Napraattopic deel 96
zaterdag 3 februari 2018 om 21:46
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 11 februari 2018 om 18:45
Je mag over je eigen ban gewoon vertellen, hoor.Dymphnatam schreef: ↑11-02-2018 18:24Geen idee of ik dat mag vermelden, dat moet ik eerst even in de huisregels opzoeken.
zondag 11 februari 2018 om 18:48
Sommige mensen hebben wat opwinding nodig in hun levenRikM schreef: ↑11-02-2018 16:43Ik zal wel een zeur zijn maar ik snap niet zo goed dat jullie dat topic toch maar steeds blijven bestoken met vragen. Er staat toch duidelijk dat het niet bedoeld is voor vragen over het beleid, maar dat ze het willen vrijhouden voor verzoeken aan de moderators? Waarom je dan steeds opwinden over dat gegum?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
zondag 11 februari 2018 om 18:49
zondag 11 februari 2018 om 18:51
Nou ja zeg nou zelf, heel veel is er hier ook niet te beleven de laatste tijd.
Eens. En je weet dat je bijna nooit antwoord krijgt, klaar. Take it or leave it.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Het is zooooo saai anders.
zondag 11 februari 2018 om 18:52
Heerlijk. Ik ban alle opwinding uit mijn leven.Lady*Voldemort schreef: ↑11-02-2018 18:51Nou ja zeg nou zelf, heel veel is er hier ook niet te beleven de laatste tijd.
Like a great eternal Klansman
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
zondag 11 februari 2018 om 18:55
Ja ik las het net. Men kan van Bernhard niet zeggen dat hij niet van vrouwen hield.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 11 februari 2018 om 18:55
Nou in dat geval: ik heb een ban van 24 uur gekregen (voor trollhinten) op basis van een eerdere waarschuwing van drie maanden terug (voor nickhinten).
Bij nadere inspectie bleek deze laatste echter uit 2016 te stammen.
that's it.
zondag 11 februari 2018 om 18:56
Hoe dooier hoe mooier
zondag 11 februari 2018 om 19:14
In twee topics heb ik meegepraat. Maar gaan jullie hier vooral lekker verder. Ik spreek dan liever iemand er zelf op aan.Lady*Voldemort schreef: ↑11-02-2018 18:49Klopt. Ygg kan geen topic openen of Bethweter is er als de kippen bij om te gaan lopen zeiken. Heel vermoeiend.
Wannneer gaan jullie het hier weer over NOor hebben?
zondag 11 februari 2018 om 19:15
In twee topics heb ik meegepraat. Maar gaan jullie hier vooral lekker verder. Ik spreek dan liever iemand er zelf op aan. En als je nou zou zeggen dat ik er als de kippen bij ben om MarkSD tegen te spreken, heb je een punt.Lady*Voldemort schreef: ↑11-02-2018 18:49Klopt. Ygg kan geen topic openen of Bethweter is er als de kippen bij om te gaan lopen zeiken. Heel vermoeiend.
Wannneer gaan jullie het hier weer over NOor hebben?
zondag 11 februari 2018 om 19:25
De vorige (en de enige) keer had iedereen binnen vijf posts door wie ik was.Lavalampje* schreef: ↑11-02-2018 09:58Gewoon af en toe een andere Nick nemen? Kan je ook je kinderen inwisselen naar behoefte enzo(hoewel, het voelt wel een klein beetje als afscheid nemen van jezelf ofzo
)
Sjompige broodjes hamburger, want laat thuis uit de sauna. Zal wel geen welness zijn, maar een kaiserbroodje met een runderhamburger, kaas, gebakken uien en van die uitjes uit zo'n pot, sambasaus, mayonaise en curry, wat kikkert een mens daar van op.
zondag 11 februari 2018 om 19:30
Stiekem hoop ik dat sommige mensen dan toch weten wie ik was. Dat ik niet echt weg ben. Aan de andere kant, dan had Mn nickwissel ook geen zin natuurlijk. Hoewel dat sowieso geen zin had, want je bent alsnog te achterhalen begreep ikvrouwjagersma schreef: ↑11-02-2018 19:25De vorige (en de enige) keer had iedereen binnen vijf posts door wie ik was.
anoniem_364076 wijzigde dit bericht op 11-02-2018 19:32
3.65% gewijzigd
zondag 11 februari 2018 om 19:31
Lekkervrouwjagersma schreef: ↑11-02-2018 19:25De vorige (en de enige) keer had iedereen binnen vijf posts door wie ik was.
Sjompige broodjes hamburger, want laat thuis uit de sauna. Zal wel geen welness zijn, maar een kaiserbroodje met een runderhamburger, kaas, gebakken uien en van die uitjes uit zo'n pot, sambasaus, mayonaise en curry, wat kikkert een mens daar van op.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 11 februari 2018 om 19:38
Hier ongeveer hetzelfde maar dan op Turks brood. Noodoplossing nadat de kat met zijn poten in de maaltijdsoep ging staan slobberen.vrouwjagersma schreef: ↑11-02-2018 19:25De vorige (en de enige) keer had iedereen binnen vijf posts door wie ik was.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 11 februari 2018 om 19:41
Wil je graag dat ik ga radenLavalampje* schreef: ↑11-02-2018 19:30Stiekem hoop ik dat sommige mensen dan toch weten wie ik was. Dat ik niet echt weg ben. Aan de andere kant, dan had Mn nickwissel ook geen zin natuurlijk. Hoewel dat sowieso geen zin had, want je bent alsnog te achterhalen begreep ik. ‘ k Zou alleeen niet weten hoe, ben mezelf nog niet tegengekomen
zondag 11 februari 2018 om 19:43
Jaaa
zondag 11 februari 2018 om 19:57
Zelfde beginletter? Dan weet ik het. Anders, geen flauw idee.Lavalampje* schreef: ↑11-02-2018 19:43Jaaa. Nee mag niet van de mods.. krijg je straks een ban, doe maar niet. Miss open ik over een tijdje wel mijn oude Nick weer. Op een mooie datum. Daar hou ik van
![]()
Life is short. Eat dessert first.
zondag 11 februari 2018 om 19:58
Jadoornroosje9 schreef: ↑11-02-2018 19:57Zelfde beginletter? Dan weet ik het. Anders, geen flauw idee.
zondag 11 februari 2018 om 20:03