NIET-groepje
donderdag 2 april 2009 om 18:46
Kan je niet gewoon een aparte postbus maken voor werkmail? en die eens in de X dagen openen in plaats van elke dag?Of na zo'n dag de stekker eruit trekken en de voicemail aan?
( je kan namelijk niet genieten als elk moment er weer een beroep op je gedaan kan worden, dan sluit je de dag niet af namelijk. En het lijkt me dat de wereld niet vergaat als jij een avond niet te bereiken bent voor ouders)
( je kan namelijk niet genieten als elk moment er weer een beroep op je gedaan kan worden, dan sluit je de dag niet af namelijk. En het lijkt me dat de wereld niet vergaat als jij een avond niet te bereiken bent voor ouders)
donderdag 2 april 2009 om 18:46
quote:Yamuna schreef op 02 april 2009 @ 18:31:
dus yam bellen... 12.40 euro is t bellen waard ...
dus ik krijg nu een waardebon voor wehkamp twv 12.50
vind ik service !
Ja ik weet het, ik heb even met ze gebeld en je mag nu daarvoor 2 uur oppassen op Bo Ghi . Goeie deal toch?
Je hebt mail trouwens hihihi.
dus yam bellen... 12.40 euro is t bellen waard ...
dus ik krijg nu een waardebon voor wehkamp twv 12.50
vind ik service !
Ja ik weet het, ik heb even met ze gebeld en je mag nu daarvoor 2 uur oppassen op Bo Ghi . Goeie deal toch?
Je hebt mail trouwens hihihi.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
donderdag 2 april 2009 om 18:47
ja die heb ik gelukkig. maar als ik zo savonds nog even mijn privemail check, kijk ik TOCH altijd even op de werkmail....
moet ik maar eens niet meer gaan doen.
De stekker uit is niet echt n optie aangezien het om mijn mobiele telefoon gaat en ik graag voor vrienden en familie wel bereikbaar ben.
Tiswa...geef je allemaal leuke tips, doet ik dr niks mee
Maar lief dat je zo meedenkt sunnie
moet ik maar eens niet meer gaan doen.
De stekker uit is niet echt n optie aangezien het om mijn mobiele telefoon gaat en ik graag voor vrienden en familie wel bereikbaar ben.
Tiswa...geef je allemaal leuke tips, doet ik dr niks mee
Maar lief dat je zo meedenkt sunnie
donderdag 2 april 2009 om 18:47
Tis gewoon rot...voor de klas en met collega's heb ik echt the time of my life...en al het gezeik met invoeren van adviezen, cijfers, bijhouden van vanalles en nog wat, de dingen die er nu dus ineens op t laatste moment bij komen, dat trek ik niet. misschien moet ik er gewoon ff aan wennen en stel ik me aan, ik weet t ook niet.
heb niet t idee dak overspannen raak maar raak wel de lol van t werken een beetje kwijt.
heb niet t idee dak overspannen raak maar raak wel de lol van t werken een beetje kwijt.
donderdag 2 april 2009 om 18:55
Ach ik opper maar wat hoor. Maar kan je je mobiel niet opnemen als je het nummer niet herkent? neem aan dat je de nummers van bekenden wel herkent?
Ik zou t wel weten, ik zou lekker een prepaid nemen voor werkgerelateerd. En ze standaard de voicemail in laten spreken voor ik ze terugbel. Maar goed, ik ben nogal simpel daarin, zoals ik al zei
Ik zou t wel weten, ik zou lekker een prepaid nemen voor werkgerelateerd. En ze standaard de voicemail in laten spreken voor ik ze terugbel. Maar goed, ik ben nogal simpel daarin, zoals ik al zei
donderdag 2 april 2009 om 18:58
donderdag 2 april 2009 om 19:19
Bij mij op school staan alleen emailadressen van docenten in de schoolgids. Als je mentor bent kun je zelf bepalen óf je je tel nr geeft. Ik doe dat dan wel, maar op de 1e centrale ouderavond. Leerlingen geef ik mijn mobiele nummer liever niet. Werkt prima zo.
Everytime you make a typo, the errorists win.
donderdag 2 april 2009 om 19:35
Ben lekker gaar van een mooie schooldag, excursie naar Xanten met 1e klassen incl. 2 u terras in de zon en examenstunt incl. enkele biertjes. Echt fijne leerlingen, die zesdeklassers. Heb er veel al jaren in de klas (gehad), word er wat weemoedig van dat ze straks weg gaan.
Herken je werkdrukklachten wel, Lein. Heb dit jaar alleen weinig uur ivm studie, dus ook relatief weinig taken. Daar komt bij dat ik met mijn vak itt jouw vak juist een hoge opslagfactor heb, 1.7 of 1.75 geloof ik. Dus dat scheelt nogal.
Onder welk bestuur valt jouw school?
Herken je werkdrukklachten wel, Lein. Heb dit jaar alleen weinig uur ivm studie, dus ook relatief weinig taken. Daar komt bij dat ik met mijn vak itt jouw vak juist een hoge opslagfactor heb, 1.7 of 1.75 geloof ik. Dus dat scheelt nogal.
Onder welk bestuur valt jouw school?
Everytime you make a typo, the errorists win.
donderdag 2 april 2009 om 20:46
wel goed hoor, ik mocht niet veel, het was te moeilijk
ik mag alleen makkelijke dingen....
ben nu enorm aan het surfen, ik moet een praatje houden over een "nieuwe pil" Yaz 24+4 die maken allerlei reclame over waarom dat zo'n goede pil is
en dat ga ik nu even uitzoeken
ze hebben in Amerika al een rechtzaak lopen over misleidende reclame dat zegt al een boel!
ik mag alleen makkelijke dingen....
ben nu enorm aan het surfen, ik moet een praatje houden over een "nieuwe pil" Yaz 24+4 die maken allerlei reclame over waarom dat zo'n goede pil is
en dat ga ik nu even uitzoeken
ze hebben in Amerika al een rechtzaak lopen over misleidende reclame dat zegt al een boel!
donderdag 2 april 2009 om 20:55
goedenavond lieverds
heb lekker een tortilla/omelet ding gemaakt, was lekker. wel mn hand verbrand aan de pan (nix ernstigs, voelt nu een beetje als een schaafwondje).
grappig werk detail: ik ben een van de 23 (ofzo) kanshebbers om een of andere electrische scooter te winnen op mn werk, van iedere vestiging is er een kanshebber... heb nog wel mn baas gesmeekt of ik alsjeblieft niet naar het hoofdkantoor hoef voor het officiele gedoe er om heen, omdat:
1.ik niet geintereseerd ben in een scooter
2.het me vast een dag werk kost (dus ipv werken en geld verdienen zou ik dan daar heen moeten)
3.die mensen daar vast niet blij zullen zijn om mij te zien...en ik zit er niet op te wachten om hun te zien
maar verder is het dus wel eens leuk dat ik "bijna gewonnen" heb..
de ipod die ik vorige maand gewonnen heb is ook nog nergens te bekennen trouwens...
als jullie het niet erg vinden zet ik mezelf nu weer in de mee lees-stand
heb lekker een tortilla/omelet ding gemaakt, was lekker. wel mn hand verbrand aan de pan (nix ernstigs, voelt nu een beetje als een schaafwondje).
grappig werk detail: ik ben een van de 23 (ofzo) kanshebbers om een of andere electrische scooter te winnen op mn werk, van iedere vestiging is er een kanshebber... heb nog wel mn baas gesmeekt of ik alsjeblieft niet naar het hoofdkantoor hoef voor het officiele gedoe er om heen, omdat:
1.ik niet geintereseerd ben in een scooter
2.het me vast een dag werk kost (dus ipv werken en geld verdienen zou ik dan daar heen moeten)
3.die mensen daar vast niet blij zullen zijn om mij te zien...en ik zit er niet op te wachten om hun te zien
maar verder is het dus wel eens leuk dat ik "bijna gewonnen" heb..
de ipod die ik vorige maand gewonnen heb is ook nog nergens te bekennen trouwens...
als jullie het niet erg vinden zet ik mezelf nu weer in de mee lees-stand