NIET-groepje
zaterdag 21 maart 2009 om 10:46
Zo he, heb gewoon hoofdpijn van de honger trek. Brood heb ik niet in huis omdat er geen genoeg ruimte is in de vriezer. Dus ik wacht nog een half uur en dan gaat mijn penne/pasta schotel de oven in en dan ga ik om 12 uur lunchen met pasta en salade. Ik kan alleen nu nog maar aan eten denken. Heb ook lekker op de achtergrond een kookprogramma op staan. Zelfs het zakje Gourmet voor de katten wat net met de post is gekomen ziet er lekker uit hahahah.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 21 maart 2009 om 10:56
quote:minny schreef op 21 maart 2009 @ 10:49:
Vaya con Dios hier, en ik verrek het om op te ruimen! Gewoon de cd van Vaya con Dios opzetten en lekker op de bank ploffen. Oogjes gesloten en wakker worden als de kater weg is.
Vaya con Dios hier, en ik verrek het om op te ruimen! Gewoon de cd van Vaya con Dios opzetten en lekker op de bank ploffen. Oogjes gesloten en wakker worden als de kater weg is.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 21 maart 2009 om 11:45
K mag nog 1 peukie doen en dan moet ik iets in huis gaan doen.
trouwens tip:
heb gisteren bij wonderwoman (waar ik normaal echt niet graag winkel) 2 shirtjes gekocht voor geen geld. 5 euro en 7.50. 1 met een popart afbeelding met de tekst WOW en een met een vallende hals en de tekst GOD SAVE THE ROCK
dusseh...als je zin hebt om te shoppen voor zo goed als nop....
trouwens tip:
heb gisteren bij wonderwoman (waar ik normaal echt niet graag winkel) 2 shirtjes gekocht voor geen geld. 5 euro en 7.50. 1 met een popart afbeelding met de tekst WOW en een met een vallende hals en de tekst GOD SAVE THE ROCK
dusseh...als je zin hebt om te shoppen voor zo goed als nop....