NIET-groepje

18-03-2009 16:32 4481 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 207340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
Ik neem je met een flinke korrel zout.
en bedankt. waar is dat dan weer goed voor? omdat ik een dramaqueen genoemd word? of een puber? of dat ik me aanstel?

Mag jij es een maandje mijn baan overnemen. Ik krijg het niet altijd zo onder woorden gebracht als ik wil, maar het is echt niet zo makkelijk als t lijkt.
Ik heb het niet over puber of dramaqueen, maar wat ik ergens anders ook al schreef, iedereen moet wel eens overwerken. We hebben het over een weekje.

Ik weet zo al een paar mensen hier bij de Nietjes te noemen die structureel overwerken en die je er niet over hoort klagen, inclusief mijzelf. Maar hey, ik vind het niet erg dat ik soms weken van 60-65 uur maak. Ik vind mijn werk leuk, zwaar soms, maar leuk. Jij begint al te steigeren van 6 extra lesuren.

En dan nog, je bent na half acht weggegaan en rond half vijf log je hier weer in. Niet echt een lange dag, en zo zijn veel van jou dagen. Dus nee, ik ben niet onder de indruk van het overwerken wat je moet doen. Ik zou met liefde een maandje met je willen ruilen.
Takkeherrie was cool!!

Testament was inderdaad goed, Megadeth ook, en Priest was een mooi feessie
668, the neighbour of the Beast
nah dan niet....ik vind, als je niet in mijn situatie zit, kun je ook niet oordelen over hoe het voor mij voelt en dan komt een opmerking als "ik neem jou met een flinke korrel zout" erg fout aan.

als jij het over je werkdruk zou hebben, zou k er niet over piekeren je een aansteller te vinden, omdat ik niet weet hoe het voor jou voelt.
tijd om te koken en aan het nakijkwerk te beginnen.

U zult mij niet meer horen klagen
Fijn dat het zo gaaf was Marels
Zow Pilous, wat ben jij een potje onvriendelijk tegen Lein zeg. Wie ben jij om te oordelen? En wie ben jij om Lein niet serieus te nemen?

Bah.
Sorry Lein.. Maar als ik een mening heb of ik ben het ergens niet mee eens, krijg je dat ook te horen. Ik ben nou eenmaal geen meeprater die accuut roept: Ooooohw, wat vervelend, wat rot, wat errug voor je! Terwijl ik het niet meen.

Vind het dan wel weer jammer dat je je dan door mijn mening/tegengas laat tegenhouden om niet meer te 'klagen'.

Maar goed....
Ook een goedemiddag Minny
Overigens vind ik het wel interessant dat jij zoveel uren werkt, zeg je, maar wel de godganse dag kan forummen....goh....

En een goedemiddag valt wel mee als ik die nare postings van jou lees.
Ik heb een vrije dag vandaag Minny.
Niet alleen vandaag. Dus hoe serieus moet ik jou nemen eigenlijk?

Vind je het trouwens leuk om zo aangesproken te worden op een openbaar forum door een mede-Nietje? Zo niet...denk er eens over na zou ik zeggen....
Joh, Min, dim eens even in zeg. Lein stelt een vraag en ik geef een eerlijk antwoord, wat ik in eerste instantie al elders had gedaan

En verder hoef ik aan jou geen verantwoording af te leggen.

Dus...
En dan ook nog weken vakantie hè, in het onderwijs. Eigenlijk maar een luizenbaan. Cynisme uit.
Everytime you make a typo, the errorists win.
En Lein aan jou ook niet. Dus.

Over dimmen gesproken....
Ja, inderdaad Info. Gelukkig weet jij ook wat er achter de schermen speelt enzo.
Lees jij eigenlijk wel wat iemand schrijft Pilous...?
Lees jij eigenlijk wel wat iemand schrijft Pilous...?
quote:Pilous schreef op 23 maart 2009 @ 17:57:

Ja, inderdaad Info. Gelukkig weet jij ook wat er achter de schermen speelt enzo.Huh, hoe bedoel je? Van de kom?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Even tussendoor de boerenkool was heerlijk..
Was cynisch Mylene

Fijn Suup Had je worst erbij? Ik zit nog op Snoes te wachten...
de aardappeltjes staan op, de rode kool wordt opgewarmd en ik heb net een stukkie vlees geproefd en hij is heerlijk! Weet alleen nog steeds niet op in puree of gekookte aardappels eet
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Pilous schreef op 23 maart 2009 @ 18:04:

Was cynisch Mylene

Fijn Suup Had je worst erbij? Ik zit nog op Snoes te wachten...Nee ik lust geen worst dus het waren speklappen.
Over worst gesproken, het zal me worst wezen wat er achter de schermen is gezegd. Dat weerhoudt mij er niet van hier iets te posten.
Everytime you make a typo, the errorists win.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven