Napraattopic deel 96
zaterdag 3 februari 2018 om 21:46
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 8 maart 2018 om 17:08
donderdag 8 maart 2018 om 17:19
Is weg.
Ik reageerde op iemand die zei dat Star een naar persoon is:
Is ze ook. Een echt heel naar persoon.
donderdag 8 maart 2018 om 17:22
donderdag 8 maart 2018 om 17:28
Zou jij ook een wrs krijgen als ik je staf?doornroosje9 schreef: ↑08-03-2018 17:22Heel Erg Naar. Goed dat ze een ban heeft, zijn we er even vanaf.![]()
donderdag 8 maart 2018 om 17:48
donderdag 8 maart 2018 om 18:12
donderdag 8 maart 2018 om 18:35
Één hele zin smolt mijn steen en dacht ik dat jij van konijnenbabys hield.redbulletje schreef: ↑08-03-2018 10:30Een mannetje en één vrouwtje. Wel laten helpen op tijd natuurlijk!
Vrouwtje heb ik ook laten steriliseren want die maakte 'n puinhoop van 't hok. Bovendien wordt dat ook aangeraden wegens kans op baarmoederkanker.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 8 maart 2018 om 19:30
Ik zie dat niet snel veranderen. Is al 10000 keer gemeld met de vraag of het enkel door 'de man' gestaft kan worden. Zou misschien goed zijn om als je op de staf klikt, je kan staffen door 1 van de huisregels aan te klikken met eventueel mogelijkheid om toelichting te geven. Door zo'n lijst moeten scrollen zou heel wat stafjes weren. Het is gewoon te makkelijk en de mods 'kennen' hun forummers niet en kijken zelden naar context.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 8 maart 2018 om 19:32
Dat was ook de reactie terug. Zij vinden het op de man en anderen ook, want het was gestaft.
Dus dan is het zo.
Dat ik Star ken en laat zien hoe het grapje verliep doet er niet toe.
Gevoel he, altijd gelijk.
donderdag 8 maart 2018 om 19:50
Achterlijk! Zo was ik eind december ook een week geband voor n grapje wat iedereen die mij kent snapte.
donderdag 8 maart 2018 om 19:55
Ik haat het zo als mensen dat zeggen.
JOUW GEVOELETJES ZIJN NIET DE WAARHEID
Zo. Nu Star gauw weer terug.
donderdag 8 maart 2018 om 19:57
donderdag 8 maart 2018 om 20:02
Die herinner ik me nog. Was inderdaad gewoon zooooo duidelijk een grapje!redbulletje schreef: ↑08-03-2018 19:50Achterlijk! Zo was ik eind december ook een week geband voor n grapje wat iedereen die mij kent snapte.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras