Napraattopic deel 98

28-04-2018 21:50 3123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Marana-- schreef:
22-05-2018 20:18
Jullie schrijven 'yas, bgb, fv, lv, het is al 15 jaar niet zo leuk meer als toen he, dat snappen de mensen die na 2000 zijn gekomen niet', en daaroverheen schrijft yas nog eens expliciet dat ze de millenials onbegrijpelijk vindt (en impliciet dat ze ze dom vindt).

Dat komt toch op hetzelfde neer als zeggen dat iedereen die na 2001 op het forum kwam niet leuk kan forummen net als toen?

Kom op zeg BGB, ik heb je hoger zitten dan je je nu voordoet: ook jij begrijpt dat je door te zeggen dat het alleen vroeger leuk was tegen alle mensen van later aanschopt
ik denk dat toen wij ( Yas en zo ) begonnen we allemaal zo'n beetje rond dezelfde leeftijd waren. Dat houdt meer in dan zo'n beetje dezelfde soort opvoeding hebben gehad en dezelfde ervaringen hebben gehad. We hebben elkaar hier qua forumetiquette zo'n beetje opgevoed. Omdat het forum vroeger veel overzichtelijker was kon je zo'n beetje iedereen en wist je veel van elkaar. Dat is een sfeertje wat je met zo veel mensen als nu nooit meer krijgt.
En ja,..... Er is ook zoiets als een generatiekloof, ook op het forum. Dat zegt niets over dat jonge mensen niet leuk zijn, maar met bepaalde dingen voel je je meer " thuis " bij mensen van ongeveer dezelfde leeftijd.
Ik werk vaak met mensen die zo oud zijn als mijn kinderen. Hardstikke leuk. Maar ik vind het dan ook weer heerlijk als ik met een net zo ouwe muts werk als ik zelf ben omdat ik dan toch net iets minder vaak denk " Ooowwkee ?!?! " en iets vaker roep " Haha, dat heb ik ook " .
Zullen die jonkies zelf vast ook hebben.
Zo irritant als alles na - vul jaartal in - " het groepje " vinden, zo mogen zij iets vinden van die lichting, lijkt mij.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nouschi schreef:
22-05-2018 20:35
Yas echt, niet , ik herhaal, niet googelen!!!
Ik klikte gelukkig op de link van Star. Dat kon nog net :proud:
Geen bijzonderheden
blijfgewoonbianca schreef:
22-05-2018 20:36
ik denk dat toen wij ( Yas en zo ) begonnen we allemaal zo'n beetje rond dezelfde leeftijd waren. Dat houdt meer in dan zo'n beetje dezelfde soort opvoeding hebben gehad en dezelfde ervaringen hebben gehad. We hebben elkaar hier qua forumetiquette zo'n beetje opgevoed. Omdat het forum vroeger veel overzichtelijker was kon je zo'n beetje iedereen en wist je veel van elkaar. Dat is een sfeertje wat je met zo veel mensen als nu nooit meer krijgt.
En ja,..... Er is ook zoiets als een generatiekloof, ook op het forum. Dat zegt niets over dat jonge mensen niet leuk zijn, maar met bepaalde dingen voel je je meer " thuis " bij mensen van ongeveer dezelfde leeftijd.
Ik werk vaak met mensen die zo oud zijn als mijn kinderen. Hardstikke leuk. Maar ik vind het dan ook weer heerlijk als ik met een net zo ouwe muts werk als ik zelf ben omdat ik dan toch net iets minder vaak denk " Ooowwkee ?!?! " en iets vaker roep " Haha, dat heb ik ook " .
Zo irritant als alles na - vul jaartal in - " het groepje " vinden, zo mogen zij iets vinden van die lichting, lijkt mij.
Dat.

Heerlijk. Hoef alleen DAt te zeggen bij jou en FV :proud:
Geen bijzonderheden
Waar blijft die tiet?
Vriendelijk.
Ttass schreef:
Afbeelding

Ik volg het ff niet.
:rofl:
Briljant.
Moiren’ schreef:
22-05-2018 20:07
Helemaal eens.
Maar daar ging het niet over.

Om te stellen dat alle nieuwe aanwas niet zo leuk is vind ik nogal wat. Sommigen zijn best oké :P
Gelukkig zei ook niemand dat. Man, man, man, man.

Ik verander nog in Rob Geus.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
22-05-2018 20:38

Geen bijzonderheden
Precies dit zei ik gister ook al. Helemaal Eensch Dus.
Am Yisrael Chai!
Kramp in mijn kaken van jullie.

Ga zo door! Tabee enzo.
fashionvictim schreef:

Daar worden wij niet blij van
Vriendelijk.
fashionvictim schreef:

Stofzuig je ook gras?
22-05-2018 20:04
En bejaard is irritant ?
Het zegt mi niets / niet zo heel veel over de huidige forummers, hoor : forummers komen en gaan en sommigen blijven, zo is het altijd gegaan. Alleen de dingen die toen konden kunnen met dit beleid niet meer. Kan iemand nog steeds enorme humor hebben : met dit beleid kan je dat zomaar een ( perma) op leveren. Kun je nog zo adrem zijn : ban. Kun je nog zo eerlijk zijn : ban.

En ook hierin zie je vaak kliekjesgedrag van vooral de wat oudere leden.
patatjedubbelmayo schreef:
22-05-2018 20:40
Daar worden wij niet blij van
Am Yisrael Chai!
Iemand zin in wijn? Alhoewel het dinsdag is?
Geen bijzonderheden
Ibelize schreef:
Ik kom (lees) hier langer dan je denkt. ;)
Bij gevoelige posts kan je altijd veel reacties verwachten. Had iemand anders hier ook al gezegd trouwens.

Echt waar? Ik dacht echt dat je hier volledig nieuw was en daardoor een volledig uit de lucht gegrepen afgezaagd en uitgekotst argument, geheel onbevangen ter discussie wilde stellen.

Gossie, zat ik er toch even mooi naast zeg.
yasmijn schreef:
22-05-2018 20:41

Wit.
yasmijn schreef:
Mag het in een tuitbeker?
fashionvictim schreef:
22-05-2018 20:35
Wat ik wel beter vond aan de forummers van toen dat ze niet zo ontzettend hun best deden om elke uitspraak van mij dusdanig te verdraaien dat ik hoe dan ook altijd wel iemand expres beledigd zou hebben. Man, man, man, zit je erop ofzo? Je zou een kampioenschap moeten organiseren.

Waar heb ik vandaag jou genoemd of gequote? Waar zeg ik trouwens dat ik vreselijk beledigd ben?
BGB vraagt waarom men het vervelend vindt, ik begreep waarom men het vervelend vond gisteravond en dat heb ik uitgelegd, klaar.
Ik snap werkelijk waar niet waarom jij je door mij aangesproken voelde. En waarom je persoonlijk moet worden. Nogmaals: ik ben er niet door beledigd, ik vind het vervelend om te lezen en ik probeer uit te leggen waarom ook anderen het vervelend vinden.

Open gewoon lekker met een elkaar een 'voor forummers van voor 2000'-topic', dan kun je daar fijn herinneringen ophalen en krijg je tussendoor ook geen gezeur van mensen die het anders zien
shifty schreef:
Echt waar? Ik dacht echt dat je hier volledig nieuw was en daardoor een volledig uit de lucht gegrepen afgezaagd en uitgekotst argument, geheel onbevangen ter discussie wilde stellen.

Gossie, zat ik er toch even mooi naast zeg.
Ibelize schreef:
Schei toch eens uit, je plaat blijft hangen.

Voor de jonkies: dat is een soort grote cd waar een naald in moest om er muziek uit te krijgen.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
Is dat weer zo'n forumetiquettedingetje?
Vriendelijk.
Ibelize schreef:
Het helpt niet als je met een gestrekt been in komt.
Ibelize schreef:
Ja, hoor, je hebt gelijk.
Wil je een lollie of een sticker ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
patatjedubbelmayo schreef:
22-05-2018 20:43
Is dat weer zo'n forumetiquettedingetje?
Ik drink niet eens, maar ik wil erbij horen.
yasmijn schreef:
22-05-2018 20:43
Schei toch eens uit, je plaat blijft hangen.

Voor de jonkies: dat is een soort grote cd waar een naald in moest om er muziek uit te krijgen.
Kun je 'jonkies' definieren? Want de ene keer hoor ik wel bij (als in nieuwe aanwas)en de andere keer weer niet (als in dat ik een oud lijk van 51 ben)
Vriendelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven