Net seks gehad, nu al zwanger ?
donderdag 19 maart 2009 om 09:50
donderdag 19 maart 2009 om 11:49
donderdag 19 maart 2009 om 12:17
quote:borodini schreef op 19 maart 2009 @ 11:25:
[...]
Gelukt dus
Hoe komt iemand er op om een omelet met je sperma te gaan bakken ? En hoe zou het smaken ?Dat hangt er natuurlijk vanaf wat ie gegeten heeft gisteren. Als ie gezopen heeft en knof heeft gegeten dan smaakt die omelet bitter. Heeft ie veel fruit gegeten, dan is de omelet zoet.
[...]
Gelukt dus
Hoe komt iemand er op om een omelet met je sperma te gaan bakken ? En hoe zou het smaken ?Dat hangt er natuurlijk vanaf wat ie gegeten heeft gisteren. Als ie gezopen heeft en knof heeft gegeten dan smaakt die omelet bitter. Heeft ie veel fruit gegeten, dan is de omelet zoet.
donderdag 19 maart 2009 om 13:01
Nee joh, ik heb ook nog een leven naast het forum hoor.
Ik was druk bezig kindernamen uit te kiezen.
Als het een meisje wordt wordt het Destuny vanity sterre.
Wordt het een jongen , dan wordt het Devon kevun pepijn.
Als het een meisje wordt wordt het thema van de kamer Dora meets Fifi.
Als het een jochie wordt dan wordt het bob de bouwer meets Diego.
Hasske leuk toch ?
Welke kinder wagen moet ik trouwens nemen ? ( of Neem je geen kinderwagen, maar Krijg je die ? )
Ik dacht aan een Joels magic jungle bloom quinnie ? Is die goed, makkelijk in en uit te klappen enzo ?
Ik was druk bezig kindernamen uit te kiezen.
Als het een meisje wordt wordt het Destuny vanity sterre.
Wordt het een jongen , dan wordt het Devon kevun pepijn.
Als het een meisje wordt wordt het thema van de kamer Dora meets Fifi.
Als het een jochie wordt dan wordt het bob de bouwer meets Diego.
Hasske leuk toch ?
Welke kinder wagen moet ik trouwens nemen ? ( of Neem je geen kinderwagen, maar Krijg je die ? )
Ik dacht aan een Joels magic jungle bloom quinnie ? Is die goed, makkelijk in en uit te klappen enzo ?
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
donderdag 19 maart 2009 om 13:03
quote:Ring1981 schreef op 19 maart 2009 @ 12:08:
Nee joh! XY zaad is altijd zaadje de voorste, en XX zaad doet er wat langer over. En aangezien TO vandaag vruchtbaar slijm heeft wordt het een jongetje. Denk ik.wacht even, ik pak de Joegoslavische vruchtbaarheidskalender er even bij. Het is vandaag donderdag, het is een oneven dag, Borodini begint met een B en dat is de tweede letter van het alfabet, er is tussen 9 en half 10 een bevruchting geweest in de morgen, de doorgeslikte sperma is van een rechtszijdig dragende man dus als ik alles zo bij elkaar neem is het glashelder en wordt het een meisje.
Nee joh! XY zaad is altijd zaadje de voorste, en XX zaad doet er wat langer over. En aangezien TO vandaag vruchtbaar slijm heeft wordt het een jongetje. Denk ik.wacht even, ik pak de Joegoslavische vruchtbaarheidskalender er even bij. Het is vandaag donderdag, het is een oneven dag, Borodini begint met een B en dat is de tweede letter van het alfabet, er is tussen 9 en half 10 een bevruchting geweest in de morgen, de doorgeslikte sperma is van een rechtszijdig dragende man dus als ik alles zo bij elkaar neem is het glashelder en wordt het een meisje.
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 19 maart 2009 om 13:03
quote:yoyo2 schreef op 19 maart 2009 @ 12:33:
Chananiach die naam past echt bij jouw nieuwe spruitje!
Okay, die stat op mn reserve lijssie, maar hoe spreek je dat uit ? Of mag je dat zelf weten ? In het laatste geval zou ik dan gewoon kevin zeggen.
"we noemen hem Chananaiach" ( spreek uit als kevun )
Chananiach die naam past echt bij jouw nieuwe spruitje!
Okay, die stat op mn reserve lijssie, maar hoe spreek je dat uit ? Of mag je dat zelf weten ? In het laatste geval zou ik dan gewoon kevin zeggen.
"we noemen hem Chananaiach" ( spreek uit als kevun )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
donderdag 19 maart 2009 om 13:28