NIET-groepje
donderdag 2 april 2009 om 22:41
expositie, klinkt leuk mamz!
het zijn veelal hippe namen Sun
ik wil mijn ongeboren kind (zoon) naar mijn broer noemen, die heeft een mooie en tijdloze familienaam die ook internationaal bruikbaar is, uit te spreken zowel in het engels als frans als spaans als duits
en dat vind ik ook heel handig
mijn broer weet nog niet dat ik zijn naam al heb gereserveerd
en mijn jongere zusje (die bezig is met zwanger worden!!!) weet dat ook nog niet
dat is trouwens ook wel een nieuw concept, dat je kleine zusje eerder zwanger probeert te worden dan jijzelf
ik vind het heel leuk voor haar, maar toen ik me haar voorstelde met een dikke buik kon ik er toch even niets mee
het zijn veelal hippe namen Sun
ik wil mijn ongeboren kind (zoon) naar mijn broer noemen, die heeft een mooie en tijdloze familienaam die ook internationaal bruikbaar is, uit te spreken zowel in het engels als frans als spaans als duits
mijn broer weet nog niet dat ik zijn naam al heb gereserveerd
en mijn jongere zusje (die bezig is met zwanger worden!!!) weet dat ook nog niet
dat is trouwens ook wel een nieuw concept, dat je kleine zusje eerder zwanger probeert te worden dan jijzelf
ik vind het heel leuk voor haar, maar toen ik me haar voorstelde met een dikke buik kon ik er toch even niets mee
vrijdag 3 april 2009 om 05:57
goedemorgen
begin de dag met een lach enzo ...
Ik kwam beneden en dacht wat ruik ik toch ???
heeft boedha de hele achterdeur volgescheten
de dunne drab in dikke stralen naar beneden :puke:
ook zijn kleed op de bank was besmeurd.
wat zal die arme hond zich rot gevoeld hebben vannacht !
maar nu eerst koffie , en dan poetsen
begin de dag met een lach enzo ...
Ik kwam beneden en dacht wat ruik ik toch ???
heeft boedha de hele achterdeur volgescheten
de dunne drab in dikke stralen naar beneden :puke:
ook zijn kleed op de bank was besmeurd.
wat zal die arme hond zich rot gevoeld hebben vannacht !
maar nu eerst koffie , en dan poetsen
vrijdag 3 april 2009 om 06:11
quote:elodita schreef op 02 april 2009 @ 22:41:
na aper
mijn broertje glom van trots bij het horen van de naam
na aper
mijn broertje glom van trots bij het horen van de naam
vrijdag 3 april 2009 om 07:28
vrijdag 3 april 2009 om 09:32
vrijdag 3 april 2009 om 10:53
Ik dacht al dat dat van DeWit moest komen mv en minny ik had van de week een korte discussie met haar ( en heel toevallig heel het rijtje dat zij opnoemt... ) over het beroep pooier. Ik vind het een verwerpelijk beroep, zij niet. Maar blijkbaar zit het haar nogal hoog dat ik het een verwerpelijk beroep vind. Mss moet ik toch eens stoppen met een eigen mening hebben... .
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....