Napraattopic deel 96
zaterdag 3 februari 2018 om 21:46
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 9 maart 2018 om 12:50
Dat is inderdaad gevaarlijk, pijnlijk en duurt vaak een maand of drie voor het genezen is. Sterkte.AeonOfWinter schreef: ↑09-03-2018 12:39Meh, een herpesvariant in mijn ooghoek. Dokter vind het link en wil eerst overleggen met de oogarts. Dit stond niet bepaald op de planning voor vandaag *gromm*
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 9 maart 2018 om 12:50
Ja je rijk rekeningen met lease wagens.
Ben je 20 jaar en zo naïef
vrijdag 9 maart 2018 om 12:53
Pijn valt mee gelukkig, dat scheelt alweer. Maar wachten tot ik weet waar ik aan toe ben is niet mijn sterkste punt
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
vrijdag 9 maart 2018 om 13:32
Dank je wel ik kijk daar even.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 9 maart 2018 om 17:20
Dat zeggen ze over vrijwel elke nieuwe horrorfilm die uitkomt. Ik trap er niet meer in.Ana_Isabel2 schreef: ↑09-03-2018 17:17Starrie!!! Wb!
Gisteren zogenaamd de aller engste horrorfilm ooit gezien; Veronica...
Wat een bagger.
Life is short. Eat dessert first.
vrijdag 9 maart 2018 om 17:39
vrijdag 9 maart 2018 om 17:50
vrijdag 9 maart 2018 om 17:52
In mijn geval was dat nog niet eens zo heel erg, maar hij was gewoon écht niet eng.
vrijdag 9 maart 2018 om 17:53
The ring vond ik dan wel bloedje eng. Heb 3 weken niet alleen in de slaapkamer durven slapen met licht uit, omdat ik bang was dat dat kind uit de tv zou kruipen.doornroosje9 schreef: ↑09-03-2018 17:20Dat zeggen ze over vrijwel elke nieuwe horrorfilm die uitkomt. Ik trap er niet meer in.
vrijdag 9 maart 2018 om 17:57
Zolder klinkt weer zo laag op de trap van lekker.karin12345 schreef: ↑09-03-2018 17:55Het lijkt mij wel wat hoor, een lekkere zoldersnol gevonden worden.
Dan liever prieelsnol. Klinkt duurder.
Ana_Isabel2 schreef: ↑09-03-2018 17:57Zolder klinkt weer zo laag op de trap van lekker.
Dan liever prieelsnol. Klinkt duurder.
Prieelprostituee dan.
Lady*Voldemort schreef: ↑09-03-2018 17:55Ik vind de meeste Amerikanen veel enger dan de meeste Spanjaarden.