NIET-groepje

18-03-2009 16:32 4481 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 207340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
Maar als je het echt wilt weten, zeg het me. Hij is leuker als een klucht en alle mannen zijn weer geweldig vergeleken bij hem. (n misschien is het leuk, omdat ik het even kwijt kan. Geen drama;s e.d
Oh.. maar wat een fantastische man!

Natuuuurlijk willen we daar meer over horen.. wie niet?

Praadje, je bent geen zeikdeaus. En als je dat wel bent, gedraag je daar dan eens naar en schrijf van je af. Hier of elders... Als je dat gewoon liever niet wil, ook prima
Hey Prada!
Heb met onze lieve Min gemaild. Laat voor de rest maar..
Toch een Praadje...
Zow, ben onder een bezoekje aan mijn papa uit gekomen. Echt zo geen zin in vandaag... Wat kan die man mekkeren zeg! Hij doet de laatste tijd niks anders. Vooral over de mensen waar ik mee omga. Er is 1 kroeg waar we allebei heen gaan, en als ik bij mijn vrienden zit dan gaat ie ineens moeilijk doen. En hij moet me elke keer als ik er ben wel vertellen wat er allemaal mis aan ze is en dat het eikels zijn en bla bla bla.... Zo irritant! Dat nog afgezien van alle andere dingen waar hij commentaar op heeft.

Zow, en nu mag jij Prada, zeikerig dan dit zal het vast niet zijn
Jammer dat je er hier niet over kunt of wilt praten Pra
668, the neighbour of the Beast
prada een dikke knuf
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Oh, maar dat wil ik wel Marels, graag zelfs, maar ik wil zo graag niet als dat zeikwijf overkomen. Dat ben ik hier thuis al namelijk..
Oh, als we vinden dat je zeikt hoor je het wel Pra.

Vertel

Het is heel simpel; we zijn allemaal heel benieuwd hoe het met je is en we vinden het fijn als je hier je ei kwijt kunt. Dat moet je dus ook gewoon doen.

En iemand die wel roept dat je een zeikwijf bent, daar stuur ik mijn kat op af. Deal?
We vinden echt niet dat je zeikt hoor Prada. Praten over wat je bezighoudt is iets anders dan zeiken
Laat maar even, Lieve Maartje. Trek het even niet meer, en dan wordt mijn verhaal meer drama dan nodig.
Als je wilt mag je ook msnen of mailen he Pra, als je het toch kwijt wilt maar niet hier.
Hey Praadje, dikke knuf .

Zo ik zit heel even te genieten van mijn goedgelukte soep, ik maak normaal bijna alleen maar Italiaanse tomatensoep. Heel af en toe maar iets anders. Maar ja, asperges seizoen ............. mmm. Baal erg dat de zon op mijn pc staat. Heb tig foto's gemaakt van mijn amuses om vanavond op mijn amuse topic te zetten maar zie de verschillen niet met de zon erop. Nou hopelijk gaat ie snel weg die zon.

Misschien wissel ik hem straks snel wel, zal je net zien dat ik de lelijkste foto heb gepakt.

Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ziet er weer prachtig uit Mveetje....

Ik ben een portobello met geitenkaas, honing, thijm en pijnboompitjes aan het afbakken.
Ohhhh lekker gevulde portobello's he!!!!. Met geitenkaas lekker, maar ook met gorgonzola gevuld vind ik het lekker. Ik moet het nog een keer proberen van een recept met spinazie/kaas en pijnboompitten dacht ik.

Heerlijk.
Ik at ook heel romantisch vandaag. Patat

Lekker makkelijk voor als je net terug bent enzo.
Met mayo?
ik at dan weer pasta carbonara
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Heerlijk, had ik ook met mayo gister bij mijn eten. Smaakte lekker.

Gelijk heb je Marels, je bent net terug, ga je toch niet moeilijk doen in de keuken. Nee hoor, lekker en makkelijk.
Met sla, ontzettend lekkere geimporteerde Deutsche shoarma en inderdaad, mayo
compensatieshla!
ik ben der weer

terug van schoonouders in de cabrio! ole!

MV het ziet er weer heerlijk uit!

Min wat zit je weer te zeiken zeg, mag die pa van jou dan niet gewoon als je volwassen bent door gaan met opvoeden, nou he?
Tweede haasdag is toch die dag waarop iedereen over elkaar struikelt op de meubelboulevard? Waarop je dus rustig met je kinderen af kunt spreken om een frietje te gaan eten bij Ikea?

Zo niet in het staphorst waar ik nu woon. Potdicht. Heb dus voor het dubbele van het budget dat ik beoogde chinees gehaald, wel lekker, maar lauw.
De meubelboulevard weet ik wel, de Ikea niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven