Napraattopic
dinsdag 15 juli 2014 om 12:30
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 28 juli 2014 om 21:17
maandag 28 juli 2014 om 21:52
quote:StoraHuntur schreef op 28 juli 2014 @ 21:06:
[...]
Huh, doe jullie dat dan niet bij iedereen? Hebben jullie ook geen keldermuur waarop juliie nickchanges, off line tijd, groepjes-posters bijhouden?
*krabt zichzelf 's achter de oren*
Keldermuur? Waarom zo ver weg?
Gewoon met briefjes op de koelkast hier. Wellicht is een excelbestand ook een optie.
Ik ben alleen soms te laat en stel daarom voor een whatsapp- groep te maken
[...]
Huh, doe jullie dat dan niet bij iedereen? Hebben jullie ook geen keldermuur waarop juliie nickchanges, off line tijd, groepjes-posters bijhouden?
*krabt zichzelf 's achter de oren*
Gewoon met briefjes op de koelkast hier. Wellicht is een excelbestand ook een optie.
Ik ben alleen soms te laat en stel daarom voor een whatsapp- groep te maken
Je bent zelf een theepot

maandag 28 juli 2014 om 22:04
quote:SuzanneSuus schreef op 28 juli 2014 @ 21:52:
[...]
Ik ben alleen soms te laat en stel daarom voor een whatsapp- groep te makenIk ben ook begonnen op de koelkast maar daar pasten de foto's niet meer op. En toen ik plukjes haar op de koelkast ging plakken kreeg ik ook vragen uit mijn omgeving.
[...]
Ik ben alleen soms te laat en stel daarom voor een whatsapp- groep te makenIk ben ook begonnen op de koelkast maar daar pasten de foto's niet meer op. En toen ik plukjes haar op de koelkast ging plakken kreeg ik ook vragen uit mijn omgeving.
maandag 28 juli 2014 om 22:19
Hebben nog meer oude wijven een berichtje van Luc gehad?
Ik las eeen berichtje van je op viva. Ik ben een 23 jarige sportieve jongen. Ik sport zo'n 4x per week en heb een verzorgd uiterlijk. IK heb een 5 jarige relatie met mijn vriendin maar heb altijd al de spanning gezocht bij oudere dames.. Zou jij het leuk vinden om een keer te kletsen?
xx luc
Ik las eeen berichtje van je op viva. Ik ben een 23 jarige sportieve jongen. Ik sport zo'n 4x per week en heb een verzorgd uiterlijk. IK heb een 5 jarige relatie met mijn vriendin maar heb altijd al de spanning gezocht bij oudere dames.. Zou jij het leuk vinden om een keer te kletsen?
xx luc
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

maandag 28 juli 2014 om 22:43
quote:himalaya schreef op 28 juli 2014 @ 22:19:
xx luc
Jaaaaahhh hiero !
Je bent er toch niet op in gegaan he? Lekkere Luc is van mij hoor!
xx luc
Jaaaaahhh hiero !
Je bent er toch niet op in gegaan he? Lekkere Luc is van mij hoor!
maandag 28 juli 2014 om 22:51

maandag 28 juli 2014 om 22:54

woensdag 30 juli 2014 om 21:07
quote:himalaya schreef op 28 juli 2014 @ 22:19:
xx luc
present!
Na LV neem ik Lucky Luc wel.
xx luc
present!
Na LV neem ik Lucky Luc wel.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 30 juli 2014 om 21:15