NIET-groepje

18-03-2009 16:32 4481 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 207340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
Ja, volgens mij ook plous, want daarom willen die amerikaanse trutjes niet in Engeland zingen, omdat hun handtasjes dan niet mee kunnen
ja zeker een leuk weekend...maar mijn geld is nu echt helemaal op...pfffffff ik weet dat ik er weinig aan kan doen nu, t was geen goedkoop weekendje en er waren wat meer dure dingen (lees: fokking rekeningen) die betaald moesten worden...nu zit ik echt op zwart zaad...ik moet echt iemand bellen om me geld te lenen...mijn spaarrekening is ook al tijden leeg
Arme Lein, maar ach je hebt er wel van genoten toch?!

Hoe groot is het stuk maand dat je over hebt?

Volgens mij schrijf je dat goed Ploes

Djo ik snap er niks van
2 weken...
Oh crosspost, Das best een tijdje ja..

Gelukkig is er nog vakantiegeld over niet al te lange tijd toch?
heb mam gebeld en ga nu ff naar dr toe op dr werk, haar pinpas halen, pinnen en hem weer terug brengen...

man wat is dit rottig zeg...vind het vreselijk om te moeten bedelen...
Ja... die sjiewawa's kunnen niet mee dan

Oh, Lein... gewoon elke dag bij je ouders eten
Mijn geld is ook op. Helemaal op. Ik denk dat ik nog één keer kan tanken ofzo.....

Weet ook niet waar ik het geld vandaan moet halen en ik moet ook nog twee weken. Join the club dus.
668, the neighbour of the Beast
quote:borrie2 schreef op 14 april 2009 @ 13:01:

Djo ik snap er niks van Ik ook niet
Oh, en daarbij moet ik mijn rekeningen nog betalen, dus dan is het echt echt op.

Alsin, ik sta maximaal rood
Een rijke yolief is wel handig trouwens.

Als ik zeg dat ik blut ben en geen boodschappengeld heb, dan neemt hij me gewoon mee uit eten
hier nog een blut NieTje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
ik heb vant weekend trouwens wel een heel gaaf jurkje en zomerschoenen op de pof gekocht
Jaaaaa!! Yam heeft de dichtwedstrijd gewonnen!!

Ik bennie blut, maar Frikandel wel. En die wil niet op mijn zak teren, maar ik weiger doperwten uit blik te eten. Kom op zeg Alhoewel dat met mayo nog best te nassen is....

Dus als compromis had ik bedacht, dat ik voor het eten zorg, maar dat ik dan niet in de keuken hoef te staan!!

Dus hebben we vanaf vorige week woensdag buiten de deur gegeten. Woensdag patatten, donderdag wokken, vrijdag naar een restaurant, zaterdag mac D, zondag op een terras gegeten En gister hadden we zo'n kater dat we niet hebben gegeten!! Haha, erg he?

Vanavond eet ik een heeeeeeeele grote bak sla denk ik. Met garnalen erbij, van die dikke die je nog moet pellen. Samen met de katjes, die eten al het afval van de garnalen op
Whoehooo!! Yammie, gefeliciteerd!!

Trouwens, ik zit niet te zieken of zo dat ik nog wel geld heb. Bedenk maar: Ik werk 2 keer zoveel uren, dus verdien 2 keer zoveel en heb 2 keer zo weinig tijd om het op te maken. Dan klopt ie weer toch? Ik eet gewoon al mijn geld op en koop voor de rest vrij weinig spullen Heb niet zoveel nodig. Maar wel goed eten
haha Prut goed bedacht lol

Yammie wat goeoeoeoeeoeoeddddd!!!!!!

Gefeliciteerd!!!!!!

Waar staat dat?? ff zoeken!
al gevonden lol valt wel op die avatar haha
Dit blutte nietje is aan het kutten met de belastingdienst.
Wat dan??

Ik heb vorige week ook m'n aangifte gedaan, was het straalvergeten voor 1 april.. maar goed hij is de deur uit

Ben altijd retebang een foutje te maken per ongeluk haha, stom hè??
Zo. Dit nietje is weer wat minder blut omdat een deel van haar belastingteruggave gestort is. Enig idee of dat vaker voorkomt dat dat in delen gestort wordt?
Nee geen idee, hier niet in ieder geval, ik doe gewoon aangifte voor 1 april,voor ons samen (geen voorlopige teruggaaf) en krijg gewoon een voorlopige aanslag ergens in juni of juli ofzo meestal, en dan wordt het bedrag ineens gestort..

En dan weer een paar maanden later de definitieve..
Voorlopige teruggaaf is toch maandelijks????
Zucht, ik probeer dat dus na te vragen maar ik word van het kastje naar de muur gestuurd...
Ja, ik heb het ook wel eens in delen gehad Marels. Wel leuk, want de 2e storting had ik absoluut niet verwacht dus was het een fijne meevaller!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven