NIET-groepje

18-03-2009 16:32 4481 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 207340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
weltrusten allemaal

yammie

leintje (ik kom je tijdens onze deet wel opvrolijken heur! )

mamz
goedemorgen,

potverdorie weer wakker geworden met lege tieten

na het plotseling overlijden van Vriendje liep mn borstvoeding behoorlijk terug, lastig met een flesweigerend kind, de helft van de keren moet ik voeding weggooien dus ik race door mn vriezer voorraad heen,

er staat nog 200 ml in de vriezer en vanmorgen werd ik weer wakker met "lege memmen" expres vroeg op gestaan om de nacht aanmaak te kolven om als voorraad in de koelkast te zetten omdat ik in de avond bijna niets meer produceer. oogst van deze ochtend links 20 ml en rechts 15 ml
goedemorgen!

het is vrijdag!!!!

wat zijn jullie vroeg op stok gegaan gisteren
he yammie toch

Tis ook niet niks om 2 beestjes zo snel achter elkaar te verliezen...Je memmen rouwen met je mee

Spreek jullie strakjes!

Met dit weer maak ik veel wandelingetjes buiten om even lekker uit te waaien, dus als de zon onder gaat zal ik er wel weer zijn haha
quote:Lalein schreef op 20 maart 2009 @ 07:35:

he yammie toch

Tis ook niet niks om 2 beestjes zo snel achter elkaar te verliezen...Je memmen rouwen met je mee

oh daarom wijzen ze zo naar het zuiden
quote:Lalein schreef op 20 maart 2009 @ 07:38:

Spreek jullie strakjes!

Met dit weer maak ik veel wandelingetjes buiten om even lekker uit te waaien, dus als de zon onder gaat zal ik er wel weer zijn hahawandelingetjes zullen je goed doen, vergeet niet tussen het piekeren door er ook skoftig van te genieten !
Moge ladies.

Nou op ik ga duimen dat het op Hemelvaartsdag net zo lekker weer is als nu. Er is dan weer een megapicknick in het Vondelpark. Vorig jaar zou ik er ook heen gaan met vriendinnen maar toen is het afgelast wegens regen.Nou maar hopen dat het doorgaat.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Vanmorgen een heerlijk zonnetje toen ik mijn gordijnen open deed ILOVE de lente...

Yammy kunnen die lege melktanks niet van de stress komen?

misschien kun je de wijkverpleegkundige om raad vragen of het consternatieburo?
Mogge , even snel, we staan in de start blokken. De autist is dus beter, dus wij gaan Nu aan de grote trip beginnen. We zijn allemaal wat hyper inmiddels

tot vanavond liefjes !!!
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Succes Boro
Heb je je ducktape in de tas Boro?

Lajeniegekmoake!

Mogguh trouwens, wat een bjoetiefoel morning weer!
goedemorgen allemaal

Boro, succes vandaag, gaat helemaal goed komen

Leintje, goed idee. lekker naar buiten in het zonnetje

Mamzie, hoest met je hoofdpijn?

Mleen, het moet gewoon goed weer zijn met hemelvaart, ik ga dan naar mijn moeder een paar dagen die dan in zuid-limburg zit

ik mag zo naar de HA voor een gesprek met de SPVer over wat we verder gaan doen aan therapie en ik sta strak van de spanning
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Even een heel raar verzoekje, ik heb vanochtend mijn mobiel op tafel gelegd, en daar is'ie niet meer. Wil iemand me even bellen zodat ik erachter kan komen of 'ie in huis is of meegesleurd door een koter?

Hoofdpijn is nu onder controle middels een pil, ik heb vandaag wel een 'ik hoef helemaal niks te doen' dagje.

Roos, alles komt goed. Je bent een knoeperd dat je de therapie wel aandurft..

Boro, veel plezier met de treinreis, en ik hoop dat de autist dat treinen ook zo leuk vindt dat 'ie vergeet te keten.
-bloost- de telefoon hing aan het infuus, dus. Geen moment aan gedacht.
quote:superstar_2 schreef op 20 maart 2009 @ 08:35:

Vanmorgen een heerlijk zonnetje toen ik mijn gordijnen open deed ILOVE de lente...

[afbeelding]

Yammy kunnen die lege melktanks niet van de stress komen?

misschien kun je de wijkverpleegkundige om raad vragen of het consternatieburo?

Ik ga eerst eens beginnen met bij elke kik yammini aan te leggen.

als clusterkolven niet gaat, dan gewoon héél véél aanleggen. volgens de borstvoedings maffia op internet zou dat moeten werken met enkele dagen.

ik kan vanmiddag de HA terugbellen over de oxitocine neusspray

om daarmee wel te kunnen kolven, want zo heel veel aanleggen geeft veel onrust voor yammini, maar de drooglegging wil ik ook voorkomen

dus als hullie me missen vandaag dan ben ik aan t voeden
hahaha mamzelle ... laatst moest mv me ook bellen omdat ik mn foon weer eens kwijt was, dus je bent niet de enige hoor !
ik ga yammini maar eens uit bed sleuren, ze slaapt al lang zat !
ik ben weg, tot straks!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Sterkte straks Roosje.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Yammamma, veel drinken en toch maar vaak aanleggen werkt het beste hoor. O ja, en niet de tuin omploegen of dat soort fysieke stress dingen. Alles wat je meer doet dan een paar weken terug kun je al moeten terugbetalen in melkopbrengst.

Verder denk ik dat moppie je produktie sneller terug op peil heeft dan de kolf (ik stel voor dat je de kolf achterwege laat dus). Iedereen heeft nada noppes niente tegen de avond..
Goeiemorgen trouwens. Was ik vergeten met mijn suffe kop.
Goedemorgen....
Sterkte Boro

Sterkte Roosje

Yam... doe eens gewoon melk maken

Mamz, ik ben mijn telefoon wel eens kwijt terwijl ik hem dan in mijn hand heb... dus zoo suf ben je niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven