NIET-groepje

18-03-2009 16:32 4481 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 207340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
zit iedereen nog met zn snoet in de zon ?
Nee, ik ben ernstig onze toekomstplannen met Marelsman aan het bespreken
668, the neighbour of the Beast
toekomst plannen marels? vertel

flat is zo goed als schoon, nu even 10 minuten zitten en dan koken
Zo he, mijn pasta is mislukt. Ik zie dat ik geen brood in de vriezer heb en geen ovenstokbrood meer. Nou die oven-pasta mix is geen succes, nou snap ik waarom die uit het assortiment bij de AH gaat. Het is gewoon troep.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
balen myleen!
marels for president?

marelsman als the first ladyhusband
Bios, shoppen, iets drinken, shoppen, pannekoekenhuis en toen spelen in het park...overleefd!
En nu heb je het hele weekend geen eten Myleen?
quote:mylenevalerie schreef op 21 maart 2009 @ 19:06:

Zo he, mijn pasta is mislukt. Ik zie dat ik geen brood in de vriezer heb en geen ovenstokbrood meer. Nou die oven-pasta mix is geen succes, nou snap ik waarom die uit het assortiment bij de AH gaat. Het is gewoon troep.Jij kan gewoon niet koken
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
well done minny !
Welke pastamix MV? Ik had er laatst eentje van Knorr, die was wel lekker vond ik.
quote:Very Cherry schreef op 21 maart 2009 @ 19:20:

[...]

Jij kan gewoon niet koken

Ja, MV kan zelfs water laten aanbranden, he MV?
ik heb de huishoudmachine herontdekt in de keuken ...

alles mik ik er doorheen *FROTTEL! * en hatsee alles in hapklare brokken geserveert!

appeltje kilo's worteltjes, komkommers, snijboontjes, rode paprika 's lekker lekker ... en je schuif t zo naar binnen
hier kookt men goulash, maar dan de versnelde versie, aangezien ik er net pas achter kwam dat t anderhalf uur moet stoven? ja daaaag daar heb ik geen zin in hoor, tegen die tijd is vriend verhongerd
Ik heb mijn room/pastamengsel maar door de vergiet gedaan, terug in de ovenschaal, ger.kaas erover, weer in de oven en het is te eten. Maar niet voor herhaling vatbaar zeg.
Goeienavond.

Hier hebben we duur gedaan, gegratineerde zalmmoten met krieltjes en een komkommersalade. Was lekker ook (van Knorr).

Heerlijk van het zonnetje genoten, drie of vier tassen troepjes uit de achtertuin gevist, konijntje buiten laten spelen, kinderen ook, afwas gedaan, boodschappen en gekookt.

Yamuna, da's een heel mooi horloge..

Marsle, je bent ijverig geweest. Ik heb je gespamd, gelezen?
quote:minny schreef op 21 maart 2009 @ 19:22:

Ja, MV kan zelfs water laten aanbranden, he MV? Ik heb een keer gehad, toen zou M. hier komen eten, en ik zou boerenkool maken. Nou maak ik echt nooit hollandse hap maar had me helemaal ingelezen op internet hoe ik het moest maken. Her en der advies nog gevraagd. Afijn, M. was er en opeens staat mijn kamer blauw. Was ik vergeten water bij de boerenkool en aardappels te doen. Was een beetje zwart die boerenkool. Maar ik had me al ingedekt, ik had een pak extra boerenkool gekocht. Ben niet zomaar te vangen.
Ik had broodje hamburger met gebakken uitjes.. .Lekkah!
Slaapkamer van Terror en dochter gesopt incl de ramen van binnen en van buiten plus de gordijnen gewassen,keuken gesopt,groentesoep gekookt.

Morgen mijn slaapkamer en de woonkamer soppen en dan is de grote voorjaarsschoonmaak klaar
En ik heb de viva gekocht vandaag
Goed bezig Suup!

Wij zijn bijna uit onze grootsche toekomstplannen

Ik word president inderdaad
668, the neighbour of the Beast
Mijn papa en mama komen zo online! Jeej!

Die zitten nu als het goed is in Frankrijk.. of Spanje.. kweet niet.
Ik heb er wellicht een vierde man bij! Tegenwoordig kan ik bij de plaatselijke Tajine-Marokkaan bestellen. Hoop dat t wat is
Super hoor Suup.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven