NIET groepje

zondag 26 april 2009 om 12:09
Jep! Is echt heel fijn. En nu moet ie volhouden!
Kan ik eindelijk bezig met de rest van mijn leven
Ben aangeklaagt Word een rechtszaak denk ik, want ik vind het allemaal ongegrond en kan me prima verweren. Helaas vind de tegenpartij het nodig om juridisch moeilijk te gaan lopen doen Ik lust ze rauw!!
Mag ik wel eens mee aan het werk gaan. Want heb afgelopen week alleen maar zorg gehad met de kat en was even vergeten dat ik ook nog een bedrijf heb en zo.
Juridisch aan de slag dus, alsof ik nog niet genoeg te doen had....
Kan ik eindelijk bezig met de rest van mijn leven
Ben aangeklaagt Word een rechtszaak denk ik, want ik vind het allemaal ongegrond en kan me prima verweren. Helaas vind de tegenpartij het nodig om juridisch moeilijk te gaan lopen doen Ik lust ze rauw!!
Mag ik wel eens mee aan het werk gaan. Want heb afgelopen week alleen maar zorg gehad met de kat en was even vergeten dat ik ook nog een bedrijf heb en zo.
Juridisch aan de slag dus, alsof ik nog niet genoeg te doen had....
zondag 26 april 2009 om 12:10
Its, nog gefelcitieerd!!!
Prut, als het een sterke kat is, komt 'ie er hopelijk weer bovenop!
Djo, lieve nieuwe konijntjes. Hoe heten ze nou? (heb niet alles teruggelezen, had gisteren een kater en een leven...)
Mamz, nog gefeliciteerd met zoon!
Yam, jij draagdoekverslaafde! Beterschap voor Yammini!
Prut, als het een sterke kat is, komt 'ie er hopelijk weer bovenop!
Djo, lieve nieuwe konijntjes. Hoe heten ze nou? (heb niet alles teruggelezen, had gisteren een kater en een leven...)
Mamz, nog gefeliciteerd met zoon!
Yam, jij draagdoekverslaafde! Beterschap voor Yammini!
Everytime you make a typo, the errorists win.
zondag 26 april 2009 om 12:11
Fijn dat kat het wat beter lijkt te doen Prut...
En aangeklaagd ... je ziet er iig strijdbaar uit als ik het zo lees. Moet je in Dordrecht toevallig naar de Rechtbank, ik kom daar "door A " zo'n 4 x per jaar, dus dan kunnen we gelijk een rechtsmeeting maken
En aangeklaagd ... je ziet er iig strijdbaar uit als ik het zo lees. Moet je in Dordrecht toevallig naar de Rechtbank, ik kom daar "door A " zo'n 4 x per jaar, dus dan kunnen we gelijk een rechtsmeeting maken
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
zondag 26 april 2009 om 12:22
kreeg net een brier (reclame)
Het zal u vast opgevallen zijn dat de fantastische woning op XXXX 74 te koop staat deze geweldige woning met kunststof kozijnen blah blah blah etc etc....
.......................................... nog meer blah..............
..........................................................
zijn al uw vrienden ook zo jaloers op de geweldige buurt waarin u woont ? laat ze dan weten over deze buiten kans !
met vriendelijke groet
makelaarskantoor XXXXX
zou het makelaarskantoor dan echt niet op de hoogte zijn dat ze deze wijk "het tranendal" noemen ... en dat dat een reden heeft??
en dat er écht niemand jaloers is op het wonen in deze fántaaaastische buurt
Het zal u vast opgevallen zijn dat de fantastische woning op XXXX 74 te koop staat deze geweldige woning met kunststof kozijnen blah blah blah etc etc....
.......................................... nog meer blah..............
..........................................................
zijn al uw vrienden ook zo jaloers op de geweldige buurt waarin u woont ? laat ze dan weten over deze buiten kans !
met vriendelijke groet
makelaarskantoor XXXXX
zou het makelaarskantoor dan echt niet op de hoogte zijn dat ze deze wijk "het tranendal" noemen ... en dat dat een reden heeft??
en dat er écht niemand jaloers is op het wonen in deze fántaaaastische buurt

