Napraattopic

15-07-2014 12:30 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:StoraHuntur schreef op 28 juli 2014 @ 21:06:

[...]

Huh, doe jullie dat dan niet bij iedereen? Hebben jullie ook geen keldermuur waarop juliie nickchanges, off line tijd, groepjes-posters bijhouden?

*krabt zichzelf 's achter de oren*Mag ik bij je komen logeren? Dan kunnen we notes delen
quote:StoraHuntur schreef op 28 juli 2014 @ 21:06:

[...]

Huh, doe jullie dat dan niet bij iedereen? Hebben jullie ook geen keldermuur waarop juliie nickchanges, off line tijd, groepjes-posters bijhouden?

*krabt zichzelf 's achter de oren*

Keldermuur? Waarom zo ver weg?

Gewoon met briefjes op de koelkast hier. Wellicht is een excelbestand ook een optie.

Ik ben alleen soms te laat en stel daarom voor een whatsapp- groep te maken
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 28 juli 2014 @ 21:52:

[...]

Keldermuur? Waarom zo ver weg?

Gewoon met briefjes op de koelkast hier. Wellicht is een excelbestand ook een optie.

Ik ben alleen soms te laat en stel daarom voor een whatsapp- groep te makenIk ben ook begonnen op de koelkast maar daar pasten de foto's niet meer op. En toen ik plukjes haar op de koelkast ging plakken kreeg ik ook vragen uit mijn omgeving.
Hebben nog meer oude wijven een berichtje van Luc gehad?

Ik las eeen berichtje van je op viva. Ik ben een 23 jarige sportieve jongen. Ik sport zo'n 4x per week en heb een verzorgd uiterlijk. IK heb een 5 jarige relatie met mijn vriendin maar heb altijd al de spanning gezocht bij oudere dames.. Zou jij het leuk vinden om een keer te kletsen?

xx luc
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 28 juli 2014 @ 22:19:

Ik las eeen berichtje van je op viva. Ik ben een 23 jarige sportieve jongen. Ik sport zo'n 4x per week en heb een verzorgd uiterlijk. IK heb een 5 jarige relatie met mijn vriendin maar heb altijd al de spanning gezocht bij oudere dames.. Zou jij het leuk vinden om een keer te kletsen?

xx luc

Jaaaaahhh hiero !

Je bent er toch niet op in gegaan he? Lekkere Luc is van mij hoor!
Hoe krijg ik contact met die knul? Ik zoek nog een tuinmannetje
Hij wil k(l)etsen Meds, niet tuinmannnen. Dat kan hij bij de ouders van zijn vriendin-sinds-5-jaar wel.
quote:Je bent er toch niet op in gegaan he? Lekkere Luc is van mij hoor!Luc is haske viriel. Die kunnen we vast delen. Dan mag hij bij mij als jij weer eens hoofdpijn hebt. En hij niet hoeft te sporten of bij zijn vriendin hoeft te zijn.
Ik wil best tijdens het buxussnoeien met hem kletsen. Ben er rijp genoeg voor
quote:sabbaticalmeds, 30 seconden geleden

Ik wil best tijdens het buxussnoeien met hem kletsen. Ben er rijp genoeg voorHij wil spanning. Misschien mag hij de buxustakjes vasthouden terwijl jij er met de snoeischaar overheen gaat?
Jullie mogen hem wel hebben als ie klaar is met mijn onkruid. Hoewel ik wel vrees dat je dan weinig meer aan hem zult hebben de komende maanden.
Heb je zo'n oerwoud LV?
quote:himalaya schreef op 28 juli 2014 @ 22:55:

Heb je zo'n oerwoud LV?Om je een beeld te geven: hij is gisteravond begonnen met snoeien en tot op heden heb ik hem niet meer teruggevonden. Wel zonde van dat lekkere kopje thee dat nu steenkoud is geworden, maar ja.
quote:sabbaticalmeds schreef op 28 juli 2014 @ 22:52:

Ik wil best tijdens het buxussnoeien met hem kletsen. Ben er rijp genoeg voor

Wel uitkijken voor die schaar hè?

Je bent zelf een theepot
Sjees, ik mis ook altijd alles. Hier moet de vijver hoognodig gedregd worden.
Ik zou beledigd zijn. Oudere vrouwen
quote:StoraHuntur schreef op 28 juli 2014 @ 22:04:

[...]

Ik ben ook begonnen op de koelkast maar daar pasten de foto's niet meer op. En toen ik plukjes haar op de koelkast ging plakken kreeg ik ook vragen uit mijn omgeving.
Onkruid en vijvers, zijn dat viva-eufemismen die ik nog niet meester ben?
quote:himalaya schreef op 28 juli 2014 @ 22:19:

xx luc

present!

Na LV neem ik Lucky Luc wel.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Naughty Luc!
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 18 juli 2014 @ 14:16:

[...]

Ik heb juist binnen 2 maanden een waarschuwing en een ban gehad. Vond niet echt dat ik het verdiend had maar ja.

Huh jij? Waarom?

En ik was dit hele topic zelfs vergeten, dat helpt ook vast in mijn banloosheid
quote:Scamp schreef op 30 juli 2014 @ 20:59:

Ik zou beledigd zijn. Oudere vrouwen Ach waarom. Ik ben nou eenmaal ouder dan 23, al ga ik op mijn hoofd staan .
quote:Lady-Voldemort schreef op 30 juli 2014 @ 21:24:

[...]

Ach waarom. Ik ben nou eenmaal ouder dan 23, al ga ik op mijn hoofd staan .Schijnt goed te zijn om hangende tieten te voorkomen
Je bent zelf een theepot
Dus dit is nu een slowchat topic geworden?

Mods?
Wrong does not cease to be wrong because the majority share in it.
ja wel jammer. het had best veel potentie kunnen hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven