NIET-groepje

18-03-2009 16:32 4481 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 207340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
occillococcinum. Das idd wel een leuke voor boroppaskind.

Zoon is idd leuk haha maar wel bijdehand
doe ze mij maar 10 keer liever bij de hand sun, daar heeft ie later wat aan

de zon is heerlijk dus ik ga gewoon in ze zon ramen lappen als ik daar zin in heb

ik moet wil een loungeset voor op het dakterras iemand een goedkoop adresje
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Idd Its... Maar kindjes moeten wel selectief bijdehand zijn natuurlijk

Ik ga weer wat doen hier...

Tot later!
Gewoon een blog, van Viva, zoals wel eens vaker geschreven wordt en zow... En deze klinkt heeeel smerig... Met plakkerig en de boel fris houden en seks en... Nou ja, ik adviseer een vaginale douche. Plakkerige seks...brrr....
lol occilococcinum ga ik zo uitproberen..

Geen idee its, meestal zijn die dingen met veeeeel korting net na het seizoen lol; maar daar heb jij niks aan natuurlijk

Zag trouwens bij de ikea het een en ander staan, geen idee of het je smaak is, of dat het goeie kwaliteit is, maar hadden ze wel buitenmeubels in ieder geval op de site kun je alles zien!
Consultatie buro's ...

Sinds vorige week is Terror officieel niet meer te klein. Hij zat altijd ver onder de groeilijn, maar hij is nu 88cm, en zit precies op het aller onderste lijntje go terror. Daar konden ze dus niet meer over mekkeren.

Maar nu praat het jong ineens te slecht en de cbarts wilde hem doorverwijzen naar de logopodie... Heb vriendelijk bedankt, het jochie is nog maar 2, en hij praat wel. Onduidelijk , dat absoluut, maar kom op zeg. Nou moet ik in augustus terug, als hij dan niet beter praat moeten we alsnog. Dat zullen we dan nog wel eens zien.

"Lees u wel boekjes met hem? "

"ja hoor, wij hebben een hele serie "tijd voor..." boekjes, lezen we regelmatig uit"

"Weet u dat wel zeker mevrouw?" ( streng kijkende arts .. )

"eh...ja, dat weet ik zeker"

"vreemd, vreemd" ( wantrouwige arts )

Toen ben ik maar gegaan...
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
terror praat hartstikke duidelijk

pwinses gefalle, wie snapt dat dan niet, stomme cb arts
Dat is trouwens onze buitenlandse CB arts, die heel gebrekkig NL. praat ..

De wijkverpleegkundige is een schat, zij heeft mij heel goed geholpen met de borstvoeding. Ik mocht op het cb voeden, en dan voor en na het voeden even wegen om te kijken of hij wel genoeg binnen kreeg omdat hij niet zo hard groeide.

Ook is ze een paar keer thuis langs geweest om te kijken hoe de bv. ging. Zij was nogal pro-bv, en erg blij dat ze haar bv-lusten op mij kon botvieren
haha, mss had ik hem zijn prinsessenjurk aan moeten doen en even laten tekkelen kijken hoe goed ie praat.
Ze begon er over toen zij een koe aanwees en vroeg "Wat isse datte jongken" ( denk spaans accent ) en Terror: Kienboerij zei ( kinderboerderij dus ) ik vond het knap, zij niet.
Mmmm, weet u het zeker? Nee ik heb even tijdelijk ............

Nou ja. Waarom zou je niet zeker weten of je een boekje voorleest?

Heeft die persoon zelf ook kinderen of weet hij of zij het alleen vanuit de theorie van een opleiding?

Nou net als de groei zal het andere ook toch wel goedkomen Boro?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
hahahaha, ik zie je al binnen komen met terror in zijn prinsessenjurk. Ik zou het zo doen

nou een koe staat toch op een kinderboerderij. Hij denkt gewoon in grotere gehelen

(nu ga ik mijn volgende raam wassen)
Dat vind ik ook overdreven Boro, hij is twee! en hij praat dus wel...dus ik zou me daar idd nog niet zo druk over maken. Jongetjes zijn overigens altijd trager. Tot ze 15 zijn, dan gaan ze als de brandweer en snappen ze ineens alles

Ik weet nog dat met sunzoon ze van het cb vroeg: als je zegt: we gaan! kruipt ie dan naar de gang om de jassen aan te doen?

Heb iets gemompeld van Nee, en hij smeert ook zijn eigen boterham nog niet, dom jong. en ben toen ook weggegaan.

Ik weeg en ik meet als ik een vaccinatie moet halen, verder kom ik er niet. (in)

Hij zat trouwens al precies in t midden van de curve van de week met de metingen enzo, maar mocht dus niet geprikt worden ivm koorts.(wist ik niet, stond ik daar voor jan lul )

ze hebben nu een overdosis sun gehad deze week mag nu komende maand niet meer naar binnen denk ik
zoon was toen 9 maanden overigens.
quote:borodini schreef op 02 april 2009 @ 14:04:

Zij was nogal pro-bv, en erg blij dat ze haar bv-lusten op mij kon botvieren Heeft de horrorpijler al een oordeel geveld?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Gaat goed zo in etappes Its!
Mleentje, ik zag dat je forummer van de maand bent! Geveulseteerd!
quote:mylenevalerie schreef op 02 april 2009 @ 14:10:

[...]

Heeft de horrorpijler al een oordeel geveld?

Dat kan 2 kanten op gaan. Of ik was goed bezig, want 16maanden lang het jong aan mijn tiet.

Of ik was ziek bezig, want 16 maanden lang het jong aan mijn tiet

Ikzelf vond het vooral erg makkelijk
Het CB heeft altijd wat te mekkeren Boro... Niks van aantrekken dus!

En dat mens lijkt wel op een taxichauffeur die ik laatst had. Hij rijdt eerst een aantal keer verkeerd en vraagt dan nogmaals mijn adres. Ik zeg "Ik woon op de *adres minny*..." Kijkt ie me stomverbaasd aan en zegt "Weet je het zeker?!"

Neuh...ik zal wel ff vooruit bellen om te kijken of ik daar woon, en als ik niet opneem dan woon ik er want ik ben niet thuis nu.

Duuuuuuude.....

6 generaties inteelt die man...minstens....
Pfff nou Boro, das dus precies wat ik net bedoelde.. Hij prààt dus waar hebben we het over, en inderdaad hij vertelde gewoon dat ie dat beest laatst nog op de kinderboerderij gezien had! Dacht waarschijnlijk; dàt zie je toch zelf wel, wat voor beest dat is?

Sun, echt met 9 maanden of ie naar de gang kroop om z'n jas aan te gaan doen?!? Die is niet goed hoor (naja wel goed voor de slappe lach hier)
zo nu even een fruitkick en dan op naar de slaapkamer ramen

met 9 maanden je eigen jas aantrekken, dat is wel zeer knap, is het een consultatie buro voor wonderkinderen of zo
Haha Min, zo stond er een keer een verkeerde naam op een certificaat, ik vroeg of ik een nieuwe mocht met m'n echte naam erop, want zo heet ik niet..

Nou dan had ik het toch ècht zelf verkeerd opgeschreven hoor!!

ja nog ff mijn naam kan ik al een tijdje schrijven..
dat zei ik ook, dat dat wel raar was met 9 maanden, maar ze zei dat ze bedoelde of ie dan naar de gang kroop omdat ie dan wist dat de volgende stap bij weggaan de jas aantrekken zou zijn. Nee dus. Raar wijf.

Ik gaat de zon in met kleintje, en dan zoon halen van school doeg!
Doeg Sun!
dat waren de ramen, nu even zin maken om naar de winkel te gaan

doei sun

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven