NIET-groepje
dinsdag 24 maart 2009 om 16:57
Balen Inad, ik had echt heel hard geduimd hoor, ga ik donderdag verder oke?
Goed gedaan van kuikentje Chickie
Praadje, goed zo meisje, daar mag je echt heel trots op zijn
ik heb me echt heerlijk vermaakt met die trolletjes (zie topic)
Goed gedaan van kuikentje Chickie
Praadje, goed zo meisje, daar mag je echt heel trots op zijn
ik heb me echt heerlijk vermaakt met die trolletjes (zie topic)
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
dinsdag 24 maart 2009 om 18:52
Waaaaarom doen ze op de avonden dat ik werk onderhoud aan het systeem.
Dan merk je pas hoe afhankelijk je daar van bent. Helaas... nu moet ik internetten
Kip, knap kuiken heb je, die verdient idd een cadeautje.
Prada, gefeliciteerd, jij bent echt onwijs goed! Super zeg!
Inad, wat balen dat het 2 dagen verzet is :-S
Dan merk je pas hoe afhankelijk je daar van bent. Helaas... nu moet ik internetten
Kip, knap kuiken heb je, die verdient idd een cadeautje.
Prada, gefeliciteerd, jij bent echt onwijs goed! Super zeg!
Inad, wat balen dat het 2 dagen verzet is :-S
dinsdag 24 maart 2009 om 19:22
Hé, Pilous, heb je me gedumpt op Hyves?
Wilde een berichtje sturen maar je profiel is niet meer zichbaar.
Zo, net even naar Intratuin geweest, 2 grote zakken kattenbakvulling, zak voer en een mooie vaas gekocht.
Nu eten, spaghetti uit de oven.
@ Mamz, zonder eten naar bed vind ik persoonlijk altijd een beetje een rare straf
Wilde een berichtje sturen maar je profiel is niet meer zichbaar.
Zo, net even naar Intratuin geweest, 2 grote zakken kattenbakvulling, zak voer en een mooie vaas gekocht.
Nu eten, spaghetti uit de oven.
@ Mamz, zonder eten naar bed vind ik persoonlijk altijd een beetje een rare straf
Everytime you make a typo, the errorists win.
dinsdag 24 maart 2009 om 19:27
Ja, is een Nieuw trend van 2009 enzo.
Ik heb bijna de helft van mijn 'vriendjes' verwijderd omdat ik ze nooit sprak. Maar ben een beetje enthousiast geweest doordat hyves niet helemaal liep zoals het moet. Was niet de bedoeling om je te 'dumpen'
Maar je mag me mailen op mijn echte voornaam 79@hotmail.com of hyven. zal je even toevoegen. Kan zijn dat ik meer mensen per ongeluk heb verwijderd.
Ik heb bijna de helft van mijn 'vriendjes' verwijderd omdat ik ze nooit sprak. Maar ben een beetje enthousiast geweest doordat hyves niet helemaal liep zoals het moet. Was niet de bedoeling om je te 'dumpen'
Maar je mag me mailen op mijn echte voornaam 79@hotmail.com of hyven. zal je even toevoegen. Kan zijn dat ik meer mensen per ongeluk heb verwijderd.
dinsdag 24 maart 2009 om 19:37
dinsdag 24 maart 2009 om 19:48
Dat is voor iedereen verschillend natuurlijk. Er zijn genoeg mensen die perse zoveel mogelijk vriendjes willen hebben. Voormij hoeft dat niet zo. dus zie het alsjeblieft niet als een persoonlijke aanval oid. Ik heb gewoon de bezem er doorheen gegooit en mensen die lang niet meer online zijn geweest of waar ik 'niks' meer mee heb, er af gehaalt.
dinsdag 24 maart 2009 om 19:53
Mamzie, ik persoonlijk vindt zonder eten naar bed niet kunnen. Speculaas zijn loze voedingsmiddelen (ofzo) dus om 23.00 rammelen ze van de honger. Daarbuiten vind ik het een stap te ver gaan. Ik zou ze dan na het eten naar bed gestuurd hebben.
Ohhh, mijn moussaka was weer heerlijk. Nu ga ik even De Hoofdprijs terugkijken. Heb her en der gehoord dat dat leuk is.
Ohhh, mijn moussaka was weer heerlijk. Nu ga ik even De Hoofdprijs terugkijken. Heb her en der gehoord dat dat leuk is.