National Novel Writing Month (2017)

01-10-2017 13:21 277 berichten
Alle reacties Link kopieren
Over een maand staat de National Novel Writing Month (NaNoWriMo) weer voor de deur. Mensen over de hele wereld gaan het weer proberen; een novel van minstens 50.000 woorden schrijven in 1 maand tijd. Oktober wordt vaak gebruikt ter voorbereiding op deze gekte, dus bij deze alvast een nieuw topic. :)

Doel: een roman van minimaal 50.000 woorden schrijven in één maand tijd (je roman hoeft niet af te zijn bij 50.000 woorden)

Start: 1 november 2017 om 00.00

Eind: 30 november 2017 om 23.59

Doel van dit topic: ervaringen delen, support geven en ontvangen, en (als het meezit) samen de eindstreep halen.

Hier schreven we vorig jaar: overig/national-novel-writing-month-201 ... 1#24472701

Wie doet ook mee?

Heb je nog nooit van NaNoWriMo gehoord en heb je vragen? Stel ze vooral!
Alle reacties Link kopieren
Eensch :) NaNo = November voor mij. Alle andere varianten skip ik, spreken me ook niet zo aan.
In liefde en NaNoWriMo is alles geoorloofd
Alle reacties Link kopieren
Ik beslis ergens in maart of ik meedoe aan Camp en zelfs dan kan ik nog afhaken voor of tijdens april. Soms gebruik ik het om weer even aan het schrijven te komen, maar ik hecht er een stuk minder waarde aan dan aan de "gewone" NaNo waarbij ik echt niet zo gemakkelijk zou opgeven. Als ik meedoe, dan kies een laag doel. 10k of zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven