Napraattopic deel 99
donderdag 24 mei 2018 om 09:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 31 mei 2018 om 23:04
donderdag 31 mei 2018 om 23:12
vrijdag 1 juni 2018 om 20:26
Daar zitten ze gewoon echt overal. Man en ik zijn op zo'n desolaat industrieterrein (die zitten daar ook overal) eens aangevallen door zo'n rotbeest. Ik ben niet snel bang, maar toen ben ik toch echt gaan rennen. Ik weet ook vrij zeker dat die ervaring een rol heeft gespeeld in mijn besluit om maar naar de andere kant van het land te verhuizen.
vrijdag 1 juni 2018 om 20:33
Mijn man is ook een keer aangevallen terwijl hij aan het hardlopen was. Hij is ook niet zo gauw bang, maar dit was echt niet leuk.Lady*Voldemort schreef: ↑01-06-2018 20:26Daar zitten ze gewoon echt overal. Man en ik zijn op zo'n desolaat industrieterrein (die zitten daar ook overal) eens aangevallen door zo'n rotbeest. Ik ben niet snel bang, maar toen ben ik toch echt gaan rennen. Ik weet ook vrij zeker dat die ervaring een rol heeft gespeeld in mijn besluit om maar naar de andere kant van het land te verhuizen.
Vooral in de broedtijd zijn het echt gemene beesten.
vrijdag 1 juni 2018 om 20:36
Ik heb me toen dus echt een tijdje door een collega met de auto van de bushalte laten halen he. Ik hou namelijk niet zo van hardlopen.
vrijdag 1 juni 2018 om 20:41
Je visite?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 1 juni 2018 om 20:42
Oh wacht ‘viste’. Sorry te snel gelezen.
Niet dat ik dan snap wat je hebt gebeukt maar het is in ider geval niet jouw visite.
Niet dat ik dan snap wat je hebt gebeukt maar het is in ider geval niet jouw visite.
enn wijzigde dit bericht op 01-06-2018 20:43
49.13% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 1 juni 2018 om 20:43
vrijdag 1 juni 2018 om 21:10
Doe me een lol, ik had dat Lees Meer net weer weg weten te jonassen.
vrijdag 1 juni 2018 om 21:13
O God, ik zie het nu pas voor het eerst en begrijp nu ook pas dat het niet een spelfout in poëziealbum is.
vrijdag 1 juni 2018 om 21:17
Ik krijg net een foto van een vriendin met daarop haar kat met twee versgeperste kittens.
Nous zou daar heel gelukkig van worden.
Ik realiseer me ineens dat die kat in dezelfde stad woont als jij en dezelfde naam heeft als jouw kat.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 1 juni 2018 om 21:20
Nee, dat is onmogelijk!
Hoe kan die kat nou dezelfde ernaar hebben?
vrijdag 1 juni 2018 om 21:21
Vertrouw jij niet een beetje teveel op je 'automatisch aanvullen' of autocorrect?
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
vrijdag 1 juni 2018 om 21:38
Dan is zij jouw vriendin, kan niet missen!
vrijdag 1 juni 2018 om 21:41