NIET-groepje

18-03-2009 16:32 4481 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 207340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
quote:borrie2 schreef op 02 april 2009 @ 11:21:

Ik denk dat ik dan toch wel ff wat uit te leggen heb..Nou, begin maar vast dan....
ik luister bor
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Sprakeloos hahaha

Was ff kleine op bed aan het leggen..

Dat waterdichte verhaal moet ik nog verzinnen, ben ik niet zo goed in..
goeiesmiddags!

Wat heb je voor waterdicht verhaal nodig bor?
heeeeee sunnie

dat is ze nog aan het bedenken, het heeft met streepjes, spruiten en neger piemols te maken
Ja dat snap ik zelf ook nog niet, iets vaags over negerpiemols, twee streepjes, spruitjes en wondertjes ofzo

Slap ge-OH op de vorige pagina

Hoest met sun???
een negerpiemol is toch over t algemeen veul groter dan een streepje met 2 spruitjes?
quote:sunlight schreef op 02 april 2009 @ 12:29:

een negerpiemol is toch over t algemeen veul groter dan een streepje met 2 spruitjes?

ik moet ramen wassen maar ik wil niet

schop me eens
Whaha Sure dat zal het zijn

Over spruiten gesproken, loopt ie al??
goed, kleintje slaapt eindelijk. In tegenstelling tot afgelopen nacht. Wat een hell-nacht, maaaaannnnn. Leuk. Kinderen. Enig.

23:15 voeding kleintje

01:00: huilen kleintje

01:30 Huilen sunzoon, beenpijn (groeipijnen)

02:00 paracetamol werkt, ga terug naar bed.

02:30 kleintje huilt: speen erin

03:15 kleintje voeding

04:00 zoon wakker

05;45 kleintje honger, voeding

(en toen om 7 uur de wekker van manlief ging, vertelde ie dat hij er ook nog drie keer was uitgeweest

Dus.
Pffffff arme jij!! (kunnen ze niet ietsies synchroner de broertjes? )

En sunzoon ook trouwens want groeipijnen zijn echt heeeeeeeeel kut!!

Hoop op een beter nachtje vannacht!
laten we hopen dat ze vanavond zo moe zijn dat ze allebei slapen

groeipijnen zijn kut overigens, ik weet er alles van
Hij loopt al drie weken.

Nee, ik heb een traag kind. Nou ja hij is trager dan de eerste, maar dat schijn je niet te mogen zeggen en je moet je er vooral ook zorgen over maken...

Gisteren weer op t consternatiebureau gezegd dat ik een traag kind heb: nee, hij houdt zn hoofd niet omhoog, nee, hij vindt t niet leuk op zijn buik, nee ik oefen dus ook te weinig met hem, ja dat weet ik, nee ik ga dat niet veranderen mevrouw, want hij krijst de hele tent bij elkaar. Hij zal op zijn vierde heus zijn hoofd wel omhoog kunnen houden. Nee, ik weet niet precies hoeveel flessen ie krijgt, o is dat raar, nou ik vind t wel meevallen,hij krijgt er vijf of zes, want ik voed wanneer ie honger heeft. O is t raar dat ie zijn handjes nog niet heeft ontdekt? ja? nou ja, hij komt er vast wel een keer achter dat zijn handjes aan zijn eigen lijf vastzitten hoor.

Uiteindelijk was ze me zat( niet zatter dan dat ik haar inmiddels was) en klapte ze t dossier dicht
Groeipijnen zijn zo zielig. Vriendinnetje was er net, en die vertelde dat haar moeder zachtjes aan haar beentjes trok als ze zo'n pijn had, en dat hielp zei ze. Dat ga ik dus vannacht maar proberen als ie weer komt...
Maar ik heb wel de allerliefste en mooiste mannetjes die er zijn

Ik riep sunzoon gisteren, dus ik zeg: He sunzoon, kom eens hier!

Zegt zoon: He zeg je tegen een paard he?

je krijgt alles wat je zegt zooo hard terug
Heerlijk zo'n moeder als jij!

Als je es wist hoe vaak ik moeders met tranen in de ogen of echt huilend heb gehad op het dagverblijf omdat dat consternatiebureau ze helemaal zenuwachtig gemaakt had.. (een weekje wat minder aangekomen ofzo of inderdaad zoiets als wat jij zegt)

Alleen durft niet iedereen zo te reageren als jij
ik hoor alleen maar slechte verhalen over die consternatie buro's. Volgens mij was ik opgestaan en weggelopen of had ik haar met mijn diploma om de oren gemept

dat deed mijn moeder vroeger ook heel vaak aan mijn benen trekken met groeipijnen
Whahaha wat een figuur is het ook

Die kleine die hier nu is begint net lekker te praten (vorige week twee geworden) en papegaai alles na wat ik zeg..

Ik verzin dus nu de hele tijd superlange onuitspreekbare woorden zodat ie aan het eind van het woord niet meer weet waar ie aan het begin was..

En vaak lukt het em nog ook zo ongeveer!!

Xylofoon en aanverwanten leveren in ieder geval weinig problemen op
maar dan moet je mijn neefje hebben, hij moest een test doen. Zo een vormen puzzel. Die mevrouw moeilijk moeilijk doen want het was wel hoog gegrepen en mijn neefje pakte zo de vormen en duwde ze in het daarvoor bestemde gat. Ze zat letterlijk met haar mond open
das wel snel voor 2 jaar bor!! knap hoor!

its hoe oud is je neefje?
hij was net 1 toen hij dat deed, het schijnt dat dat niet kan. Ik geloof er niets van maar goed. Nu is ie vijf (en volgens zichzelf een hele grote knul) en zijn broertje is 3
Ja, vind het nu ook met de week heel hard gaan dat gekwebbel, maar z'n moeder vind em nog steeds matig gemiddeld ..

Want iedereen was daar zogenaamd met een jaar al zindelijk..

Lol its ja dat zijn leuke dingen, maar je hoort het ook vaak andersom, dat ze daaro net ff niet willen doen wat ze thuis wèl doen, zoals praten ofzo, en dan word er meteen met allerlei onderzoeken gedreigd..
Getver, wat een smerige blog is dat hiernaast zeg…. Dat praat maar over de boel pittig en fris houden want eerst hadden ze plakkerige seks en zow… Klinkt mij alsof iemand zeer ernstig moet gaan nadenken over het gebruik van een vaginale douche….!
Sunzoon is leuk

Hoe heet dat griepmiddel ookalweer? met die onuitspreekbare naam? Dat is een leuk woord voor je oppaskindje Bor

Ik snap de link nietzo Min.. ..

Net even heerlijk in de zon gezeten, het is echt zo lekker!
oh gelukkig, ik zat ook al te zoeken Plous

Sunzoon is cool!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven