Napraattopic deel 98

28-04-2018 21:50 3123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lady*Voldemort schreef:
04-05-2018 17:01
Als er iemand is die ik niet associeer met de lente is het wel Anouk. Misschien als vruchtbaarheidssymbool, maar bij lente verwacht ik ook iets van vrolijk en kleurig en zo.
Het lijkt een beetje op dat Birds-liedje wat ze ooit had. En dan ook nog met een vreselijk accent in het Nederlands gezongen.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
En nu heb ik het dus toch gegoogeld :cry: :cry: :cry:
Lady*Voldemort schreef:
04-05-2018 17:08
:rofl: Nou, zo te zien was mijn waarschuwing dus terecht, al was 'ie tegen dovevrouwsoren.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Dana schreef:
04-05-2018 17:04
Het lijkt een beetje op dat Birds-liedje wat ze ooit had. En dan ook nog met een vreselijk accent in het Nederlands gezongen.
Comments are disabled for this video.

:rofl: Ik begrijp waarom.
Lady*Voldemort schreef:
04-05-2018 17:08
Ik ook :cry: :facepalm:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Star² schreef:
04-05-2018 17:18
Comments are disabled for this video.

:rofl: Ik begrijp waarom.
Oh echt? :HA:

Ik begrijp het ook wel, ja.
Star² schreef:
04-05-2018 12:50
Nee joh is steeds dezelfde loser die gast hier. Hij schrijft niks voor niks 'ik zie aan het einde van de dag wel of ik geband ben'.
Zo ver kom ik niet eens, dat me omvalt dat ie toch weer denkt geband te worden. Leek er voor mij op dat er deze week een nest van die gasten over de rand was getrapt.
Mooi dat 't er maar één is.
There is always something happening, and it's usually right now
Nou, is het hier nog een beetje leuk?
vrouwjagersma schreef:
04-05-2018 19:01
Nee.

Dana begon over Anouk en toen moest ik zo nodig googlen en nou is mijn hele avond verpest.
vrouwjagersma schreef:
04-05-2018 19:01
U wordt gemist in uw eigen topic mevrouw!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
04-05-2018 19:32
U wordt gemist in uw eigen topic mevrouw!
Volgens mij loopt dat heel aardig zonder mij :proud:
Daarnaast heb ik een week lang in een Zuid-Europees land gebivakkeerd. Dus ik heb me niet echt aan mijn skere eetplan gehouden.
vrouwjagersma schreef:
04-05-2018 19:42
Volgens mij loopt dat heel aardig zonder mij :proud:
Daarnaast heb ik een week lang in een Zuid-Europees land gebivakkeerd. Dus ik heb me niet echt aan mijn skere eetplan gehouden.
Ik schreef - na de vakantieboodschap die Star daar gaf - al dat je dan waarschijnlijk veel te 'misantropen' hebt :yes:
Lekker naar het zuiden. Dat bivakkeren... mwa.
Anouk.... Weer zwanger soms van een meisje dat ze lente gaat noemen?
Tjonge die lees ook kolom is echt geen aanwinst voor de site, zeker niet met titels als deze: Erotisch verhaal: ‘Ik wil je afspoelen en keihard neuken onder de douche’, gromde hij
saszee schreef:
04-05-2018 20:27
Tjonge die lees ook kolom is echt geen aanwinst voor de site, zeker niet met titels als deze: Erotisch verhaal: ‘Ik wil je afspoelen en keihard neuken onder de douche’, gromde hij
Die viel me ook al op. Daar droog je toch spontaan van op.
Head schreef:
04-05-2018 20:30
Nou idd
saszee schreef:
04-05-2018 20:27
Ja, ik vond het ook heel mal geformuleerd. Laatst al die klamme tepels, nu afspoelen. Wellicht worden al deze erotische verhalen mede mogelijk gemaakt door Dreft? Ik associeer dit eerder met een afwasteiltje dan met geyle neuqseks.
Head schreef:
04-05-2018 20:30
Wel handig na het afspoelen

Ik lees steeds "ik wil je keihard afspoelen"
Tjezus, wat vals
vrouwjagersma schreef:
04-05-2018 20:33
Ja, ik vond het ook heel mal geformuleerd. Laatst al die klamme tepels, nu afspoelen. Wellicht worden al deze erotische verhalen mede mogelijk gemaakt door Dreft? Ik associeer dit eerder met een afwasteiltje dan met geyle neuqseks.
Dreft, nu ook als glijmiddel.😁
vrouwjagersma schreef:
:HA:
MevrouwJack schreef:
Wel handig na het afspoelen

Ik lees steeds "ik wil je keihard afspoelen"
Cheil. :-P)
Waarom zou iemand ook zo nodig afgespoeld moeten worden? Zit ze onder de poep of zo? En kan ze zichzelf niet afspoelen? Vragen, vragen.
Lady*Voldemort schreef:
04-05-2018 20:36
Waarom zou iemand ook zo nodig afgespoeld moeten worden? Zit ze onder de poep of zo? En kan ze zichzelf niet afspoelen? Vragen, vragen.
Dat afspoelen snap ik ook niet zo goed
Head schreef:
04-05-2018 20:35
Dreft, nu ook als glijmiddel.😁
En als het probleempjes veroorzaakt heb je tegenwoordig heel veel zelftestjes vanaf 8,50 euro zodat je adequaaat op kan treden tegen dat schimmeltje of die blaasontsteking. En ook die oplossingetjes zijn zonder voorschrift te koop.
Ik schreef in het modtopic dat ik niet meer en plein public forum wegens het gore gehalte van de Lees ook. Geen reactie natuurlijk.
Als je het nichtje van een columniste (Ahum) in het blad een column op het forum geeft wegens 'Jammer dat ze nul humor, taalgevoel of inhoud heeft maar ze heet echt Faber' dan zegt dat al veel.
Lady*Voldemort schreef:
04-05-2018 20:36
Die worden waarschijnlijk beantwoord door het onding te lezen. Maar dat ga ik niet doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven