NIET-groepje
maandag 23 maart 2009 om 21:19
quote:infojunk schreef op 23 maart 2009 @ 19:37:
Heb besloten dat het bankhangen wordt vanavond en dus niet sporten. Slap he...
Heb vandaag trouwens een paar Ecco sandalen gekocht. Klinkt fout en ziet er ook een beetje fout uit, maar ze lopen heerlijk. Heb rare knokkels op m'n hielen en deze zijn ook daar verstelbaar, dus dat is handig...
[afbeelding]En waar is de sandaal dan? Achter dat enge ding verstopt of zo?
Heb besloten dat het bankhangen wordt vanavond en dus niet sporten. Slap he...
Heb vandaag trouwens een paar Ecco sandalen gekocht. Klinkt fout en ziet er ook een beetje fout uit, maar ze lopen heerlijk. Heb rare knokkels op m'n hielen en deze zijn ook daar verstelbaar, dus dat is handig...
[afbeelding]En waar is de sandaal dan? Achter dat enge ding verstopt of zo?
dinsdag 24 maart 2009 om 06:30
dinsdag 24 maart 2009 om 07:53
Hey Yam, ik heb mijn cv op monsterboard staan en kreeg een reaktie van dit bedrijf. Misschien iets voor jou? http://www.businessfromhome.nl/eigenbaasvanuithuis/
dinsdag 24 maart 2009 om 09:06
Moge ladies,
Het was even zoeken Info waar je voor geslaagd was maar van harte gefeliciteerd, goed zeg.
voor Engie en Ploes, bedankt voor jullie mailtje.
Ik ben een beetje brakkig. Bo vannacht niet in de slaapkamer gelaten, hij voor mijn deur mekkeren en janken maar heb hem er niet in gelaten. Wat denk je!!!! Word ik toch om 4.50 uur wakker , moest naar de wc, hopelijk ben ik er niet al aan gewend zo vroeg wakker te worden. Kruip ik weer mijn bed in, voel ik iets warms tegen me aan kruipen. Was die BOef snel mijn kamer ingeslopen. Maar goed heb nog wel even kunnen dommelen erna.
Het was even zoeken Info waar je voor geslaagd was maar van harte gefeliciteerd, goed zeg.
voor Engie en Ploes, bedankt voor jullie mailtje.
Ik ben een beetje brakkig. Bo vannacht niet in de slaapkamer gelaten, hij voor mijn deur mekkeren en janken maar heb hem er niet in gelaten. Wat denk je!!!! Word ik toch om 4.50 uur wakker , moest naar de wc, hopelijk ben ik er niet al aan gewend zo vroeg wakker te worden. Kruip ik weer mijn bed in, voel ik iets warms tegen me aan kruipen. Was die BOef snel mijn kamer ingeslopen. Maar goed heb nog wel even kunnen dommelen erna.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.