Napraattopic deel 96
zaterdag 3 februari 2018 om 21:46
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 8 maart 2018 om 20:12
Dit zeg ik zeker een paar keer petr dag.vrouwjagersma schreef: ↑08-03-2018 19:55Ik haat het zo als mensen dat zeggen.
JOUW GEVOELETJES ZIJN NIET DE WAARHEID
Zo. Nu Star gauw weer terug.
donderdag 8 maart 2018 om 20:23
De tenen worden steeds langer, dat verbaast mij wel.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 8 maart 2018 om 20:30
Ik heb het idee dat dat redelijk nieuwe mensen zijn die nog niet gewend zijn aan " echte" discussies. Die zien alles als persoonlijke aanval en lezen niet echt wat er staat. Als je daarnaast ook niet de " vaste kern kent" en weet hoe die grappen maken over en weer, dan is de cirkel rond.
donderdag 8 maart 2018 om 20:30
vrouwjagersma schreef: ↑08-03-2018 20:23Stel je voor dat je flubberguested zou zijn. Dan had je steeds Robin Williams (ik mis hem zo) en die groene smurrie op bezoek!
Of lebberguested. Dat zou dan wel weer helemaal Temptation Island zijn
donderdag 8 maart 2018 om 20:40
Heb je waarschijnlijk helemaal gelijk in.Ana_Isabel2 schreef: ↑08-03-2018 20:30Ik heb het idee dat dat redelijk nieuwe mensen zijn die nog niet gewend zijn aan " echte" discussies. Die zien alles als persoonlijke aanval en lezen niet echt wat er staat. Als je daarnaast ook niet de " vaste kern kent" en weet hoe die grappen maken over en weer, dan is de cirkel rond.
Ik heb lange tenen. Letterlijk heel lange tenen. Figuurlijk heb ik er geen last van. Maar als iemand opmerkt dat ik lange tenen heb, dan doet dat wel pijn.. dus eh...
donderdag 8 maart 2018 om 21:01
Geen sandalen dragen is een goede therapie. Beetje stom dat mijn sport zwemmen is.
donderdag 8 maart 2018 om 21:06
Nee hoor. Ik heb zo vaak bannen gehad voor provoceren en op de man terwijl dat gewoon geen provoceren of op de man was.Ana_Isabel2 schreef: ↑08-03-2018 20:30Ik heb het idee dat dat redelijk nieuwe mensen zijn die nog niet gewend zijn aan " echte" discussies. Die zien alles als persoonlijke aanval en lezen niet echt wat er staat. Als je daarnaast ook niet de " vaste kern kent" en weet hoe die grappen maken over en weer, dan is de cirkel rond.
Gevoel gaat voor alles. En als iemand een gevoeletje heeft is waarheidsbevinding niet meer relevant.
donderdag 8 maart 2018 om 21:12
donderdag 8 maart 2018 om 21:23
Ik heb het grapje niet gelezen maar Star kennende was het grappig en niet op de man.
In het verleden zijn er afschuwelijke dingen gepost over oa vluchtelingen en Sylvana en 9 van de 10 keer werd er geen ban uitgedeeld. Ik vind dat sommige forummers sneller een ban krijgen dan anderen vanwege "op de man" terwijl het niet op de man posts zijn imo. Het beleid op dit forum is op zijn zachtst uitgedrukt heel erg apart bedroevend apart.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 8 maart 2018 om 21:35
Niet als je lange tenen ook nog mishandeld zijn in points tijdens 20 jaar balletdansen. Mijn bijna niet bestaande kont en tieten zijn nog aantrekkelijker zullen we maar zeggen.
donderdag 8 maart 2018 om 21:37
donderdag 8 maart 2018 om 21:38
Ik oefen. Hoop het op een dag ook op mijn rug te kunnen hangen, dat vind ik zó cool.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)