NIET-groepje
donderdag 26 maart 2009 om 20:12
donderdag 26 maart 2009 om 20:13
ik ben nu bezig met mijn box speelgoed zak te maken met kekke vakjes , ik moet alleen nog de hengseltjes met klitteband maken
en dan ga ik straks met chocoladebruine stof en die andere stof zelf een ringsling maken want die dingen zijn TERINGDUUR !
en je wilt natuurlijk wel een leuke ringsling die bij je kleding past
en dan ga ik straks met chocoladebruine stof en die andere stof zelf een ringsling maken want die dingen zijn TERINGDUUR !
en je wilt natuurlijk wel een leuke ringsling die bij je kleding past
donderdag 26 maart 2009 om 20:18
quote:Pilous schreef op 26 maart 2009 @ 20:13:
Sjo... Pannekoeken waren lekker!
Yam, die doeken.. ik vind ze niet leuk. Maar die foto op je Haifs... Echt, het staat zo knus met Yammini tegen je aan, alleen daarom snap ik al waarom je aan de doeken gaat dan ik vind ze wel heel leuk , mini word er heerlijk rustig van. nu kan ik haar handsfree heen en weer wiegen
Sjo... Pannekoeken waren lekker!
Yam, die doeken.. ik vind ze niet leuk. Maar die foto op je Haifs... Echt, het staat zo knus met Yammini tegen je aan, alleen daarom snap ik al waarom je aan de doeken gaat dan ik vind ze wel heel leuk , mini word er heerlijk rustig van. nu kan ik haar handsfree heen en weer wiegen
donderdag 26 maart 2009 om 20:26
manoman, mijn eierstokken rammelen gelijk naar buiten Wat een schatje is het Yam, wat een lekker wijffie, wat een droppie.
En wat ben jij een heerlijke mutsmoeder ( positief dus ! )
Marels en its vonden gisteren mijn kinderen grote mutsen of, wat zeeen jullie nou ? Tutjes he. Het zijn echt meutjes, terror in zijn pwincessen jurk op een stoeltje , met een vorkje taart eten enzo
Tut is gewoon tut, hoewel ze deze week iets aandacht te kort heeft gehad. ( van mij dan, van andere mensen kreeg ze aandacht zat , door afspraken, cb's en weet ik veel wat )
Maandag bij Oma
Dinsdag bij Ome L ( wij waren in DH )
Woensdag wel thuis
Donderdag bij Vriendin H.
Vrijdag bij andere Opa en Oma
Gelukkig vindt ze het overal leuk, en komen zulke weken bijna nooit voor. Voel ik me al weer wat minder schuldig.
En wat ben jij een heerlijke mutsmoeder ( positief dus ! )
Marels en its vonden gisteren mijn kinderen grote mutsen of, wat zeeen jullie nou ? Tutjes he. Het zijn echt meutjes, terror in zijn pwincessen jurk op een stoeltje , met een vorkje taart eten enzo
Tut is gewoon tut, hoewel ze deze week iets aandacht te kort heeft gehad. ( van mij dan, van andere mensen kreeg ze aandacht zat , door afspraken, cb's en weet ik veel wat )
Maandag bij Oma
Dinsdag bij Ome L ( wij waren in DH )
Woensdag wel thuis
Donderdag bij Vriendin H.
Vrijdag bij andere Opa en Oma
Gelukkig vindt ze het overal leuk, en komen zulke weken bijna nooit voor. Voel ik me al weer wat minder schuldig.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
donderdag 26 maart 2009 om 20:37
ja en terror pwinces die los kwam, ik heb echt genoten van die kinders ik glunder nu nog
grappig verhaal hier weer trouwens
onze voordeur is kapot (nou ja er zit een vochtbobbel in)
we hadden dit gemaild aan de firma (want alle deuren die iets hadden worden vervangen op de kosten van de bouwondernemer). Nu kregen we een brief dat ze vandaag kwamen kijken maar wij hoefden niet thuis te zijn. Vanochtend gaat de bel
meneer: goedemorgen ik kom naar u deur kijken
Ik: o daar zit een bobbel in
hij: dat zie ik
hij gaat vervolgens fronsend op het papiertje (waarop al stond dat er een bobbel in de deur zat) schrijven bobbel in deur en zegt ik wens u nog een prettige dag en vertrekt
dus
grappig verhaal hier weer trouwens
onze voordeur is kapot (nou ja er zit een vochtbobbel in)
we hadden dit gemaild aan de firma (want alle deuren die iets hadden worden vervangen op de kosten van de bouwondernemer). Nu kregen we een brief dat ze vandaag kwamen kijken maar wij hoefden niet thuis te zijn. Vanochtend gaat de bel
meneer: goedemorgen ik kom naar u deur kijken
Ik: o daar zit een bobbel in
hij: dat zie ik
hij gaat vervolgens fronsend op het papiertje (waarop al stond dat er een bobbel in de deur zat) schrijven bobbel in deur en zegt ik wens u nog een prettige dag en vertrekt
dus
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
donderdag 26 maart 2009 om 20:40
Ik zei mutsenkinderen Boro.
En het mooiste was dat Terror achterover van het bed stuiterde (dat was minder) grootsche jankbui, en toen ie gekalmeerd was zei ie; pwinsessevalle!
Klein homootje dat het is!
En ik heb roze crocs ja. En neppe zwarte, maar die lopen kut dus die gaan de kliko in. En een beige afritsbroek, en fleece-vesten. Ohja, en Meindl wandelschoenen. Ook al.
En het mooiste was dat Terror achterover van het bed stuiterde (dat was minder) grootsche jankbui, en toen ie gekalmeerd was zei ie; pwinsessevalle!
Klein homootje dat het is!
En ik heb roze crocs ja. En neppe zwarte, maar die lopen kut dus die gaan de kliko in. En een beige afritsbroek, en fleece-vesten. Ohja, en Meindl wandelschoenen. Ook al.
668, the neighbour of the Beast