Napraattopic deel 97
dinsdag 20 maart 2018 om 23:11
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 24 april 2018 om 21:18
Ik heb je tips allemaal al opgeslagen, naar blijkt. Ze stonden in mijn bladwijzerbalk (ik had ze in december opgezocht ofzo).
Maar goed, eten ligt een beetje gevoelig bij mij thans, dus ik ga voor loom autorijden, zwemkleding in de kofferbak, stadjes bekijken en lekker zwemmen. Dat is voor veel mensen natuurlijk allang prima, maar ik heb nogal een calvinistische vakantiebeleving.
dinsdag 24 april 2018 om 21:20
Lucifermiauww schreef: ↑24-04-2018 21:06Kijk het duurt even als je wat oud bent ..maar gelukkig soms komt het ineens weer boven drijven.
Ik moest ook echt een héél stuk de vorige eeuw indenken hoor
dinsdag 24 april 2018 om 21:21
Aapjes aan een touw, slangen in een korf, beren met een ring door de neus. Allemaal gezien. Wat een gruwelijke narigheid.Lucifermiauww schreef: ↑24-04-2018 21:18Vroeger mocht dat gewoon. Ezeltje en kamelen rijden. Beren laten dansen.
dinsdag 24 april 2018 om 21:22
Kameel mag ook niet meer?Lucifermiauww schreef: ↑24-04-2018 21:18Vroeger mocht dat gewoon. Ezeltje en kamelen rijden. Beren laten dansen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 24 april 2018 om 21:23
Klinkt mij als muziek in de oren!vrouwjagersma schreef: ↑24-04-2018 21:18![]()
Ik heb je tips allemaal al opgeslagen, naar blijkt. Ze stonden in mijn bladwijzerbalk (ik had ze in december opgezocht ofzo).
Maar goed, eten ligt een beetje gevoelig bij mij thans, dus ik ga voor loom autorijden, zwemkleding in de kofferbak, stadjes bekijken en lekker zwemmen. Dat is voor veel mensen natuurlijk allang prima, maar ik heb nogal een calvinistische vakantiebeleving.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 24 april 2018 om 21:26
https://ilovegriekenland.nl/bestemminge ... i-sithoniavrouwjagersma schreef: ↑24-04-2018 21:18![]()
Ja, je hebt gelijk; kloterige bestemming . Niks an.
Ga je toch fijn St. Paul zijn voetstappen bekijken en zo? Vindt Calvijn vast wel goed.
Zijn olijven eigenlijk slecht voor de lijn?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 24 april 2018 om 21:26
Lucifermiauww schreef: ↑24-04-2018 21:18Vroeger mocht dat gewoon. Ezeltje en kamelen rijden. Beren laten dansen.
Allemaal dingen die in de vorige eeuw ook walchelijk vond. Sommige dingen veranderen dan weer niet
dinsdag 24 april 2018 om 21:29
Precies. Vroeger was niet alles beter. Mensen wisten toen soms niet beter. Gelukkig kan je dat nu hier niet meer verkondigen zonder hoon. En terecht.
Maar Nibbits zijn wel fijn gebleven.
dinsdag 24 april 2018 om 21:30
Nee toch?blijfgewoonbianca schreef: ↑24-04-2018 21:26https://ilovegriekenland.nl/bestemminge ... i-sithonia
Ja, je hebt gelijk; kloterige bestemming . Niks an.
Ga je toch fijn St. Paul zijn voetstappen bekijken en zo? Vindt Calvijn vast wel goed.
Zijn olijven eigenlijk slecht voor de lijn?
dinsdag 24 april 2018 om 21:32
https://griekenland-vakanties.blogspot. ... fu-en.html
Ga je leren duiken.
Ga je leren duiken.
dinsdag 24 april 2018 om 21:33
Lucifermiauww schreef: ↑24-04-2018 21:29Precies. Vroeger was niet alles beter. Mensen wisten toen soms niet beter. Gelukkig kan je dat nu hier niet meer verkondigen zonder hoon. En terecht.
Maar Nibbits zijn wel fijn gebleven.![]()
Je dacht toch ook niet echt dat ik dat meende toen ik tikte dat vroeger alles beter was?
dinsdag 24 april 2018 om 23:50
425. Dit is de dag
Dit is de dag, dit is de dag,
die de Heer ons geeft, die de Heer ons geeft.
Weest daarom blij, wees daarom blij
en zingt verheugd en zingt verheugd.
Dit is de dag die de Heer ons geeft.
Weest daarom blij en zingt verheugd.
Dit is de dag, dit is de dag, die de HEER ons geeft.
dinsdag 24 april 2018 om 23:59
Ik heb het opgenomen en achterstevoren afgespeeld, maar ben nog niet achter de verborgen boodschap.blijfgewoonbianca schreef: ↑24-04-2018 23:50425. Dit is de dag
Maar
Is
Soms
Subiet
Iets
Elders
Proza
Leuk
Enig
Uniek
Rommelig
Ook
Prima.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 25 april 2018 om 00:01
Hé, heeft Dingus je account gejat?
Ik werd geïnspireerd door " blij verheugd " .