zaterdag 3 februari 2018 om 22:36
Welnee. Zo denkt een 18 jarige niet. Ze hebben een work-around.
Geen bijzonderheden

zaterdag 3 februari 2018 om 22:42
Lol in moderatie van een forum kun je volgens mij alleen hebben als je zelf meeforumt. Deze stagaires hebben totaal geen binding met dit forum en de forummers, vandaar de regelmatig onterechte bannen.

zaterdag 3 februari 2018 om 23:10
Banbeleid klopt ook weer geen reet van. Om maar eens een Missie te doen: een tijd geleden kreeg Missie een maandban wegens idiote posts over MV. Doe ik even uit mijn geheugen hoor, dat niemand denkt dat ik heb zitten googlen. Maar in ieder geval is die 24-uurs ban nu dus ongepast, dat had een maandban moeten wezen.

zaterdag 3 februari 2018 om 23:32
Er zouden sowieso geen maandbans moeten bestaan. Een perma voor spammers en max 48 uur voor normale forummers die op t scherpst van de snede willen forummen. En voor de staffende klikspanen!Lady*Voldemort schreef: ↑03-02-2018 23:10Banbeleid klopt ook weer geen reet van. Om maar eens een Missie te doen: een tijd geleden kreeg Missie een maandban wegens idiote posts over MV. Doe ik even uit mijn geheugen hoor, dat niemand denkt dat ik heb zitten googlen. Maar in ieder geval is die 24-uurs ban nu dus ongepast, dat had een maandban moeten wezen.
zaterdag 3 februari 2018 om 23:33
Na een maand ( of 3 ) keurig posten sta je toch weer op nul ?Lady*Voldemort schreef: ↑03-02-2018 23:10Banbeleid klopt ook weer geen reet van. Om maar eens een Missie te doen: een tijd geleden kreeg Missie een maandban wegens idiote posts over MV. Doe ik even uit mijn geheugen hoor, dat niemand denkt dat ik heb zitten googlen. Maar in ieder geval is die 24-uurs ban nu dus ongepast, dat had een maandban moeten wezen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

zaterdag 3 februari 2018 om 23:33
Nee, 1 stap terug.blijfgewoonbianca schreef: ↑03-02-2018 23:33Na een maand ( of 3 ) keurig posten sta je toch weer op nul ?
Als je van nick wisselt sta je weer op 0.
zaterdag 3 februari 2018 om 23:40
Ik heb niet het idee dat er veel betaalde krachten hier rondlopen/modereren.
De eer, het blaadje vrijdags op de deurmat en een onkostenvergoeding voor de internetaansluiting, daar houdt het wel mee op volgens mij.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

zaterdag 3 februari 2018 om 23:46
Nee dan wordt je alleen je laatste strafje kwijtgescholden.blijfgewoonbianca schreef: ↑03-02-2018 23:33Na een maand ( of 3 ) keurig posten sta je toch weer op nul ?

zondag 4 februari 2018 om 00:51
Ik lees dat helemaal nergens.
De enige die het over de kerk heeft ben jij. Total niet relevant in het topic.