NIET-groepje

18-03-2009 16:32 4481 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 207340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
Balen Inad, ik had echt heel hard geduimd hoor, ga ik donderdag verder oke?

Goed gedaan van kuikentje Chickie

Praadje, goed zo meisje, daar mag je echt heel trots op zijn

ik heb me echt heerlijk vermaakt met die trolletjes (zie topic)
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Mogge. Ik ben er niet, ik moet nu hard aan het werk
668, the neighbour of the Beast
Prada, wat goed!!!

Zow, ik is weer thuis
Prada, gefeliciteerd meid!

Ben trots op je!!
Gefeliciteerd Praadje. Super.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Waaaaarom doen ze op de avonden dat ik werk onderhoud aan het systeem.

Dan merk je pas hoe afhankelijk je daar van bent. Helaas... nu moet ik internetten

Kip, knap kuiken heb je, die verdient idd een cadeautje.

Prada, gefeliciteerd, jij bent echt onwijs goed! Super zeg!

Inad, wat balen dat het 2 dagen verzet is :-S
Slecht leven Ploes.

Mleen, hoe is het?
Slecht leven Ploes.

Mleen, hoe is het?
Mijn jongsten hebben cornflakes gekocht en beweerden gortdroog dat die tegenwoordig 2,90 kosten (was 1,50).

Is het erg flauw dat ik ze zonder eten naar bed heb gestuurd?
Hé, Pilous, heb je me gedumpt op Hyves?

Wilde een berichtje sturen maar je profiel is niet meer zichbaar.

Zo, net even naar Intratuin geweest, 2 grote zakken kattenbakvulling, zak voer en een mooie vaas gekocht.

Nu eten, spaghetti uit de oven.

@ Mamz, zonder eten naar bed vind ik persoonlijk altijd een beetje een rare straf
Everytime you make a typo, the errorists win.
Ik zou ze direct na het eten naar bed hebben gestuurd.... Maar jij weet waar je ze het beste mee kan straffen

Hebben ze voor 1,40 snoep oid gekocht?
Ze konden het geld niet meer produceren, bij navraag bleken ze er speculaas voor gekocht te hebben of zo. Helemaal doodgaan van de honger doen ze dus niet.
Ja, is een Nieuw trend van 2009 enzo.

Ik heb bijna de helft van mijn 'vriendjes' verwijderd omdat ik ze nooit sprak. Maar ben een beetje enthousiast geweest doordat hyves niet helemaal liep zoals het moet. Was niet de bedoeling om je te 'dumpen'

Maar je mag me mailen op mijn echte voornaam 79@hotmail.com of hyven. zal je even toevoegen. Kan zijn dat ik meer mensen per ongeluk heb verwijderd.
Hebbie mij ook gedumpt?
Als eerste! Duh!
Ja, bij iedere 10 mensen die je gedumpt hebt, krijg je een hamburger bij burger king!
Precies Djo.. en ik heb er ruim 70 gedumpt.Dus...
Ik dacht, ik ga even kijken of ze er nog bij staat, maar ja, van hyves kom je op de tweede of derde pagina van een request nooit iets te weten..
Ja.. wat moet ik met al die mensen die nooit online zijn, nooit krabbelen en alleen maar onzindoorstuurmail doorsturen?

Of mensen van vroeger. Leuk om te weten hoe ze zijn opgedroogt, wat doe jij nu, en wat doe ik nu en vervolgens spreek je elkaar nooit meer. Nou, weg ermee. Opschonen die handel.
Op zich heb je gelijk Ploes, maar als ik iedereen eraf haal die ik niet krabbel, of die niet krabbelt, hou ik geen vriendjes meer over..
Jeeee, ik ben niet gedumpt
goedenavond

ben weer terug van de bios, wist helemaal niet dat Michiel Huisman internationale films deed..weet ik nu dus wel
Dat is voor iedereen verschillend natuurlijk. Er zijn genoeg mensen die perse zoveel mogelijk vriendjes willen hebben. Voormij hoeft dat niet zo. dus zie het alsjeblieft niet als een persoonlijke aanval oid. Ik heb gewoon de bezem er doorheen gegooit en mensen die lang niet meer online zijn geweest of waar ik 'niks' meer mee heb, er af gehaalt.
Ennieweej, ik ga hier de kantine in... Pools opkrikken.

Ik denk tot morgen.
Mamzie, ik persoonlijk vindt zonder eten naar bed niet kunnen. Speculaas zijn loze voedingsmiddelen (ofzo) dus om 23.00 rammelen ze van de honger. Daarbuiten vind ik het een stap te ver gaan. Ik zou ze dan na het eten naar bed gestuurd hebben.

Ohhh, mijn moussaka was weer heerlijk. Nu ga ik even De Hoofdprijs terugkijken. Heb her en der gehoord dat dat leuk is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven