Napraattopic deel 98
zaterdag 28 april 2018 om 21:50
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

vrijdag 4 mei 2018 om 20:43
Hopeloos. Ik vind niks aan viva leuk. Alleen het forum soms.Oudblond schreef: ↑04-05-2018 20:40En als het probleempjes veroorzaakt heb je tegenwoordig heel veel zelftestjes vanaf 8,50 euro zodat je adequaaat op kan treden tegen dat schimmeltje of die blaasontsteking. En ook die oplossingetjes zijn zonder voorschrift te koop.
Ik schreef in het modtopic dat ik niet meer en plein public forum wegens het gore gehalte van de Lees ook. Geen reactie natuurlijk.
Als je het nichtje van een columniste (Ahum) in het blad een column op het forum geeft wegens 'Jammer dat ze nul humor, taalgevoel of inhoud heeft maar ze heet echt Faber' dan zegt dat al veel.
vrijdag 4 mei 2018 om 20:46
Lucifermiauww schreef: ↑04-05-2018 20:42Ik dnek dat hij smetvrees heeft. Eerst afspoelen met dettol en dan pas keihard neuken.
En daarna meteen keihard douchen met dettol en het bed verschonen.

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 4 mei 2018 om 20:49
???? oh la maar. Ook weer in de zijbalk en in elkaar geprutst door het journaille van Viva.
oudblond wijzigde dit bericht op 04-05-2018 20:51
20.35% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

vrijdag 4 mei 2018 om 20:55
Oja

Damned if I don’t

vrijdag 4 mei 2018 om 20:58
Ik klik ook niet, maar je zou het bijna doen met zo'n plaatje en titeltekstMevrouwJack schreef: ↑04-05-2018 20:56‘Zeg dat je oude mannen heel onaantrekkelijk.. bijna vies vindt’
En dan Lize ernaast met een kat en roze dierenpootjes op de achtergrond.
![]()
Maar ik klik niet![]()

vrijdag 4 mei 2018 om 21:06
Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben, triest gebeurenLady*Voldemort schreef: ↑04-05-2018 21:04Ik klik ook niet, maar ik gok erop dat Lize tips geeft over hoe een sugardaddy te scoren.
vrijdag 4 mei 2018 om 21:10
Die Lieze geeft 'advieze' over genante situaties op 3FM. Tenenkrommende ons kent ons inteelt. En haar kat is genomineerd voor een of andere internet-hit-prijs. Dus die pootjes moeten nu even voor de stemmetjes zorgen. Ze doet ook een hele leuke 'hihi' op de radio. Maar haar vriendje is dan ook 'cabertier'. En dan moet je je hihi natuurlijk wel oefenen.MevrouwJack schreef: ↑04-05-2018 20:56‘Zeg dat je oude mannen heel onaantrekkelijk.. bijna vies vindt’
En dan Lize ernaast met een kat en roze dierenpootjes op de achtergrond.
![]()
Maar ik klik niet![]()
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

vrijdag 4 mei 2018 om 21:15
Niks aan de hand, die zitten gewoon naar Netflix te kijken.
vrijdag 4 mei 2018 om 21:39
Ik ben bang dat ik soortgelijke bedrituelen wél hier op het forum voor het eerst gelezen heb.Lucifermiauww schreef: ↑04-05-2018 20:42Ik denk dat hij smetvrees heeft. Eerst afspoelen met dettol en dan pas keihard neuken.
En daarna meteen keihard douchen met dettol en het bed verschonen.
Verder doen die erotische fantasieën me het meest denken aan gênante audities bij Idols. Die mensen denken daarna ook wel eens dat ze dan fans hebben.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

vrijdag 4 mei 2018 om 22:36
Ik onderbreek het 'wij schieten iedereen dood'-walhalla van die vegeteerders met vierkante ogen voor een verplicht rondje bevrijdingsfestival. Ik denk dat ze bij de suikerspinnen mijn naam wel weer kunnen opgraven uit hun geheugen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.