NIET-groepje

18-03-2009 16:32 4481 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 207340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
Ja, zo zijn wij ook nog steeds bezig met geld terugkrijgen voor Marelsman over zijn zorgtoeslag van 2007. Gaat lekker zo
668, the neighbour of the Beast
jasses...ben bezig de filmpjes van paaspop online te zetten...en t duuuuuuuuuurt!
GEFELICITEERD YAM!!!!! Ik wist niet eens dat er een dichtwedstrijd was. Waar staat het?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik heb een nieuw topic geopend op werk en studie, wie adviseert?
668, the neighbour of the Beast
goedemiddag blutte nietjes!

Yammie gefeliciteerd!! en Min echt enurm balen!! volgende keer zonder kaartje en je boete terug sturen met begeleidend schrijven

3pagina's terug; sorry Its, Plous en Boro en anderen die zich eraan gestoord hebben, ik had niet door dat het zo betweterig overkwam.
Hey Elo

Geen probleem, ik heb er expres nog een smiley of knipoogje erbij gezet. Soms komen dingen op beeld gewoon anders over dan hoe iemand het eigenlijk bedoelde.

(f)
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:Marels schreef op 14 april 2009 @ 16:15:

Ik heb een nieuw topic geopend op werk en studie, wie adviseert? Ik. Graag gedaan.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
yammie gefeliciteerd

het is je vergeven hoor elo

ik ben er weer trouwens, live vanuit mijn hangmat
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Hey marels heb je topic gelezen, mijn advies zou gruwelijk mosterd zijn!! Doen dus.. Maar ik duim wel enorm voor je dat je op gesprek mag komen! Klinkt goed in ieder geval!

Hey Elo Boro en Itsie !

Ik ga ff iets te eten bij elkaar scharrelen, wèèr geen inspiratie lol, maar is vast wel iets van te maken..
Eens met de rest, Marels, gewoon solliciteren! En in je brief (of begeleidende mail) aangeven dat je ook voor de andere functie hebt gesolliciteerd.

Hier ook al een paar jaar belastingdienst.toeslagen-trubbels. Grrrrr. Moet nu de huurtoeslag en zorgtoeslag stopzetten, anders moeten we wéér terugbetalen.

Ben al de hele middag op zoek naar een glazenwassen. Niemand wil mijn ramen komen schoonmaken. Nogmaals Grrrrr.

Ga nu eten maken: Rode curry met garnalen, bamboescheuten, ui, wortel, paprika, citroengras, vissaus e pandangrijst. Is zoooooo lekker.
Everytime you make a typo, the errorists win.
Goeienavond.

Van werk terug gekomen met koppijn dus weer mijn energie verkeerd gedoseerd, zullen we maar zeggen. Nu gaat het min of meer (friettijd vandaag).

Over spellingsfouten: ik was/ben zo iemand die ook niet snapt hoe het mogelijk is zo iets simpels niet te kunnen. Mijn zoon laat me beseffen dat het helemaal niet zo vanzelfsprekend is om het goed te kunnen.

Helaas gaat ook hij opgroeien in een wereld waarin je keihard wordt afgerekend op spelfouten.

Over blut: da's lastig.

Over toeslagen 2006: ook nog steeds mee aan het stoeien. Vooral vorig jaar was dat lastig want toen meenden ze dat ik geen uitstel van betaling had aangevraagd, of daar recht op zou hebben.

Over sollicitaties: ga ik zo lezen. Ik kan me niet voorstellen dat ik in een sollicitatie zou vermelden dat ik met een andere bezig was (da's toch logisch?) maar goed, heb het topic nog niet gelezen dus.

Over de dichtwedstrijd: well done Yamuna!

Vanaf morgen ben ik een brildrager. Hellup!
**
kijk mn culinair hoogstandje van vanavond

Gebonden courgettesoep

een keer is genoeg
ik ben zo blij met mn soep dat ie m meteen vier keer plaatst hahahaha
en zie hier het slachtveld alwaar ik de courgette heb toegetakeld

je bent er wel heeeeel erg trots op he

ziet er lekker uit Yammie, vond Yamman het ook lekker?

Alles goed met Yammini?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
ah yak, die laatste foto had niet gehoeven
Je denkt toch zeker niet dat yamman courgette gaat eten ?

graag traag of in het geheel niet ... dus hij heeft bammetjes gesmeert.
ik was er al bang voor Yam, nah ja, zijn verlies he

Heb jij nog steeds zin in kippepootjes en zo of is dat weer afgezwakt?
ja kippepootjes lust ik nog steeds graag al worden de karbonades en de biefstuk wel minder
Ik heb krabsticks gegeten. Met mayo

Net kon ik kiezen.... Ik had hele mooie schoenen gezien voor 100 euro. Maar dat vind ik een beetje veel geld. Dus ik heb zojuist, bij de schoenenreus 5!! paar schoenen gehaald voor 115 euro 2 paar voor Frik trouwens, ik vond het tijd voor zomergympen. Als hij dat maar kan waarderen, dat ik dat vond... ahem, ik kon ze gewoon niet laten liggen. Heb hormoontekort, moet echt de prikpil.

En nu denk ik dat ik geld bespaard heb
Is ook wintervoedsel Yam.Ik eet in de lente ook veel minder biefstuk en karbo.

krijg je eigenlijk ook nog een cadeautje voor het winnen van de dichtwedstrijd of gewoon eeuwige roem?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven