Napraattopic deel 98
zaterdag 28 april 2018 om 21:50
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 4 mei 2018 om 17:04
Het lijkt een beetje op dat Birds-liedje wat ze ooit had. En dan ook nog met een vreselijk accent in het Nederlands gezongen.Lady*Voldemort schreef: ↑04-05-2018 17:01Als er iemand is die ik niet associeer met de lente is het wel Anouk. Misschien als vruchtbaarheidssymbool, maar bij lente verwacht ik ook iets van vrolijk en kleurig en zo.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
vrijdag 4 mei 2018 om 17:10

Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

vrijdag 4 mei 2018 om 17:22
Ik ook

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 4 mei 2018 om 18:25
Zo ver kom ik niet eens, dat me omvalt dat ie toch weer denkt geband te worden. Leek er voor mij op dat er deze week een nest van die gasten over de rand was getrapt.
Mooi dat 't er maar één is.
There is always something happening, and it's usually right now

vrijdag 4 mei 2018 om 19:08
Nee.
Dana begon over Anouk en toen moest ik zo nodig googlen en nou is mijn hele avond verpest.
vrijdag 4 mei 2018 om 19:32
U wordt gemist in uw eigen topic mevrouw!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

vrijdag 4 mei 2018 om 20:03
Ik schreef - na de vakantieboodschap die Star daar gaf - al dat je dan waarschijnlijk veel te 'misantropen' hebtvrouwjagersma schreef: ↑04-05-2018 19:42Volgens mij loopt dat heel aardig zonder mij![]()
Daarnaast heb ik een week lang in een Zuid-Europees land gebivakkeerd. Dus ik heb me niet echt aan mijn skere eetplan gehouden.

Lekker naar het zuiden. Dat bivakkeren... mwa.

vrijdag 4 mei 2018 om 20:30

vrijdag 4 mei 2018 om 20:33
Ja, ik vond het ook heel mal geformuleerd. Laatst al die klamme tepels, nu afspoelen. Wellicht worden al deze erotische verhalen mede mogelijk gemaakt door Dreft? Ik associeer dit eerder met een afwasteiltje dan met geyle neuqseks.

vrijdag 4 mei 2018 om 20:35
Dreft, nu ook als glijmiddel.vrouwjagersma schreef: ↑04-05-2018 20:33Ja, ik vond het ook heel mal geformuleerd. Laatst al die klamme tepels, nu afspoelen. Wellicht worden al deze erotische verhalen mede mogelijk gemaakt door Dreft? Ik associeer dit eerder met een afwasteiltje dan met geyle neuqseks.

vrouwjagersma schreef: ↑04-05-2018 20:33Ja, ik vond het ook heel mal geformuleerd. Laatst al die klamme tepels, nu afspoelen. Wellicht worden al deze erotische verhalen mede mogelijk gemaakt door Dreft? Ik associeer dit eerder met een afwasteiltje dan met geyle neuqseks.

Cheil.MevrouwJack schreef: ↑04-05-2018 20:33Wel handig na het afspoelen
Ik lees steeds "ik wil je keihard afspoelen"

vrijdag 4 mei 2018 om 20:38
Dat afspoelen snap ik ook niet zo goedLady*Voldemort schreef: ↑04-05-2018 20:36Waarom zou iemand ook zo nodig afgespoeld moeten worden? Zit ze onder de poep of zo? En kan ze zichzelf niet afspoelen? Vragen, vragen.
vrijdag 4 mei 2018 om 20:40
En als het probleempjes veroorzaakt heb je tegenwoordig heel veel zelftestjes vanaf 8,50 euro zodat je adequaaat op kan treden tegen dat schimmeltje of die blaasontsteking. En ook die oplossingetjes zijn zonder voorschrift te koop.
Ik schreef in het modtopic dat ik niet meer en plein public forum wegens het gore gehalte van de Lees ook. Geen reactie natuurlijk.
Als je het nichtje van een columniste (Ahum) in het blad een column op het forum geeft wegens 'Jammer dat ze nul humor, taalgevoel of inhoud heeft maar ze heet echt Faber' dan zegt dat al veel.
vrijdag 4 mei 2018 om 20:41
Die worden waarschijnlijk beantwoord door het onding te lezen. Maar dat ga ik niet doen.Lady*Voldemort schreef: ↑04-05-2018 20:36Waarom zou iemand ook zo nodig afgespoeld moeten worden? Zit ze onder de poep of zo? En kan ze zichzelf niet afspoelen? Vragen, vragen.