Napraattopic

15-07-2014 12:30 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:mamavk schreef op 26 juli 2014 @ 10:38:

Ik heb ook last van onderstreping.

Moeilijk te lezen verhalen worden zo helemaal onleesbaar.Even op F5 drukken en waarschijnlijk ben je dan van dat vervelende fenomeen af.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:Alixane schreef op 26 juli 2014 @ 11:09:

[...]

Even op F5 drukken en waarschijnlijk ben je dan van dat vervelende fenomeen af.Werkt soms, maar niet altijd.
quote:mamavk schreef op 26 juli 2014 @ 11:11:

[...]

Werkt soms, maar niet altijd.CTRL samen met F5 werkt soms beter. En anders kun je proberen je cookies te verwijderen.
Ik heb er nu op mijn iPad last van
quote:Alixane schreef op 27 juli 2014 @ 00:13:

Ik heb er nu op mijn iPad last van Ik mobiel nu ook (op de gewone site) dat is nieuw, hiervoor was het alleen op de laptop!
Troll gesignaleerd. Hier mag je dat zeggen, toch?
Geen bijzonderheden
quote:yasmijn schreef op 27 juli 2014 @ 00:35:

Troll gesignaleerd. Hier mag je dat zeggen, toch? Volgens mij wel.. anders moet je weer even op het wachtbankje
quote:mamavk schreef op 27 juli 2014 @ 00:40:

[...]

Volgens mij wel.. anders moet je weer even op het wachtbankje Nee, hier mag je toch trollhinten? Wat weer wat anders is dan trollhunten. Ik heb het de CM zelf ergens horen zeggen
Geen bijzonderheden
quote:yasmijn schreef op 27 juli 2014 @ 00:42:

[...]

Nee, hier mag je toch trollhinten? Wat weer wat anders is dan trollhunten. Ik heb het de CM zelf ergens horen zeggen

Hinten mag dus, maar hunten niet?

In het mod topic mag je toch ook aangeven dat je iemand verdenkt (=hinten), maar hunten mag nooit? Wat voor nut heeft dit topic dan
Hoe het precies in elkaar steekt weet ik ook niet.

Maar wel dat er een verschil is tussen hinten en hunten.

En die credits gaan naar Meds.
Geen bijzonderheden
Volgens mij is hinten dat je zegt dat je DENKT dat iemand (en daar mag je vast geen naam van noemen) een trol is, hunten is zeggen dat iemand een trol IS.

Lekker duidelijk allemaal.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Nee, hier mag je toch trollhinten? Wat weer wat anders is dan trollhunten. Ik heb het de CM zelf ergens horen zeggenHet staat zelfs in de OP dat hinten mag.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Maar wat heb je nou aan hinten als je er geen naam bij mag noemen?
Misschien is een rebus een idee.
Volgens mij is het hunten als je met zijn allen als een gek de TO gaat zitten googlen en linkjes plaatst naar alles wat ze ooit hebben geschreven, en hinten als je gewoon aangeeft dat je denkt dat iemand zit te trollen.

Oh ja, daar kwam ik voor: een trolhintje. Ik heb zomaar een vermoedentje dat het met dat water-door-de-brievenbustopic toch geen zuivere koffie is.
He, dacht ik net mijn berichten quota wat op te vijzelen, is het topic weg. Dag berichten!
En ik heb zomaar het idee dat de puber die graag aan zijn plasser likt (zodra de mods wakker zijn) een bannetje aan zijn broek heeft...

Herstel: de mods zijn gewoon nog wakker!
Denk ik ook, Rasa. Had ie nou eigenlijk een foto met een datum en zo gepost?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
@Dana, dat had ie. Met de groeten aan WellieB...

Nou ja, misschien kan ie nog op het Libelleforum terecht...
quote:Dana schreef op 28 juli 2014 @ 01:06:

Denk ik ook, Rasa. Had ie nou eigenlijk een foto met een datum en zo gepost?Yep, met de groetjes aan WellieB . Maar goed, dat is misschien makkelijk te fotosjoppen?
quote:Rasa schreef op 28 juli 2014 @ 01:08:

@Dana, dat had ie. Met de groeten aan WellieB...

Nou ja, misschien kan ie nog op het Libelleforum terecht...Meestal zijn ze daar al geweest voordat ze hier komen
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ja haha, ik had het ook gezien. Ik geloofde er niks van maar al heel snel kwam deze foto met het briefje exact zoals ik gevraagd had, (Viva, nickname, datum, en met een -x-je voor WellieB....

Hahahaha! Nou, stoer vond ik het wel! Hij durft zeg.
heb de foto gelukkig nog kunnen googlen, zag er jummie uit haha
quote:Lady-Voldemort schreef op 27 juli 2014 @ 17:46:

als een gek de TO gaat zitten googlen en linkjes plaatst naar alles wat ze ooit hebben geschreven.

Huh, doe jullie dat dan niet bij iedereen? Hebben jullie ook geen keldermuur waarop juliie nickchanges, off line tijd, groepjes-posters bijhouden?

*krabt zichzelf 's achter de oren*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven