Napraattopic
dinsdag 15 juli 2014 om 12:30
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 24 augustus 2014 om 15:53
quote:Lady-Voldemort schreef op 24 augustus 2014 @ 13:35:
@SusanneSuus, 13.31 : waarmee maar weer eens te meer bewezen is dat bannen niet helpt. Het is op zich wel een lastig probleem, want het wijzigen van een OP onmogelijk maken is ook nauwelijks een optie. Als ik een topic open vind ik het tenminste wel leuk als ik eventuele fouten kan verbeteren of een linkje toevoegen of zo, en dat kan dan ook niet meer, of ik moet voor iedere per ongelukke tiepvaud een mod lastig gaan vallen. Ik vrees dat we er gewoon mee moeten leren leven .
Klopt. Het is fijn om je OP te kunnen wijzigen, om allerlei redenen. En daarom kun je dus niet voorkomen dat alles wordt weggehaald.
En soms is dat rete irritant
Het internet is ook een apart fenomeen. En als ik denk aan dat meiske dat in de jacuzzi met Deef Roelvink zat is het misschien maar goed dat hier iets verwijderd kan worden
@SusanneSuus, 13.31 : waarmee maar weer eens te meer bewezen is dat bannen niet helpt. Het is op zich wel een lastig probleem, want het wijzigen van een OP onmogelijk maken is ook nauwelijks een optie. Als ik een topic open vind ik het tenminste wel leuk als ik eventuele fouten kan verbeteren of een linkje toevoegen of zo, en dat kan dan ook niet meer, of ik moet voor iedere per ongelukke tiepvaud een mod lastig gaan vallen. Ik vrees dat we er gewoon mee moeten leren leven .
Klopt. Het is fijn om je OP te kunnen wijzigen, om allerlei redenen. En daarom kun je dus niet voorkomen dat alles wordt weggehaald.
En soms is dat rete irritant
Het internet is ook een apart fenomeen. En als ik denk aan dat meiske dat in de jacuzzi met Deef Roelvink zat is het misschien maar goed dat hier iets verwijderd kan worden
Je bent zelf een theepot
zondag 24 augustus 2014 om 15:57
quote:Sensy12 schreef op 24 augustus 2014 @ 13:18:
Ben ik die enige die de OP-meltdowns helemaal niet erg vindt? De reacties na zo'n meltdown vind ik soms best grappig Mij maakt het ook niks uit.
Ben ik die enige die de OP-meltdowns helemaal niet erg vindt? De reacties na zo'n meltdown vind ik soms best grappig Mij maakt het ook niks uit.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

zondag 24 augustus 2014 om 17:05
quote:Alixane schreef op zondag 24 augustus 2014 13:05 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="sabbaticalmeds in "Napraattopic"" class="messagelink">sabbaticalmeds schreef op 24 augustus 2014 @ 12:18</a>:</b>
stiekeme kat ging zo:
hallo ik ben die en die en zolang zwanger
ik heb twee katten, eentje is leuk maar de ander is stiekem.
ik zit er al lang aan te denken om die stiekeme te dumpen.
als ik wegga spreek ik met de katten af dat ze niet dit en dat moeten doen, en als ik thuiskom dan is er wel dit en dat gebeurd. het is die ene dat weet ik, want ze was altijd al achterbaks</div></blockquote>
Die heeft geen last van zwangerschapshormonen maar van het "volledigvanhetpadjeaf" syndroom. Mja er zit een pietsie klein sausje van mezelf overheen. Maar de basis is hetzelfde
stiekeme kat ging zo:
hallo ik ben die en die en zolang zwanger
ik heb twee katten, eentje is leuk maar de ander is stiekem.
ik zit er al lang aan te denken om die stiekeme te dumpen.
als ik wegga spreek ik met de katten af dat ze niet dit en dat moeten doen, en als ik thuiskom dan is er wel dit en dat gebeurd. het is die ene dat weet ik, want ze was altijd al achterbaks</div></blockquote>
Die heeft geen last van zwangerschapshormonen maar van het "volledigvanhetpadjeaf" syndroom. Mja er zit een pietsie klein sausje van mezelf overheen. Maar de basis is hetzelfde

zondag 24 augustus 2014 om 17:23
quote:sabbaticalmeds schreef op 24 augustus 2014 @ 17:05:
[...]
Mja er zit een pietsie klein sausje van mezelf overheen. Maar de basis is hetzelfdeDe zoetzure babi-katjat saus van de Chinees of helemaal van jezelf? Geen pakje he?
[...]
Mja er zit een pietsie klein sausje van mezelf overheen. Maar de basis is hetzelfdeDe zoetzure babi-katjat saus van de Chinees of helemaal van jezelf? Geen pakje he?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

zondag 24 augustus 2014 om 17:30
quote:Sensy12 schreef op 24 augustus 2014 @ 13:34:
[...]
Ik heb weleens in een bui van voortschrijdend inzicht al mijn reacties willen verwijderen uit angst dat ik herkend zou worden. Totdat ik zag dat ik een paar maanden zoet zou zijn met alle reacties uit de afgelopen 15 jaar te verwijderen en dacht toen:"Fuck it, dan herkennen ze me maar."
Dan is anonimiseren een makkelijkere oplossing.
Dan staan de reacties er nog wel maar ben je niet te loepen en zijn al je reacties samen ook niet tot één persoon te herleiden.
Scheelt een hoop in herkenbaar zijn.
[...]
Ik heb weleens in een bui van voortschrijdend inzicht al mijn reacties willen verwijderen uit angst dat ik herkend zou worden. Totdat ik zag dat ik een paar maanden zoet zou zijn met alle reacties uit de afgelopen 15 jaar te verwijderen en dacht toen:"Fuck it, dan herkennen ze me maar."
Dan is anonimiseren een makkelijkere oplossing.
Dan staan de reacties er nog wel maar ben je niet te loepen en zijn al je reacties samen ook niet tot één persoon te herleiden.
Scheelt een hoop in herkenbaar zijn.
zondag 24 augustus 2014 om 19:31

zondag 24 augustus 2014 om 19:36

zondag 24 augustus 2014 om 20:00
quote:Linaisa schreef op 24 augustus 2014 @ 19:51:
Ik ben wel blij dat die dickens weg is. Af en toe kwam ze als een leeghoofd over.
Nee, jij hebt vooraan gestaan bij het uitdelen van herseninhoud.
Jammer Dickens. echt jammer. En ik hoop dat je snel met een andere nick terug bent!
Ik ben wel blij dat die dickens weg is. Af en toe kwam ze als een leeghoofd over.
Nee, jij hebt vooraan gestaan bij het uitdelen van herseninhoud.
Jammer Dickens. echt jammer. En ik hoop dat je snel met een andere nick terug bent!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 24 augustus 2014 om 20:04