zondag 26 april 2009 om 12:26
Haha Yammie, wat een leuke reclame voor je buurt
Kan hier helaas niet zeggen waarom iemand mij voor de rechter wil slepen Maar geloof me dat ik het echt belachelijk vind en de strijd dan maar aanga, gewoon om aan hun te laten zien dat heel hard schreeuwen om "je recht" alleen maar zin heeft als je ook in je recht staat.
Mensen denken tegenwoordig alleen maar rechten te hebben. Vergeten ze de kant van de plichten maar even voor het gemak.
Haha, mijn kat ligt nu te slapen op mijn papieren Kan ik er nog niet mee aan de gang. Dan maar even douchen, want ik stink naar kattevoer.... Dat dwangvoeren van Frikkat gaat natuurlijk niet zonder enorm gesmeer en ik zit er elke keer helemaal onder.
Kan hier helaas niet zeggen waarom iemand mij voor de rechter wil slepen Maar geloof me dat ik het echt belachelijk vind en de strijd dan maar aanga, gewoon om aan hun te laten zien dat heel hard schreeuwen om "je recht" alleen maar zin heeft als je ook in je recht staat.
Mensen denken tegenwoordig alleen maar rechten te hebben. Vergeten ze de kant van de plichten maar even voor het gemak.
Haha, mijn kat ligt nu te slapen op mijn papieren Kan ik er nog niet mee aan de gang. Dan maar even douchen, want ik stink naar kattevoer.... Dat dwangvoeren van Frikkat gaat natuurlijk niet zonder enorm gesmeer en ik zit er elke keer helemaal onder.
zondag 26 april 2009 om 12:27
Nog gefeliciteerd Mamzie met zoonlief.
Prut wat een heerlijk nieuws, ja ik weet, hij is er nog niet maar het is heel wat hoopvoller dan dat een kat niet wilt eten. Hier vinden ze gekookte kabeljauw en gekookte kipfilet en hart het lekkerste. Misschien als hij een van die dingen lekker vindt het in de blender fijn malen.
Prut wat een heerlijk nieuws, ja ik weet, hij is er nog niet maar het is heel wat hoopvoller dan dat een kat niet wilt eten. Hier vinden ze gekookte kabeljauw en gekookte kipfilet en hart het lekkerste. Misschien als hij een van die dingen lekker vindt het in de blender fijn malen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

zondag 26 april 2009 om 12:34
Nou, het rare is Myleen, dat hij niet meer van een bordje of uit een bakje lijkt te kunnen eten. Hij eet kleine stukjes uit mijn hand. Dus stukjes kip en vis gaat wel goed zo. Maar kauwen vind ie moeilijk. Helaas kan hij ook niet likken of zo. Geen idee waarom niet, maar hij wast zichzelf ook niet. Maar dat doe ik nou voor hem. Met een vochtig doekje de kat poetsen. Word hij wel blij van geloof ik. Hij vond het heel erg om vies te zijn, probeert ook netjes op de bak te gaan, maar hij is gewoon te zwak.
Ik kauw zijn eten dus voor tot hij het bijna zelf niet meer hoeft te kauwen, maar het nog wel een stukje is en dat eet hij dan uit de hand. Heel erg leuk, ik stonk vanmorgen dus enorm naar vis en kip, kattevoer en pies op mijn arme nuchtere maag, hihi. Voel me net een moedervogel die eten opgeeft voor haar kinderen. T is eigenlijk best vies, zo'n ontzettend zieke kat, maar ach, ik hou van hem, dus dan maakt het allemaal niet uit.
Ik kauw zijn eten dus voor tot hij het bijna zelf niet meer hoeft te kauwen, maar het nog wel een stukje is en dat eet hij dan uit de hand. Heel erg leuk, ik stonk vanmorgen dus enorm naar vis en kip, kattevoer en pies op mijn arme nuchtere maag, hihi. Voel me net een moedervogel die eten opgeeft voor haar kinderen. T is eigenlijk best vies, zo'n ontzettend zieke kat, maar ach, ik hou van hem, dus dan maakt het allemaal niet uit.
zondag 26 april 2009 om 12:37
Ja anders eens kijken in de blender het fijn malen. Of wat vaak goed gaat zijn die hele kleine gourmet gold, is een mousse, hoeven ze niet te kauwen. Zijn van die hele kleine dure blikjes. Sheba heeft ze dacht ik ook.
Maar super dat ie niet meer achteruit is gegaan.
Maar super dat ie niet meer achteruit is gegaan.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

zondag 26 april 2009 om 12:41
AAAaaaaaargh, was net mijn make up remover kwijt.....
Gister nog gebruikt, dus ik dacht dat hij wel ergens hier in de kamer moest staan.
Wat heb ik nou kennelijk gister gedaan. Was aan het bellen, had haast, moest mijn benen nog insmeren ivm dorre huid, heb ik ipv bodylotion, make up remover op mijn benen gesmeerd!!!
Ziet er nu helemaal uit als een woestijnlandschap....
Gister nog gebruikt, dus ik dacht dat hij wel ergens hier in de kamer moest staan.
Wat heb ik nou kennelijk gister gedaan. Was aan het bellen, had haast, moest mijn benen nog insmeren ivm dorre huid, heb ik ipv bodylotion, make up remover op mijn benen gesmeerd!!!
Ziet er nu helemaal uit als een woestijnlandschap....