Niet groepering verhuist naar de Bahama"s!
maandag 7 mei 2007 om 09:58
Kom maar op meiden! Lekker vanaf een parelwit strand met een cocktail in de hand onder de palmboom!
* echte naam? (hint mag ook)
* leeftijd?
* schoenmaat en zweetvoeten?
* vrijgezellig, vulliefd, vulloofd, gutrouwd, guscheiden?
* woonplaats?
* werk? zo ja, als wat?
* kinderen/huisdieren?
* hou je van kaas?
* hou je van paashazen?
* heb je wel eens drugs gebruikt?
* favoriete alcoholische drankje?
* heb je een cavia?
* rijd je in een zwarte Golf?
* is je man homo?
* betaal je je gas en licht?
* hoe heet je vagina?
* indien man aanwezig, hoe heet zijn leuter?
* wat doe je met je pulk?
* plas je in de wasbak?
* laat je windjes en boeren in samenzijn met anderen?
* wat heb je aan vandaag?
* wat heb je vandaag allemaal gegeten?
* verder nog iets te melden?
* echte naam? (hint mag ook)
* leeftijd?
* schoenmaat en zweetvoeten?
* vrijgezellig, vulliefd, vulloofd, gutrouwd, guscheiden?
* woonplaats?
* werk? zo ja, als wat?
* kinderen/huisdieren?
* hou je van kaas?
* hou je van paashazen?
* heb je wel eens drugs gebruikt?
* favoriete alcoholische drankje?
* heb je een cavia?
* rijd je in een zwarte Golf?
* is je man homo?
* betaal je je gas en licht?
* hoe heet je vagina?
* indien man aanwezig, hoe heet zijn leuter?
* wat doe je met je pulk?
* plas je in de wasbak?
* laat je windjes en boeren in samenzijn met anderen?
* wat heb je aan vandaag?
* wat heb je vandaag allemaal gegeten?
* verder nog iets te melden?
maandag 7 mei 2007 om 23:11
Fleur en agentL : *;
verder weinig te melden. HNTM gekeken. Onder fleece deken, met warme winter joggingsbroek aan, longsleeve en dikke sokken .
Beetje gekibbeld met vriend. Niets bijzonders, beetje (slechte) gewoonte om tegen elkaar te kibbelen, maar om de een of andere reden lukt het ons vrij regelmatig om als de kinderen eindelijk stil in bed liggen aan het mekkeren te gaan tegen elkaar..
Zit me nu t4e bedenken dat het alweer veuls te laat is , en morgen veuls te vroeg. Ik heb een vriendin die elke avond om 22.00 uur uiterlijk er in ligt, ik vraag me af hoe ze dat doet... ik heb rond die tijd pas het idee dat mn avond begint
verder weinig te melden. HNTM gekeken. Onder fleece deken, met warme winter joggingsbroek aan, longsleeve en dikke sokken .
Beetje gekibbeld met vriend. Niets bijzonders, beetje (slechte) gewoonte om tegen elkaar te kibbelen, maar om de een of andere reden lukt het ons vrij regelmatig om als de kinderen eindelijk stil in bed liggen aan het mekkeren te gaan tegen elkaar..

Zit me nu t4e bedenken dat het alweer veuls te laat is , en morgen veuls te vroeg. Ik heb een vriendin die elke avond om 22.00 uur uiterlijk er in ligt, ik vraag me af hoe ze dat doet... ik heb rond die tijd pas het idee dat mn avond begint

Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
maandag 7 mei 2007 om 23:13
Trusten Yoyo! De komende dagen ben je zeker een stuk minder online? ;)
Sorry fleurtje, voor het aansnijden van het moeder-onderwerp. Ik wil je niet verdrietig maken! *;
Ik kan nu mijn moeder probleempje wel even nuchter bekijken, bedankt dat ik hier mijn verhaal kon doen en geen topic op relaasies hoefde te openen
Sorry fleurtje, voor het aansnijden van het moeder-onderwerp. Ik wil je niet verdrietig maken! *;
Ik kan nu mijn moeder probleempje wel even nuchter bekijken, bedankt dat ik hier mijn verhaal kon doen en geen topic op relaasies hoefde te openen

dinsdag 8 mei 2007 om 00:00
De Bahama's, wat enig! Ik wil ook.
* echte naam? (hint mag ook) Repelsteeltje
* leeftijd? 38
* schoenmaat en zweetvoeten? zweetvoeten in maat 39
* vrijgezellig, vulliefd, vulloofd, gutrouwd, guscheiden? Om de haafurklap vulliefd, vooral op SoessO+
* woonplaats? Ja, ook.
* werk? zo ja, als wat? Kunstenares, freelance schrijfster en ook nog freelens fotografe.
* kinderen/huisdieren? Nee/Ja
* hou je van kaas? Ja, vaak en veel.
* hou je van paashazen? Alleen met pazen.
* heb je wel eens drugs gebruikt? Veelheelveelheel
* favoriete alcoholische drankje? Spiritus
* heb je een cavia? Soms
* rijd je in een zwarte Golf? Nee
* is je man homo? Neen
* betaal je je gas en licht? Ja
* hoe heet je vagina? Agaatje
* indien man aanwezig, hoe heet zijn leuter? Niet van toeplassing
* wat doe je met je pulk? Ik draai er balletjes van
* plas je in de wasbak? Tss.
* laat je windjes en boeren in samenzijn met anderen? Ja, graag
* wat heb je aan vandaag? Een blauwroodturkoisegestreept jurkje met schoudervullingen, met van die cowboylaarzen eronder
* wat heb je vandaag allemaal gegeten? Chili con carne
* verder nog iets te melden? Weinig tot niets
* echte naam? (hint mag ook) Repelsteeltje
* leeftijd? 38
* schoenmaat en zweetvoeten? zweetvoeten in maat 39
* vrijgezellig, vulliefd, vulloofd, gutrouwd, guscheiden? Om de haafurklap vulliefd, vooral op SoessO+
* woonplaats? Ja, ook.
* werk? zo ja, als wat? Kunstenares, freelance schrijfster en ook nog freelens fotografe.
* kinderen/huisdieren? Nee/Ja
* hou je van kaas? Ja, vaak en veel.
* hou je van paashazen? Alleen met pazen.
* heb je wel eens drugs gebruikt? Veelheelveelheel
* favoriete alcoholische drankje? Spiritus
* heb je een cavia? Soms
* rijd je in een zwarte Golf? Nee
* is je man homo? Neen
* betaal je je gas en licht? Ja
* hoe heet je vagina? Agaatje
* indien man aanwezig, hoe heet zijn leuter? Niet van toeplassing

* wat doe je met je pulk? Ik draai er balletjes van
* plas je in de wasbak? Tss.
* laat je windjes en boeren in samenzijn met anderen? Ja, graag
* wat heb je aan vandaag? Een blauwroodturkoisegestreept jurkje met schoudervullingen, met van die cowboylaarzen eronder
* wat heb je vandaag allemaal gegeten? Chili con carne
* verder nog iets te melden? Weinig tot niets
dinsdag 8 mei 2007 om 08:25
dinsdag 8 mei 2007 om 09:03
Rise and Shine! Positief puntje van vandaag: het regent níet (momenteel)... negatief: ik lag vanaf 7:30u al te malen... We hebben namelijk wel een bedrag voor mamsie's 50everjaardagscadeautje vastgesteld, maar we moeten natuurlijk ook een hippe sarah hebben om in de tuin te planten. En een leuk spreukje bedenken voor op het spandoek... Maar goed, over op de orde van de dag:
Lekker sun! Die met die aardbeien bovenaan lijkt me wel lekker... Maar eigenlijk wil ik ze allemaal! ;)
Welkom Pink!! Wanneer ga we weer eens op reis? Ik wil wel eens Aidan bezoeken in New York, dat had ik hem bij ons afscheid in Parijs belooft namelijk
Even ontbijtje maken... brb!
Lekker sun! Die met die aardbeien bovenaan lijkt me wel lekker... Maar eigenlijk wil ik ze allemaal! ;)
Welkom Pink!! Wanneer ga we weer eens op reis? Ik wil wel eens Aidan bezoeken in New York, dat had ik hem bij ons afscheid in Parijs belooft namelijk

Even ontbijtje maken... brb!
dinsdag 8 mei 2007 om 09:12
Mijn moeder is 3 jaar geleden 50 geworden. Het schijnt heel groot gevierd te zijn. Feest, met iedereen een weekendje weg. Ik was niet uitgenodigd, doet mij nog pijn. Ik heb sinds kort weer contact maar begrijp nog steeds niet waarom ze het contact pas een jaar geleden weer wilde en toen niet de situatie had aangepakt om mij weer te bellen. Iemand wordt maar 1x 50 jaar. En daar wilde ze mij niet bij hebben.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 8 mei 2007 om 09:17
Aaaaah... MV *;
Dat is inderdaad vreemd. Het is wel een bijzondere leeftijd.
Mijn moeder is juist bang dat ik er níet bij kan zijn. Een dag later begint 'mijn' festival namelijk dus ik heb eigenlijk geen tijd, dan is het retedruk. Mamsie zei vorige week 'als je er 's avonds maar even bij bent dan is het goed'. Maar ik neem de dag voor haar verjaardag vrij en de dag zelf natuurlijk. Haha, bedenk me net dat ik het ook als verrassing kan doen. Dan zeg ik nu dat het toch niet lukt, en dat ik er 's avonds alleen even ben
Mijn moeder is zo goedgelovig dat ze daar wel in trapt. En als verrassing ben ik er al als de Sarah opgezet wordt
Mijn moeder is juist bang dat ik er níet bij kan zijn. Een dag later begint 'mijn' festival namelijk dus ik heb eigenlijk geen tijd, dan is het retedruk. Mamsie zei vorige week 'als je er 's avonds maar even bij bent dan is het goed'. Maar ik neem de dag voor haar verjaardag vrij en de dag zelf natuurlijk. Haha, bedenk me net dat ik het ook als verrassing kan doen. Dan zeg ik nu dat het toch niet lukt, en dat ik er 's avonds alleen even ben

dinsdag 8 mei 2007 om 09:22
dinsdag 8 mei 2007 om 10:00
quote:Cokecocksnootjesnogaantoe, enig idee wat het me allemaal gekost heeft om naar de Bahama's te komen?.
Word de komende 3 jaar kattebrokken bij de avondmaaltijd...
Maarreh, prachtige sunsets hiero en die bikinimies mogen er ook zijn
* zet zonnefok op en flaneert rustig langs het strand*
Aanrader, de kleine kuipjes kattenvoer van de dekamarkt, lidl en aldi hebben een vergelijkbaar product. Kosten maar 17 euro cent per kuipje. Als pate te gebruiken op brood, stokbrood en toastjes.
Aanrader, de kleine kuipjes kattenvoer van de dekamarkt, lidl en aldi hebben een vergelijkbaar product. Kosten maar 17 euro cent per kuipje. Als pate te gebruiken op brood, stokbrood en toastjes.
dinsdag 8 mei 2007 om 10:05
quote:
Aaaaah... MV *;
Het is niet helemaal vreemd. Ze hield heel veel van mijn broertje, toen die na 10 jaar ziektebed overleed toen hij 16 was, wilde ze geen contact meer met mij. Ze leefde voor mijn broertje. Ik denk dat ze niet echt van mij houdt. Ze zei dat ze geen contact wilde omdat ik een relatie had met een man die mij sloeg. Maar ik heb al 4 jaar geen relatie meer met die man. Heb 12 jaar geen contact met haar gehad. Nu eet ik af en toe bij haar. Voelt vreemd aan. Ik ga altijd verdrietig en depri bij haar weg. Ik heb er met diverse mensen over gesproken, ik vrees dat onze relatie nooit meer goed komt. Doet mij wel heel veel verdriet maar het is niet anders. Nu nog een plekje geven.
Aaaaah... MV *;
Het is niet helemaal vreemd. Ze hield heel veel van mijn broertje, toen die na 10 jaar ziektebed overleed toen hij 16 was, wilde ze geen contact meer met mij. Ze leefde voor mijn broertje. Ik denk dat ze niet echt van mij houdt. Ze zei dat ze geen contact wilde omdat ik een relatie had met een man die mij sloeg. Maar ik heb al 4 jaar geen relatie meer met die man. Heb 12 jaar geen contact met haar gehad. Nu eet ik af en toe bij haar. Voelt vreemd aan. Ik ga altijd verdrietig en depri bij haar weg. Ik heb er met diverse mensen over gesproken, ik vrees dat onze relatie nooit meer goed komt. Doet mij wel heel veel verdriet maar het is niet anders. Nu nog een plekje geven.
dinsdag 8 mei 2007 om 10:35
quote:
quote: komkommertijd reageerde
Cokecocksnootjesnogaantoe, enig idee wat het me allemaal gekost heeft om naar de Bahama's te komen?.
Doe maar ruig, stokbrood, toastjes.
Ws. bedoel je de container op zondagavond achter de AH.
Maar ik heb het er voor over, hoor...
* bukt en biedt schone dame het welgevormde ruggetje insmeren aan *
quote: komkommertijd reageerde
Cokecocksnootjesnogaantoe, enig idee wat het me allemaal gekost heeft om naar de Bahama's te komen?.
Doe maar ruig, stokbrood, toastjes.
Ws. bedoel je de container op zondagavond achter de AH.
Maar ik heb het er voor over, hoor...
* bukt en biedt schone dame het welgevormde ruggetje insmeren aan *
dinsdag 8 mei 2007 om 10:44