NIET-groepje
zaterdag 4 april 2009 om 17:01
zaterdag 4 april 2009 om 17:08
Kane kan alleen nog steeds niet normaal doen met een wc rol als ie die te pakken krijgt. Dan gebeurd er dit mee;
Dus die rollen wc papier moet ik altijd goed opbergen.
Hier was hij net begonnen maar ik heb ook foto's van een witte gang en een witte huiskamer.
Dus die rollen wc papier moet ik altijd goed opbergen.
Hier was hij net begonnen maar ik heb ook foto's van een witte gang en een witte huiskamer.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 4 april 2009 om 17:32
haaaaaai allemaal
ik heb Jari en Phileine de filmpjes laten zien, ze gaan nu oefenen
ik heb allemaal lekkere ingrediënten meegenomen voor een maaltijdsalade, dus die ga ik zo maar eens maken, heb er nu al zin in
Mareltje, hoe gaat het met tuigje en kat?
Prada, opgelucht over de uitslag neem ik aan, moet zoon nu geregeld voor controle komen?
Borrie, arme Borrievriend, lijkt me echt ellendig
ik heb Jari en Phileine de filmpjes laten zien, ze gaan nu oefenen
ik heb allemaal lekkere ingrediënten meegenomen voor een maaltijdsalade, dus die ga ik zo maar eens maken, heb er nu al zin in
Mareltje, hoe gaat het met tuigje en kat?
Prada, opgelucht over de uitslag neem ik aan, moet zoon nu geregeld voor controle komen?
Borrie, arme Borrievriend, lijkt me echt ellendig
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zaterdag 4 april 2009 om 18:07
Wij gaan zalm eten ( uit de oven ) met verse spinazie in een roomsausje van boursain, champignonnetjes, knoflook en een uitje. Met pasta.
mmmjuummiee, en dat van iemand die tot voor kort haar bevallige neusje voor spinazie ophaalde, maar sinds ik het op deze manier klaar maak vind ik het wel lekker.
mmmjuummiee, en dat van iemand die tot voor kort haar bevallige neusje voor spinazie ophaalde, maar sinds ik het op deze manier klaar maak vind ik het wel lekker.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
zaterdag 4 april 2009 om 18:16
zaterdag 4 april 2009 om 19:15
zaterdag 4 april 2009 om 19:27
zaterdag 4 april 2009 om 19:41
Geudievuning
Hehe lekker productief dagje. Huis aan kant, haar bijgekleurd (moet elke week met die felle kleur), collega over de vloer gehad, rondje gewandeld toen de zon eindelijk ging schijnen, gekookt. Nu lekker potje bankhangen en dan naar de band van goede vriend J, die vandaag voor het laatst optreden, ze gaan uit elkaar. Erg jammer, dus dit afscheidsoptreden mag ik niet missen!
Hehe lekker productief dagje. Huis aan kant, haar bijgekleurd (moet elke week met die felle kleur), collega over de vloer gehad, rondje gewandeld toen de zon eindelijk ging schijnen, gekookt. Nu lekker potje bankhangen en dan naar de band van goede vriend J, die vandaag voor het laatst optreden, ze gaan uit elkaar. Erg jammer, dus dit afscheidsoptreden mag ik niet missen!