Napraattopic deel 96

03-02-2018 21:46 3042 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrouwjagersma schreef:
08-03-2018 19:55
Ik haat het zo als mensen dat zeggen.
JOUW GEVOELETJES ZIJN NIET DE WAARHEID
Zo. Nu Star gauw weer terug.
Dit zeg ik zeker een paar keer petr dag.
Zijn jullie ook zo flebberguested? Mooi woord vind ik dat :thumbsup:
Labalade schreef:
08-03-2018 20:17
Niet echt. Mij verbaasd niks meer op dit forum.
Ana_Isabel2 schreef:
08-03-2018 20:21
Niet echt. Mij verbaasd niks meer op dit forum.
De tenen worden steeds langer, dat verbaast mij wel.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Labalade schreef:
08-03-2018 20:17
Stel je voor dat je flubberguested zou zijn. Dan had je steeds Robin Williams (ik mis hem zo) en die groene smurrie op bezoek!
Oudblond schreef:
08-03-2018 20:23
Ik heb het idee dat dat redelijk nieuwe mensen zijn die nog niet gewend zijn aan " echte" discussies. Die zien alles als persoonlijke aanval en lezen niet echt wat er staat. Als je daarnaast ook niet de " vaste kern kent" en weet hoe die grappen maken over en weer, dan is de cirkel rond.
vrouwjagersma schreef:
Stel je voor dat je flubberguested zou zijn. Dan had je steeds Robin Williams (ik mis hem zo) en die groene smurrie op bezoek!
:HA:

Of lebberguested. Dat zou dan wel weer helemaal Temptation Island zijn :proud:
Ana_Isabel2 schreef:
08-03-2018 20:30
Ik heb het idee dat dat redelijk nieuwe mensen zijn die nog niet gewend zijn aan " echte" discussies. Die zien alles als persoonlijke aanval en lezen niet echt wat er staat. Als je daarnaast ook niet de " vaste kern kent" en weet hoe die grappen maken over en weer, dan is de cirkel rond.
Heb je waarschijnlijk helemaal gelijk in.
Ik heb lange tenen. Letterlijk heel lange tenen. Figuurlijk heb ik er geen last van. Maar als iemand opmerkt dat ik lange tenen heb, dan doet dat wel pijn.. dus eh...
Oudblond schreef:
08-03-2018 20:40
Heb je waarschijnlijk helemaal gelijk in.
Ik heb lange tenen. Letterlijk heel lange tenen. Figuurlijk heb ik er geen last van. Maar als iemand opmerkt dat ik lange tenen heb, dan doet dat wel pijn.. dus eh...
:rofl: :hug:
Ana_Isabel2 schreef:
08-03-2018 20:41
:rofl: :hug:
Geen sandalen dragen is een goede therapie. Beetje stom dat mijn sport zwemmen is.
Oudblond schreef:
08-03-2018 21:01
Geen sandalen dragen is een goede therapie. Beetje stom dat mijn sport zwemmen is.
Kom je wel snel vooruit in het water op zich
Oudblond schreef:
Niet allen online hoor.
Moiren’ schreef:
08-03-2018 21:05
Niet allen online hoor.
Eens. En niet eens met die ontwikkeling.
Ana_Isabel2 schreef:
08-03-2018 20:30
Nee hoor. Ik heb zo vaak bannen gehad voor provoceren en op de man terwijl dat gewoon geen provoceren of op de man was.
Gevoel gaat voor alles. En als iemand een gevoeletje heeft is waarheidsbevinding niet meer relevant.
Labalade schreef:
08-03-2018 21:04
Kom je wel snel vooruit in het water op zich
Er zitten gelukkig geen zwemvliesjes tussen :D
Oudblond schreef:
08-03-2018 21:01
Cool. Zet webjes tussen je tenen en je hebt vinnen.
@Moi. Lees je mee in het MBO - salaris topic? Ik zou die gast zo graag een 'stamp onder zijn gat geven'.
Oudblond schreef:
08-03-2018 21:11
@Moi. Lees je mee in het MBO - salaris topic? Ik zou die gast zo graag een 'stamp onder zijn gat geven'.
Ik ga even kijken.
Moiren’ schreef:
08-03-2018 21:07
Cool. Zet webjes tussen je tenen en je hebt vinnen.
ik probeer ook nog enigszins te doen alsof ik gewone tenen heb die niet een kwart van mijn schoenmaat uitmaken :D
Voetmodellen hebben vaak ook best lange tenen. Kijk maar eens in de reclamefolders. Staat vaak wel heel mooi in een sandaal of schoentje met open neus.
Moiren’ schreef:
08-03-2018 19:32
Dat was ook de reactie terug. Zij vinden het op de man en anderen ook, want het was gestaft.
Dus dan is het zo.

Dat ik Star ken en laat zien hoe het grapje verliep doet er niet toe.

Gevoel he, altijd gelijk.
Ik heb het grapje niet gelezen maar Star kennende was het grappig en niet op de man.

In het verleden zijn er afschuwelijke dingen gepost over oa vluchtelingen en Sylvana en 9 van de 10 keer werd er geen ban uitgedeeld. Ik vind dat sommige forummers sneller een ban krijgen dan anderen vanwege "op de man" terwijl het niet op de man posts zijn imo. Het beleid op dit forum is op zijn zachtst uitgedrukt heel erg apart bedroevend apart.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Oudblond schreef:
08-03-2018 21:12
ik probeer ook nog enigszins te doen alsof ik gewone tenen heb die niet een kwart van mijn schoenmaat uitmaken :D
N het water ziet niemand dat en als je op blote voeten loopt heel goed je tenen bij elkaar houden.
Labalade schreef:
08-03-2018 21:21
Voetmodellen hebben vaak ook best lange tenen. Kijk maar eens in de reclamefolders. Staat vaak wel heel mooi in een sandaal of schoentje met open neus.
Niet als je lange tenen ook nog mishandeld zijn in points tijdens 20 jaar balletdansen. Mijn bijna niet bestaande kont en tieten zijn nog aantrekkelijker zullen we maar zeggen. :mrgreen:
Moiren’ schreef:
08-03-2018 21:24
N het water ziet niemand dat en als je op blote voeten loopt heel goed je tenen bij elkaar houden.
Ben jij mijn man? :O Die lost ook alles op met ducktape!
Moiren’ schreef:
07-03-2018 23:23
Wat harteloos. Dit had ik niet van jou verwacht. Ik ben echt teleurgesteld.

Vader en moeder hebben passende namen trouwens :proud:
Ik oefen. Hoop het op een dag ook op mijn rug te kunnen hangen, dat vind ik zó cool.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven