Napraattopic deel 98
zaterdag 28 april 2018 om 21:50
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 2 mei 2018 om 16:00
Eens. Ze komt daar zo verwend over.Lucifermiauww schreef: ↑02-05-2018 15:22Ik vind wat ze schrijft gewoon ongelovelijk irritant en aanstellerig.
Niet altijd trouwens. Maar daar zeker wel.
De manier waarop vraagt om een specifiek verloop en ze weet dat heus wel.
Dat geneuzel over haar kinderen en hoeveel ze er heeft en nog wat andere info die niks met zo'n topic te maken erbij halen vind ik ook sneu van anderen.
Verder ken ik haar niet echt, heb geloof ik niet eerder in een topic van haar gereageerd.

woensdag 2 mei 2018 om 19:45
mode-beauty/bruilofstjurk-borstvoeding/ ... #p28456700
Borstvoeding geven vergelijken met een vaginale schimmel behandelen
Borstvoeding geven vergelijken met een vaginale schimmel behandelen

woensdag 2 mei 2018 om 19:46
Een stiefmoeder topic wederom met alle clichés er in.
kinderen/stiefmoeders-lotgenoten-gezoch ... ges/409518
kinderen/stiefmoeders-lotgenoten-gezoch ... ges/409518
woensdag 2 mei 2018 om 20:02
Pejeka ik had het kunnen wetenStar² schreef: ↑02-05-2018 19:45mode-beauty/bruilofstjurk-borstvoeding/ ... #p28456700
Borstvoeding geven vergelijken met een vaginale schimmel behandelen![]()

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 2 mei 2018 om 20:12
Er zijn er nog een paar die er wat van kunnen daar! Wat een armoedige kortzichtigheid. En bijna al hun tegenargumenten (ik doe toch ook niet x) zijn van seksuele aard die in het openbaar strafbaar zijn.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Man man man wat gênant weer.Star² schreef: ↑02-05-2018 19:45mode-beauty/bruilofstjurk-borstvoeding/ ... #p28456700
Borstvoeding geven vergelijken met een vaginale schimmel behandelen![]()

Nou er is er nog eentje die gilt dat de regels kennelijk niet meer gelden als je moeder bent

woensdag 2 mei 2018 om 20:17
Dat kan je haar niet kwalijk nemen, dat staat op d'r armen getatoeëerd dus die tikt gewoon zonder denken tekst over.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

woensdag 2 mei 2018 om 20:47
Ik zag het ja

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 2 mei 2018 om 20:48

woensdag 2 mei 2018 om 20:48

woensdag 2 mei 2018 om 21:16
Het valt niet mee hoor.
Ze trekken je gewoon de straat op en duwen willekeurige zuigelingen aan je ontblote boezem.
Maar ja, het moet he, dus doe ik het maar.
(Om toch even te mekkeren: ik vind het dieptreurig dat gemeenten waar het kennelijk nodig is om een welkomslogo voor onzekere borstvoedsters het predicaat 'borstvoedingsvriendelijk' kunnen verdienen. )
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

woensdag 2 mei 2018 om 21:25
Met je eens! Maar het zou je verbazen hoeveel vrouwen - met de baby aan de borst - weggesommeerd worden door een ondernemer omdat zij 'slecht zijn voor de business'. Best traumatisch als je als jonge moeder (vaak nog hormonaal) een middagje naar buiten gaat met je baby en weggestuurd wordt.feow schreef: ↑02-05-2018 21:16Het valt niet mee hoor.
Ze trekken je gewoon de straat op en duwen willekeurige zuigelingen aan je ontblote boezem.
Maar ja, het moet he, dus doe ik het maar.
(Om toch even te mekkeren: ik vind het dieptreurig dat gemeenten waar het kennelijk nodig is om een welkomslogo voor onzekere borstvoedsters het predicaat 'borstvoedingsvriendelijk' kunnen verdienen. )
Ik ben 50 en heb in mijn kindertijd niet anders geweten dan dat tantes tijdens de koffieklets/communiefeest/trouwceremonie de baby aan de borst legden. Heel normaal. Maar dat is het blijkbaar al lang niet meer gezien de reacties in dat topic. Ik hoor zeker niet tot de borstvoedingsmaffia, maar als ouders er voor kiezen en het kan, dan moet een moeder toch niet thuis opgesloten blijven zitten omdat ze 'buiten' niet mag/kan/durft voeden. Of zich gedwongen voelt om op de plee gaan te zitten om te voeden

oudblond wijzigde dit bericht op 02-05-2018 21:28
0.12% gewijzigd
woensdag 2 mei 2018 om 21:26
Yep. Ze worden onzeker gemaakt omdat er nu veel vaker negatief gereageerd wordt als vrouwen buiten hun eigen voordeur borstvoeding geven.
En nu stap ik van mijn stokpaard

woensdag 2 mei 2018 om 21:30
Ik neem aan dat je het eerst even vraagt?Oudblond schreef: ↑02-05-2018 21:25Met je eens! Maar het zou je verbazen hoeveel vrouwen - met de baby aan de borst - weggesommeerd worden door een ondernemer omdat zij 'slecht zijn voor de business'. Best traumatisch als je als jonge moeder (vaak nog hormonaal) een middagje naar buiten gaat met je baby en weggestuurd wordt.
Ik ben 50 en heb in mijn kindertijd niet anders geweten dan dat tantes tijdens de koffieklets/communiefeest/trouwceremonie de baby aan de borst legden. Heel normaal. Maar dat is het blijkbaar al lang niet meer gezien de reacties in dat topic. Ik hoor zeker niet tot de borstvoedingsmaffia, maar als ouders er voor kiezen en het kan, dan moet een moeder toch niet thuis opgesloten blijven zitten omdat ze 'buiten' niet mag/kan/durft voeden. Of zich gedwongen voelt om op de plee gaan te zitten om te voeden![]()
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 2 mei 2018 om 21:31
Maar waarom moet er zo nodig in het openbaar geborstvoed worden?
Sommige dingen hoef je niet te willen.
Ik vond dat het ergste: als mijn kind eerder honger had dan ik verwacht had en ik dus bijv nog niet thuis was.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 2 mei 2018 om 21:32
Dan was het toch fijn geweest als je gewoon had kunnen voeden?