Napraattopic
dinsdag 15 juli 2014 om 12:30
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 2 augustus 2014 om 20:12
zaterdag 2 augustus 2014 om 20:29
quote:dubbeltje4 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 15:14 Nou, ik ben blij dat die mdh met zijn topic " maak ik nog een redelijke kans op een partner" nu definitief weg is.
Ik had al de neiging hem te willen slaan, maar toen ik zin kreeg hem een heel ander advies te geven wat veel te ver ging heb ik voor de eerste keer hier de mods gevraagd zijn topic te stoppen.
Die man haalde werkelijk het bloed onder mijn nagels vandaan en niet alleen bij mij.
Een psychiater, dat heeft hij nodig, ons niet. Pppfff ga je druk maken.. Niemand dwingt je tot lezen of reageren.. Sterker nog ik denk dat ik voor mee spreek als ik zeg dat je voor mij helemaal liever niet hoeft te reageren..
Ik had al de neiging hem te willen slaan, maar toen ik zin kreeg hem een heel ander advies te geven wat veel te ver ging heb ik voor de eerste keer hier de mods gevraagd zijn topic te stoppen.
Die man haalde werkelijk het bloed onder mijn nagels vandaan en niet alleen bij mij.
Een psychiater, dat heeft hij nodig, ons niet. Pppfff ga je druk maken.. Niemand dwingt je tot lezen of reageren.. Sterker nog ik denk dat ik voor mee spreek als ik zeg dat je voor mij helemaal liever niet hoeft te reageren..
zaterdag 2 augustus 2014 om 20:29

zaterdag 2 augustus 2014 om 21:21

zaterdag 2 augustus 2014 om 21:29
zaterdag 2 augustus 2014 om 21:41
quote:sabbaticalmeds schreef op 02 augustus 2014 @ 21:29:
[...]
Niks vreemd, je mag hier ook niet over zelfmoord praten. Maar volgens mij hebben we deze discussie al gevoerd, waarom wil je het over doen?Dit is het napraat topic en hier mag je het beleid bespreken, staat in de openingspost. Jij gaat niet voor mij bepalen waar ik het wel of niet over mag hebben. Ik ben on topic.
[...]
Niks vreemd, je mag hier ook niet over zelfmoord praten. Maar volgens mij hebben we deze discussie al gevoerd, waarom wil je het over doen?Dit is het napraat topic en hier mag je het beleid bespreken, staat in de openingspost. Jij gaat niet voor mij bepalen waar ik het wel of niet over mag hebben. Ik ben on topic.
Wrong does not cease to be wrong because the majority share in it.

zaterdag 2 augustus 2014 om 21:41
zaterdag 2 augustus 2014 om 21:46
quote:Dickens schreef op 02 augustus 2014 @ 21:41:
[...]
Want ik lees alle topics en weet overal het naadje van de kous van? Dat een trol geband wordt is redelijk normaal gebruik. Waarom is dit voor jou reden om zo naar te doen? Heb je zelf een eetstoornis? Of ben je gewoon een ongelikte beer?
Als je niet wist waar het over ging dan had je simpel je klauwen van je toetsenbord moeten houden ipv miss wijsneus uit te hangen.
Nu vraag je je af of ik een eetstoornis heb of een ongelikte beer ben, maar ik ben degene die naar doet zeg je?
Je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk.
[...]
Want ik lees alle topics en weet overal het naadje van de kous van? Dat een trol geband wordt is redelijk normaal gebruik. Waarom is dit voor jou reden om zo naar te doen? Heb je zelf een eetstoornis? Of ben je gewoon een ongelikte beer?
Als je niet wist waar het over ging dan had je simpel je klauwen van je toetsenbord moeten houden ipv miss wijsneus uit te hangen.
Nu vraag je je af of ik een eetstoornis heb of een ongelikte beer ben, maar ik ben degene die naar doet zeg je?
Je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk.

zaterdag 2 augustus 2014 om 21:48
quote:Linaisa schreef op 02 augustus 2014 @ 21:46:
[...]
Je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk.Kom eens van die kast
[...]
Je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk.Kom eens van die kast
zaterdag 2 augustus 2014 om 21:50
quote:Linaisa schreef op 02 augustus 2014 @ 21:46:
[...]
Je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk.Doe even rustig zeg. Dickens stelt een vraag en jij valt uit.
[...]
Je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk.Doe even rustig zeg. Dickens stelt een vraag en jij valt uit.

zaterdag 2 augustus 2014 om 22:06
Als de moderators bans gaan uitdelen aan leden met een eetstoornis dan moeten ze er behoorlijk veel van uitdelen.
Ik kan zo een paar leden opnoemen die vandaag zelfs actief zijn geweest waarvan er genoeg aanleiding is om de conclusie te trekken dat ze een eetstoornis hebben en niet goed bezig zijn.
B678 heeft een ban gekregen omdat een paar forumleden dramatisch begonnen te reageren en min of meer een ban hebben afdwongen bij de mods.
Ik kan zo een paar leden opnoemen die vandaag zelfs actief zijn geweest waarvan er genoeg aanleiding is om de conclusie te trekken dat ze een eetstoornis hebben en niet goed bezig zijn.
B678 heeft een ban gekregen omdat een paar forumleden dramatisch begonnen te reageren en min of meer een ban hebben afdwongen bij de mods.
zaterdag 2 augustus 2014 om 22:12
Linaisa, zoals in het topic zelf al besproken is, is er een hele geschiedenis aan vooraf gegaan.
Het gaat er niet over dat TO een eetstoornis heeft.
Het gaat om het feit dat TO constant weg gaat uit het ziekenhuis, de kliniek verlaat, niet meer naar de psych gaat en dan hier topic gaat openen over dat ze zo dik is.
Met vragem hoe ze af kan vallen.
Dit is geen pro ana website en TO vraagt dat wel van forummers.
Veel forummers krijgen dan weer red drang en dat gaat gewoon niet.
De forummers die hier al jaren zitten hebben dit al zo vaak meegemaakt, dat er gewoon regels gekomen zijn voor onderwerpen zoals deze.
Het is de manier waarop er geschreven wordt en wat er gevraagd wordt.
Niemand dwingt een ban af bij de mods. Staffen is alsof je een briefje weglegt bij de mods. De mods beslissen zelf met hun regels wat er wel en niet gebeurt.
Het gaat er niet over dat TO een eetstoornis heeft.
Het gaat om het feit dat TO constant weg gaat uit het ziekenhuis, de kliniek verlaat, niet meer naar de psych gaat en dan hier topic gaat openen over dat ze zo dik is.
Met vragem hoe ze af kan vallen.
Dit is geen pro ana website en TO vraagt dat wel van forummers.
Veel forummers krijgen dan weer red drang en dat gaat gewoon niet.
De forummers die hier al jaren zitten hebben dit al zo vaak meegemaakt, dat er gewoon regels gekomen zijn voor onderwerpen zoals deze.
Het is de manier waarop er geschreven wordt en wat er gevraagd wordt.
Niemand dwingt een ban af bij de mods. Staffen is alsof je een briefje weglegt bij de mods. De mods beslissen zelf met hun regels wat er wel en niet gebeurt.
zaterdag 2 augustus 2014 om 22:19
In het desbtreffende topic stond niets van hetgene wat jij hierboven beschrijft. Integendeel, to werd aangeraden om prof hulp te gaan zoeken omdat iedereen wel kon inzien dat zij niet goed bezig was. Door haar "weg te jagen" bereik je niet dat ze van haar ziekte afkomt. Een ban, en dan vanwege trollen, vind IK compleet gestoord. Zoals ik al eerder schreef, er zwerven hier nog meer figuren rond met een 'dubieus' eetpatroon. Wees dan wel zo consequent en geef die dan ook een permaban.