Napraattopic
dinsdag 15 juli 2014 om 12:30
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 26 juli 2014 om 11:09

zondag 27 juli 2014 om 00:42

zondag 27 juli 2014 om 00:46
quote:yasmijn schreef op 27 juli 2014 @ 00:42:
[...]
Nee, hier mag je toch trollhinten? Wat weer wat anders is dan trollhunten. Ik heb het de CM zelf ergens horen zeggen
Hinten mag dus, maar hunten niet?
In het mod topic mag je toch ook aangeven dat je iemand verdenkt (=hinten), maar hunten mag nooit? Wat voor nut heeft dit topic dan
[...]
Nee, hier mag je toch trollhinten? Wat weer wat anders is dan trollhunten. Ik heb het de CM zelf ergens horen zeggen
Hinten mag dus, maar hunten niet?
In het mod topic mag je toch ook aangeven dat je iemand verdenkt (=hinten), maar hunten mag nooit? Wat voor nut heeft dit topic dan

zondag 27 juli 2014 om 17:46
Volgens mij is het hunten als je met zijn allen als een gek de TO gaat zitten googlen en linkjes plaatst naar alles wat ze ooit hebben geschreven, en hinten als je gewoon aangeeft dat je denkt dat iemand zit te trollen.
Oh ja, daar kwam ik voor: een trolhintje. Ik heb zomaar een vermoedentje dat het met dat water-door-de-brievenbustopic toch geen zuivere koffie is.
Oh ja, daar kwam ik voor: een trolhintje. Ik heb zomaar een vermoedentje dat het met dat water-door-de-brievenbustopic toch geen zuivere koffie is.

maandag 28 juli 2014 om 01:10
maandag 28 juli 2014 om 01:11

maandag 28 juli 2014 om 21:06
quote:Lady-Voldemort schreef op 27 juli 2014 @ 17:46:
als een gek de TO gaat zitten googlen en linkjes plaatst naar alles wat ze ooit hebben geschreven.
Huh, doe jullie dat dan niet bij iedereen? Hebben jullie ook geen keldermuur waarop juliie nickchanges, off line tijd, groepjes-posters bijhouden?
*krabt zichzelf 's achter de oren*
als een gek de TO gaat zitten googlen en linkjes plaatst naar alles wat ze ooit hebben geschreven.
Huh, doe jullie dat dan niet bij iedereen? Hebben jullie ook geen keldermuur waarop juliie nickchanges, off line tijd, groepjes-posters bijhouden?
*krabt zichzelf 's achter de oren*